Bambusové ponožky na všetky uzimené nôžky
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Objednávka: Po zakúpení voucheru je tovar potrebné objednať prostredníctvom Google objednávkového formulára. Potvrdenie o objednaní dostanete do 48 hodín na e‑mail, z ktorého bol uskutočnený nákup na Zľavomat.sk.
- Storno objednávky: Voucher je potrebné uplatnit do konca jeho platnosti – inak voucher prepadá.
- Doba dodania: Do 14 pracovných dní.
- Poštovné a balné: V cene kupónu.
- Osobný odber: Áno.
- Adresa pre osobný odber (prípadne pre vrátenie tovaru): Street fashion – Coboriho 1, Nitra, 949 01
Dobrý deň.
Mám podobnú skúsenosť, volala som teraz o 15,50 a len to zvonilo a nikto
nedvíhal. Nuž, ponožky asi nebudú ......
Dobrý deň, poprosím, vás, o nakontaktovanie na 0915 956 006, dnes bola predajna s technických pricin zatvorena, poprosime vás o opatovne nakontaktovanie,dakujeme
Dobrý den, zakupil som si tento voucher 25.11. , hned som aj objednal cez formular ponozky ktore som si vybral a? no dalej sa nedialo doteraz stale nic. Samozrejme ak mi tu odporucite ze vam mam zavolat tak sa len zasmejem je 11.12.2014 snazil som sa vam dovolat o 11:39 a len to zvonilo… takze aky je postup?
Dobrý deň, poprosím, vás, o nakontaktovanie na 0915 956 006, dnes bola predajna s technických pricin zatvorena, poprosime vás o opatovne nakontaktovanie,dakujeme
Dobry den,
ako postupovat ked chcem vratit tovar a dostat naspat peniaze?
Objednala som si ponozky velkosti 35–37, dnes mi prisli a su velkosti 39–42.
Nespolahlivy predajca.
Dobrý deň, poprosím, vás, o nakontaktovanie na 0915 956 006, počas otváracích hodin od 8 30 do 16 30, kde vyriešime vás problem
Dobry den,
objednal som si u Vás bambusové ponožky, riadne som vypísal objednávkový
formulár aj s číslom voucheru no doteraz mi neprisiel ziaden potvrdzujuci
email o spracovani objednavok. Chcel by som sa informovat, ci uz boli vouchery
spracovane a ak áno kedy mi prídu spomínané ponožky.
Dobrý deň, poprosím, vás, o nakontaktovanie na 0915 956 006, počas otváracích hodin od 8 30 do 16 30, kde nám nadiktujete vaše údaje, podľa toho zistíme či vás máme, v systéme, ďakujem
Dobrý deň, zakúpila som si voucher na tieto ponožky a objednala som tovar prostredníctvom google objednávkového formulára. Ako zistím, či moja objednávka bola prijatá, keďže mi nič nedošlo o tom, že by to bolo prijaté? Ďakujem
Dobrý deň, poprosím, vás, o nakontaktovanie na 0915 956 006, počas otváracích hodin od 8 30 do 16 30, kde nám nadiktujete vaše údaje, podľa toho zistíme či vás máme, v systéme, ďakujem
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať, či keď mám vouchery ako uplatnené ale neprišiel
mi potvrdzujúci email či je všetko v poriadku.
Ďakujem.
Dobrý deň, poprosím, vás, o nakontaktovanie na 0915 956 006, počas otváracích hodin od 8 30 do 16 30, kde nám nadiktujete vaše údaje, podľa toho zistíme či vás máme, v systéme, ďakujem
Dobrý deň, čo mám robiť, objednavku som urobila ešte 17.11.2014, pani zo Street Fashion mi cez email odpovedala že najneskôr do 1.12 mám ponožky doma, dnes je 5.12 a stále nič, vouchery mi ukazuje ako neuplatnené
Dobrý den, poprosime vás o kontaktovanie na telefonne cislo 0915956006 kde nám nadiktujete vase udaje a mi vám preveríme objednavku
objednavala som si u Vas ponozky a doteraz mi neprisiel ziaden potvrdzujuci email o spracovani objednavky a voucher sa mi stale ukazuje ako neuplatneny. Chcela by som sa informovat, ci uz bol voucher spracovany alebo nie
Dobrý deň, poprosím, vás, o nakontaktovanie na 0915 956 006, kde nám nadiktujete vaše údaje, podľa toho zistíme či vás máme, v systéme, ďakujem
Dobrý den, objednavku som uskutocnila podla navodu a aj tak mi dosiel mail, ze mam voucher nevyuzity, dalo by sa to nejako prezistit. Dakujem
Dobrý deň, poprosím, vás, o nakontaktovanie na 0915 956 006, kde nám nadiktujete vaše údaje, podľa toho zistíme či vás máme, v systéme, ďakujem
Dobry den, moj kupon je stale „neuplatneny“, aj ked som objednavku zadavala este 19.11.2014. Kedy ju vobec zaevidujete?
Pekný večer Bibiana,
prosím počkajte si na tovar. V prípade, že Vám nebude v riadnom termíne
doručený prosím kontaktujte nás na email podpora@zlavomat.sk.
Prípadne môžete postupovať tak ako bolo poradené Tomášovi.
Pomylil som si mesiac, tak opravujem, tovar som zakupil 19.11.2014
Dobry den, 26.11 som si kupil voucher aj som spravil objednavku cez google objednavaci formular. No stale sa mi voucher zobrazuje ako neuplatneny → chcem sa hlavne uistiť že ponožky pridu do Vianoc, Dakujem
Dobrý deň, poprosím, vás, o nakontaktovanie na 0915 956 006, kde nám nadiktujete vaše údaje, podľa toho zistíme či vás máme, v systéme, ďakujem
Objednala som si ponožky, ale nikde som nemala uviesť požadovanú veľkosť ponožiek. Ako zadať veľkosť ponožiek, ktorú si chcem objednať, resp. ktorú som si objednala?
Dobrý den, v ponuke mame uvedene : Vyberte si z variantov:
Variant 1: Bambusové ponožky „klasické“ – 6 párov ■klasické
vyššie ponožky ■možnosť vybrať si už v objednávke čierne alebo mix
farieb (čierne, sivé, modré a tmavosivé) ■Veľkosti: 39 – 42, 43 –
46
Variant 2: Bambusové ponožky „teplé termo“ – 6 párov ■hrubšie
termo ponožky ■možnosť vybrať si čierne alebo mix farieb (čierne, sivé,
modré a tmavosivé) ■Veľkosti: 39 – 42, 43 – 46
Variant 3: Bambusové ponožky „členkové“ – 6 párov ■ponožky po
členok ■možnosť vybrať si čierne, biele alebo mix (čierne, biele, sivé)
■Veľkosti: 35 – 37, 39 – 42, 43 – 46
V prípade nejasnosti nas kontaktujte na telefonne číslo 0915956006,
dakujeme
Dobrý večer, chcela by som sa spýtať aké veľkosti ponožiek ponúkate, ďakujem za odpoveď
Dominika prvý a druhý variant veľkosti: 39 – 42, 43 – 46 a tretí variant: 35 – 37, 39 – 42, 43 – 46.
Dobry den,
objednavala som si u Vas ponozky a doteraz mi neprisiel ziaden potvrdzujuci
email o spracovani objednavok a vouchery sa mi stale ukazuju ako neuplatnene.
Chcela by som sa informovat, ci uz boli vouchery spracovane alebo nie
Gabika predajca takto nemá na Vás žiaden údaj podľa akého by objednávku skontroloval. Prosím zavolajte mu v priebehu zajtrajšieho dňa na tel. č.: +421 915 956 006 a určite Vám situáciu ozrejmí.
V objednavkovom formulari nemate rozlisenu fakturacnu adresu a adresu dodania. Navyse tam ani nemate miesto na nejaku poznamku k objednavke. A samozrejme nemate nikde uvedeny ani e-mail – napiste mi ho, nech vam mozem upresnit adresu dodania.
Pekný deň Bibiana,
veľmi pekne ďakujeme za príspevok. Do ponuky sme doplnili políčko na
poznámku. Ktorá slúži ako iná dodacia ako fakturačná adresa a iné
poznámky k objednaniu.
Dobrý deň, zakúpila som si 3 vouchery na tieto ponožky a objednala som tovar prostredníctvom google objednávkového formulára.Ako zistím, či moja objednávka bola prijatá, keďže od pondelka mi nič nedošlo o tom že by to bolo prijaté?Ďakujem
Pekný deň pani Lehotská,
Váš voucher je už nastavený ako uplatnený takže objednávka bola
spracovaná.
Pekny večer ja ako podnikateľka by som chcela objednať u Vas tovar a neviem ani cenove relacie aby som vedela ako mam objednat.CHcela by som viac vediet o objednavke .6ks sa rovna 7,49.Ake su ceny pri tenkych a hrubych ponožiek. Dakujem.
Pekný deň Alica.
Stačí keď si kliknete na položku kúpiť za. Uvidíte ceny pre všetky
varianty.
Nedá sa dohodnúť kombinovaná dodávka, napríklad 3 páry termo a 3 páry klasické ?
Pekný deň Štefan,
žiaľ nie.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
objednal som si u Vás už minulý týždeň bambusové ponožky, riadne som vypísal objednávkový formulár aj s číslom voucheru no doteraz mi neprisiel ziaden potvrdzujuci email o spracovani objednavok. Chcel by som sa informovat, ci uz boli vouchery spracovane a ak áno kedy mi prídu spomínané ponožky.
Dobrý deň, poprosím, vás, o nakontaktovanie na 0915 956 006, počas otváracích hodin od 8 30 do 16 30, kde nám nadiktujete vaše údaje, podľa toho zistíme či vás máme, v systéme, ďakujem