Rezervácia: vopred na tel. č.: 02/492 025 07. Záväzné objednanie na konkrétny termín vyšetrenia čím skôr po zakúpení kupónu. Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Využitie: vyšetrenie je možné iba pre osoby staršie ako 18 rokov. v prípade, že sa nedostavíte na záväzne objednaný termín, kupón stráca platnosť. Zľavu nie je možné kombinovať s inými zľavami.
Vzhľadom na to, že lekár nemá uzavretú zmluvu so zdravotnou poisťovňou Dôvera, pôvodná cena Variantu 2 je vyššia o 15 €, keďže túto sumu štandardne prepláca zdravotná poisťovňa. Cena po zľave je v konečnom dôsledku vyššia len o 10 €.
M. Krištofič
Nemám žiadnu otázku, iba chcem upozorniť, že záujemcovia o toto
vyšetrenie môžu dopadnúť tak ako ja začiatkom júla tohoto roka, keď som
si u pána doktora Ashrafipoura odsedel 1,5 hodiny s rozkvapkanými očami a
keďže pán doktor neráčil prísť, tak som nahnevaný odišiel bez
výsledkov. Napísal som Vám to aj do môjho hodnotenia, ale asi ho nikto
z Vás nečítal, keďže túto službu aj naďalej v Zľavomate ponúkate.
Ešte pripájam aj text môjho mailu pánovi doktorovi, na ktorý mi prirodzene
doteraz neodpovedal:
Vazeny pan doktor Ashrafipour,
Nepredpokladam, ze ste uz dorazili do ambulancie z Vasho polhodinoveho vyletu,
ale dufam, ze si tento mail niekedy precitate.
V prvom rade Vam chcem povedat, ze pri takomto pristupe k pacientom Vam uz
mali davno odobrat licenciu na vykonavanie lekarskeho povolania.
No a rad by som vedel, co od Vas dostanem za tych 14,90 €, ktore som Vam
zaplatil. Myslim, ze by ste mi mali poslat na tuto mailovu adresu, z ktorej Vam
pisem, aspon vysledky tych vysetreni, ktore ste stihli ukoncit pred Vasim
odchodom. Neocakavam, ze by ste mi zaplatili hodinu a pol mojho strateneho casu,
ktory som stravil s rozkvapkanymi zrenicami u Vas v cakarni s dalsimi
„spokojnymi“ pacientmi.
Mozem Vas uistit, ze vsade budem sirit dobry chyr o kvalite sluzieb, ktore
poskytujete Vasim pacientom.
S pozdravom
Milutín Krištofič
Mudr. Ashrafipour
Vážený pán, na vašu sťažnosť som odpovedal 2.7.2014 , ktorú vám
posielam ešte raz."Drahý pán, aj lekár je len človek a môže mať
súkromné problémy. To má mrzí, že ste museli toľko čakať , ale keby ste
boli viac trpezlivý aj vy ste mohli byť vyšetrený ako ostatní pacienti,
ktorí na mňa čakali. Pekný deň Vám prajem. "
Vidím takéto riešenie: ak chcete, vrátime vám peniaze za kupón, ktorý ste
si zakúpili, alebo prídete a vyšetrenie dokončíme. Ďakujeme za pochopenie
a prajeme vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Nemám žiadnu otázku, iba chcem upozorniť, že záujemcovia o toto vyšetrenie môžu dopadnúť tak ako ja začiatkom júla tohoto roka, keď som si u pána doktora Ashrafipoura odsedel 1,5 hodiny s rozkvapkanými očami a keďže pán doktor neráčil prísť, tak som nahnevaný odišiel bez výsledkov. Napísal som Vám to aj do môjho hodnotenia, ale asi ho nikto z Vás nečítal, keďže túto službu aj naďalej v Zľavomate ponúkate. Ešte pripájam aj text môjho mailu pánovi doktorovi, na ktorý mi prirodzene doteraz neodpovedal:
Vazeny pan doktor Ashrafipour,
Nepredpokladam, ze ste uz dorazili do ambulancie z Vasho polhodinoveho vyletu, ale dufam, ze si tento mail niekedy precitate.
V prvom rade Vam chcem povedat, ze pri takomto pristupe k pacientom Vam uz mali davno odobrat licenciu na vykonavanie lekarskeho povolania.
No a rad by som vedel, co od Vas dostanem za tych 14,90 €, ktore som Vam zaplatil. Myslim, ze by ste mi mali poslat na tuto mailovu adresu, z ktorej Vam pisem, aspon vysledky tych vysetreni, ktore ste stihli ukoncit pred Vasim odchodom. Neocakavam, ze by ste mi zaplatili hodinu a pol mojho strateneho casu, ktory som stravil s rozkvapkanymi zrenicami u Vas v cakarni s dalsimi „spokojnymi“ pacientmi.
Mozem Vas uistit, ze vsade budem sirit dobry chyr o kvalite sluzieb, ktore poskytujete Vasim pacientom.
S pozdravom
Milutín Krištofič
Vážený pán, na vašu sťažnosť som odpovedal 2.7.2014 , ktorú vám posielam ešte raz."Drahý pán, aj lekár je len človek a môže mať súkromné problémy. To má mrzí, že ste museli toľko čakať , ale keby ste boli viac trpezlivý aj vy ste mohli byť vyšetrený ako ostatní pacienti, ktorí na mňa čakali. Pekný deň Vám prajem. "
Vidím takéto riešenie: ak chcete, vrátime vám peniaze za kupón, ktorý ste si zakúpili, alebo prídete a vyšetrenie dokončíme. Ďakujeme za pochopenie a prajeme vám pekný deň.