Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

Balíček liečivých konských mastí 4 ks

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako objednať tovar
Anna Trnavska

Dobrý deň, ak si kúpim kupón Balíček 4 ks liečivých konských mastí môžem si pri objednávaní dať do nákupného košíka ešte iný tovar ?
ďakujem

Šidlíková…

Dobrý deň,

do nákupného košíka si môžete dať aj iný tovar,len Vás poprosím,neza­budnite si kúpiť 1 balíček konských mastí s poštovným.Tovar Vám pošleme spolu s konským setom.
Dovidenia.

Ivan

Dobry den, ak si kupim kupon Balíček 4 ks liečivých konských mastí – bez poštovného ako tovar obdrzim? uvadzate osobny odber – nie.
Dakujem.

VIVACO-SK, s. r. o.

Dobrý deň,
ak si kúpite tovar bez prepravného,tak Vám bude vyfaktúrované 3 eurá prepravné,ktoré zaplatíte pri prebratí zásielky kuriérovi!Zásielka Vám príde kuriérom.

Kuka221

Zdravím, objednávku som uskutočnila pred dvoma dňami, ale neprišiel mi žiadny mail o tom , že objednávka je prijatá.

VIVACO-SK, s. r. o.

Dobrý deň,poprosím zavolajte mi na telef.číslo 0917 646 501.Po­kúsime sa danú vec spolu vyriešiť a nájsť,kde sa stala chyba.

Ján Bajus

Dobrý deň.
Obrázky sú len ilustračné?Dátum expirácie je 23.10.2015
Aký dátum expirácie budú mať mnou objednané balzamy?
Ďakujem za odpoveď.

Šidlíkova

Dobrý deň,obrázky,čiže etikety na konských balzámov sú identické z obrázkom na zľavomate.Čo sa týka Vašej otázky na expirácie:extra silný 10 2016,cannabis 01 2016,hrejivý 01 2016 a aloe vera 01 2016.V prípade nejasnosti ma prosím kontaktujte na telef.čísle 0917 646 501.Prajem pekný deň,dovidenia.

Valeria Jurčová

Dobrý deň, nedarí sa mi dokončiť objednávku. Tovar som cez e-shop vložila do košíka, ukáže mi cenu, ale neviem nájsť formulár, kde mám vyplniť konkrétne údaje a aj kód voucheru. Ďakujem za pomoc.

Šidlíkova

Dobrý deň,
ak ste už tovar vložili do košíka,tak prejdite v pravom hornom rohu hore na "zobraziť košík"kliknite,a tam sa Vám ukáže tabuľka s cenami,plus dole v zelenom rámčeku "prejsť na objednávkový formulár"tam kliknite a postup ďalej,už viete.Keby ste niečo nevedeli,kedykoľvek zavolajte 0917 646 501.

Katarína

Dobrý deň, objednala som si 1× voucher s poštovným na tieto maste, už som ich aj zaplatila, avšak mala by som záujem ešte o jeden voucher týchto mastí. Chcem sa informovať, či sa dá ešte objednať 1 voucher bez poštovného a teda nejako spojiť a naraz poslať, alebo opäť urobiť objednávku a platbu aj s poštovným. Za odpoveď vopred ďakujem

Šidlíková Marcela

Dobrý deň,ak ste od nás ešte nedostali zásielku,tak si môžete kúpiť konské masti bez prepravného a my Vám balík spojíme a pošleme na Vašu adresu naraz.Ak ste už tovar dostali,je potrebné si zakúpiť voucher s prepravným.

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore