Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

Pohodlné dámske papuče z pravej ovčej vlny

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Dagmar

Aj u mna sa zopakovala situacia, ako u inych. Objednany vzor 6, avsak bol mi doruceny vzor, ktory ani v ponuke nie je. Co sa tyka velkosti, odporucam objednat velkost o cislo vacsiu ako bezne nosite.

Peter Zubko

Dobrý deň, je nám veľmi ľúto vzniknutej situácie , ale v ponuke je uvedené, že v prípade vypredania Vami zvoleného vzoru Vám môže byť zaslaný podobný vzor, nakoľko skladové zásoby sú limitované a stále sa meniace, za pochopenie ďakujeme

Mária Melicherčíková

Reklamácia na papuče, ktoré som dnes dostala som Vám zaslala emailom.

Zlavomat.sk

Pekný deˇbn Mária,

v prípade, že sa jedná o reklamáciu je potrebné vrátiť tovar predajcovi na adresu: Peter Zubko, P.O. BOX 25, 075 01 Sečovce.

Ján Rezák

Dnes mi prišli dva páry papuči v otvorenej obáke! Objednal som si vzor 8 a prišli mi papuče ktoré su ani neni v ponuke…Neni tam ani kožušinka ani nič… Mal to byť darček pre manželku ale neodporúča!!! Nezodpoved ani vzor ani veľkosť!!!

Zlavomat.sk

Pekný deň pán Rezák,

v prípade, že sa jedná o reklamáciu prosím vráťte tovar predajcovi na adresu: Peter Zubko, P.O. BOX 25, 075 01 Sečovce

Majka Ihnátová

dobry vecer,
daju sa papuce vyzdvihnut aj osobne v Secovciach?, poprípade ako je to s postovnym, ktore je v cene, odpocita sa?, dakujem

Peter Zubko

Dobrý deň, firma sídli v Trebišove, poštovné je už zahrnuté v cene tovaru, ktoré sa nemôže odpočítať

Ľubica

Dobrý večer…mne dnes prišli papuče,ale namiesto vzoru 8,ktorý som si objednala,mi prišiel vzor 2. Sklamalo ma to,ale reklamáciu riešiť nejdem,len dôslednejšie vybavujte objednávky…

Peter Zubko

Dobrý deň,
je nám veľmi ľúto vzniknutej situácie , ale v ponuke je uvedené, že v prípade vypredania Vami zvoleného vzoru Vám môže byť zaslaný podobný vzor, nakoľko skladové zásoby sú limitované a stále sa meniace.
za pochopenie ďakujeme

jana

Dnes miprisli dva pary objednanych papuci mala som vzor 12 Nezodpoveda ani vzor ani velkost

Peter Zubko

Dobrý deň,
Vašu reklamáciu nám zašlite na e-mail fajn.zlava@gmail.com, aby sme danú objednávku mohli preveriť a vyriešiť spokojnosti

Anna Lalinská

Ľudkovia ako ste s papučkami spokojný?

Milan Martinka

Pekný deň. Nejakú dobu som tu nebol a chcem sa spýtať, že či už nemusím zľavový kupón a objednávku zasielať predajcovi? Alebo objednávku už automaticky zasielate Vy po zaplatení?

Zlavomat.sk

Pekný deň pán Martinka,
voucher už nie je potrebné uplatňovať u poskytovateľa zľavy. Iba pri zadávaní platby zadávate doručovacie údaje a tovar Vám bude zaslaný.

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore