Pán Kováč, ak ste presvedčený, že obslužné je správny krok a že je
dostatočne viditeľné, tak nemám k tomu čo dodať , je to Vaše rozhodnutie
a ja Vám i kolegom želám veľa úspechov. Vaša reakcie je zbytočne
agresívna, ja som Vás chcel len upozorniť na niečo, čo nie je podľa môjho
názoru v poriadku.
Píšete že Vaši zákazníci pracujú a za účelom zarábania peňazí a
preto nechápem prečo Vaša firma pracuje bez zisku ?
Vaše časté ponuky prostredníctvom zľavových portálov Vašu reštauráciu
zaradili podľa Vašeho zámeru a ja Vám želám veľa úspechov.
Juraj
10 % obslužné je uvedené v jedálnom lístku ale veľmi, veľmi
nenápadne ( zámer ? ).
Bol som vo Vašej reštaurácii na hrade a nemám výhrady k obsluhe, bola
úplne v poriadku, len k neočakávanému obslužnému. Mne túto nepríjemnú
skúsenosť potvrdilo už viac Vašich hostí a mnohí sa po tejto skúsenosti
do Vašej reštaurácie nevrátia ! Zrejme nemáte dobré informácie a ani ste
nemohli nič iné napísať , len že sa to ešte nestalo. V niektorých
krajinách je obslužné obvyklé a zrejme Vašich zahraničných hostí to
nemusí prekvapiť, len pozor na slovenskú klientelu !!! Možno by bolo
férovejšie priznať vyššie ceny a neoháňať sa nenormálnymi zľavami a
spätne si ich účtovať späť. Váš krásny priestor a určite i dobrá
kuchyňa sa nemusí podľa môjho názoru presadzovať len zľavami.
Želám veľa úspechov.
Viktor Kováč, spolumajiteľ
Toto nie je fér…najprv sme „podrazáci“, lebo obslužné nie je nikde
uvedené, a keď sa ukáže že je, tak je zas naším „zámerom“ aby nebolo
viditeľné…Kto chce psa biť, palicu si nájde…
Chcem Vás ubezpečiť, že celé obslužné je naozaj len pre personál! ( +
daň pre štát ). Takže sa cítim trošku ukrivdený, pretože na jednej
strane chceme dopriať domácej klientele 100%-nú kvalitu za 60% z ceny (
čím sa reálne sami vzdávame zisku ), na druhej strane chceme zabezpečiť aj
nadštandartnú úroveň obsluhy a motiváciu pre personál…predpokladám,
že všetci naši zákazníci chodia do práce alebo podnikajú za účelom
zarábania peňazí, tak prečo by to malo byť v gastronómii iné? Tiež sme
len ľudia…
Ďakujeme všetkým hosťom za pochopenie a priazeň! K všetkým hosťom, či
už platia plné ceny alebo použijú zľavový kupón pristupujeme ako VIP
zákazníkom…Úprimne sa tešíme na Vaše ďalšie návštevy :)
Juraj
Overte prosím a informujte zákazníkov, či si reštaurácia účtuje
obslužné vo výške 10 %.
Je to veľmi nepríjemná skúsenosť hlavne bez upozornenia vopred (
podraz ).
Viktor Kováč, spolumajiteľ
Dobrý deň,
obslužné vo výške 10% z účtu je uvedené v jedálnom lístku.
Ak ste neboli spokojní s obsluhou, prosím o konkrétne informácie –
ktorá reštaurácia, dátum návštevy, kto obsluhovať – popis osoby, čo
nebolo v poriadku, kde bol problém…
Dotyčný člen personálu bude upozornený/potrestaný a tringelt Vám
vrátime.
Doteraz sme takéto skúsenosti nemali…tak nás veľmi mrzí Vaša
nespokojnosť. Ospravedlňujeme sa!
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
10 % obslužné je uvedené v jedálnom lístku ale veľmi, veľmi nenápadne ( zámer ? ).
Bol som vo Vašej reštaurácii na hrade a nemám výhrady k obsluhe, bola úplne v poriadku, len k neočakávanému obslužnému. Mne túto nepríjemnú skúsenosť potvrdilo už viac Vašich hostí a mnohí sa po tejto skúsenosti do Vašej reštaurácie nevrátia ! Zrejme nemáte dobré informácie a ani ste nemohli nič iné napísať , len že sa to ešte nestalo. V niektorých krajinách je obslužné obvyklé a zrejme Vašich zahraničných hostí to nemusí prekvapiť, len pozor na slovenskú klientelu !!! Možno by bolo férovejšie priznať vyššie ceny a neoháňať sa nenormálnymi zľavami a spätne si ich účtovať späť. Váš krásny priestor a určite i dobrá kuchyňa sa nemusí podľa môjho názoru presadzovať len zľavami.
Želám veľa úspechov.
Toto nie je fér…najprv sme „podrazáci“, lebo obslužné nie je nikde uvedené, a keď sa ukáže že je, tak je zas naším „zámerom“ aby nebolo viditeľné…Kto chce psa biť, palicu si nájde…
Chcem Vás ubezpečiť, že celé obslužné je naozaj len pre personál! ( + daň pre štát ). Takže sa cítim trošku ukrivdený, pretože na jednej strane chceme dopriať domácej klientele 100%-nú kvalitu za 60% z ceny ( čím sa reálne sami vzdávame zisku ), na druhej strane chceme zabezpečiť aj nadštandartnú úroveň obsluhy a motiváciu pre personál…predpokladám, že všetci naši zákazníci chodia do práce alebo podnikajú za účelom zarábania peňazí, tak prečo by to malo byť v gastronómii iné? Tiež sme len ľudia…
Ďakujeme všetkým hosťom za pochopenie a priazeň! K všetkým hosťom, či už platia plné ceny alebo použijú zľavový kupón pristupujeme ako VIP zákazníkom…Úprimne sa tešíme na Vaše ďalšie návštevy :)