Uplatnenie kupónu: Po zakúpení kupónu spravte objednávku prostredníctvom e‑shopu.
Postup:
Vložte tovar do košíka.
Kliknite na košík.
Vyplňte údaje pre doručenie: *AKO NOVÝ ZÁKAZNÍK*.
Kliknite na: *ULOŽIŤ* údaje.
Zaškrtnite súhlas s VOP.
Do kolonky *POVINNÉ* nezabudnite napísať číslo/kód kupónu.
Následne sa zobrazí: platba zľavovým kódom – kliknite.
Potvrďte objednávku.
V prípade, že vám produkt nejde pridať do košíka, skúste použiť iný prehliadač (odporúčané prehliadače: Google Chrome a Mozilla Firefox).
Zrušenie objednávky: Platbu je možné vystornovať do 14 pracovných dní od vykonania objednávky.
Doba dodania: Do 14 pracovných dní od vykonania objednávky.
Poštové a balné: Vo Variante 2 a Variate 4 je v cene kupónu.
Upozornenie: Je nutné zakúpiť si 1 kupón s poštovným.
Na jedno poštovné je možné poslať ľubovoľný počet kupónov bez poštovného.
Osobný odber: Nie je možný.
Adresa pre vrátenie tovaru:SWICRYSTAL s.r.o., P.O.BOX 41, Košice 13, 040 13.
Dodanie do Vianoc: Objednávky musia byť urobené do 15. 12. 2014, aby bolo garantované dodanie do Vianoc.
Martina
Dobry den, objednala som si voucher ake tovar sa neda objednat lebo nie je
skladom, ako mam postupovat?Ako dlho bude trvat kym bude skladom?Mam stornovat
objednavku?
robert-partner
Dobry den, medzi sviatkami budeme objednavat tovar, takze v systeme bude
naskladneny zaciatkom januara. Potom bude mozne tovar objednat.
Oliver
Mate v texte pisane ze postovne je v cene a hned na to ze treba si kupit
kupon s postovnym…no nerozumiem tomu…
Zlavomat.sk
Pekný deň Oliver,
ono je to tak, že na jedno poštovné je možné poslať ľubovoľný počet
kupónov bez poštovného. Ak by sme dali všetky varianty s poštovným nebolo
by to fér voči tým zákazníkom ktorý chcú kúpiť viac kusov.
Ada
Tovar zodpovedá momentálnej hodnote šperku, nevyzerá tak luxusne ako na
obrázku a šperk, ktorý som si objednala ja, má chybičky krásy ako napr.
škrabanec na náušnici, lepidlo, ktoré je vidieť pod nalepeným šperkom.
Bolo to určené ako darček, ale budem si to musieť nechať…
robert - partner
dobry den,
ak s tovarom nie ste spokojna, mate pravo vratit tovar v lehote 14 dni.
kontaktujte nas na infovobjednavam.sk
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, objednala som si voucher ake tovar sa neda objednat lebo nie je skladom, ako mam postupovat?Ako dlho bude trvat kym bude skladom?Mam stornovat objednavku?
Dobry den, medzi sviatkami budeme objednavat tovar, takze v systeme bude naskladneny zaciatkom januara. Potom bude mozne tovar objednat.