Čo najskôr po obdržaní vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného termínu a trasy, vašim menom a telefonickým kontaktom.
Následne vám bude zaslaná prihláška na zájazd.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 5 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, či bol váš e‑mail doručený a rezervácia potvrdená.
Dobrý deň, jednodňový zájazd je len na 12.12.? Pretože v ponuke
napísané: „ľubovolný termín od 26.10. do 11.12.“ a potom je tam
„variant na konkrétny dátum 12.12.“. Ďalej by som chcela vedieť, či si
spraviť predbežnú rezerváciu v CK na určitý počet miest a potom si
zaplatím kupóny?
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Pekný deň Alex,
aktuálne je v ponuke iba termín 12.12.2015. Môžete si zakúpiť kupóny a
hneď ako ich obdržíte urobíte si rezerváciu na zajazdy@startrip.sk
s uvedením čísla kupónu, požadovaného termínu a trasy, vašim menom a
telefonickým kontaktom.
Peter Šinály
1. viete prosím zabezpečiť lístok na mama mia?
2. kde bude ubytovanie (názov) aby som to lokalizoval na mape
STARTRIP
Dobrý den pán Širály, samozrejme vstupenku na muzikál zabezpečíme
klientom. Ubytovanie Vám žiaľ v tomto čase nevieme povedať, nakoľko nám
ho zabezpečuje naša partnerská CK. Všetky potrebné info zasielame klientom
v pokynoch k zájazdu
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, jednodňový zájazd je len na 12.12.? Pretože v ponuke napísané: „ľubovolný termín od 26.10. do 11.12.“ a potom je tam „variant na konkrétny dátum 12.12.“. Ďalej by som chcela vedieť, či si spraviť predbežnú rezerváciu v CK na určitý počet miest a potom si zaplatím kupóny?
Ďakujem.
Pekný deň Alex,
aktuálne je v ponuke iba termín 12.12.2015. Môžete si zakúpiť kupóny a hneď ako ich obdržíte urobíte si rezerváciu na zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného termínu a trasy, vašim menom a telefonickým kontaktom.