Bol to darček pre priateľa. Dva krát zrušený zoskok kvôli počasiu, voucher predĺžený o rok. Kým začala sezóna zoskokov, rozišli sme sa a nemal ho kto využiť. Po písaní e‑mailu (telefón nikto nezdvíhal), či by som ho mohla niekomu predať alebo či by sa dal vrátiť (keďže záujem o jeho využitie sme mali, len zrušila to druhá strana), som do teraz odpoveď nedostala (písala som to ešte minulý rok). Z inej e‑mailovej adresy som myslím niekedy v septembri 2017 písala, či je možné ešte skákať (chcela som si len preveriť, či druhá strana odpíše), mi bolo napísané, že už sa niekoľko mesiacov kvôli počasiu neskáče a túto sezónu sa ani nebude. Voucher by sa aj tak nedal využiť, keďže sa túto sezónu (2017) niekolko mesiacov ani skákať nedalo.
Je mi to veľmi ľúto, lebo pán bol zo začiatku veľmi milý a samozrejme za stav počasia nemôže, ale nebola to malá suma a zbytočne to celé prepadlo. Za mňa už takéto niečo nikdy.
Kupón som si zakúpil 22. 7. 2014. Po vybavení termínu na zoskok (o týždeň neskôr) si firma uplatnila voucher bez toho aby sa zoskok uskutočnil. Dodnes som mal vybavených asi 10 zoskokov a ani raz sa nekonal. Pritom 3× bolo vyhovujúce počasie. Firma si zrejme nabrala veľa ludí a nestíhajú. Takže ďakujem pekne že som mohol darovať spoločnosti Zlavomat a Balonfly 90€ a to nerátam náklady na lekársku prehliatku. Tú som musel absolvovať 2× pretože platí iba rok. Po tejto skúsenosti som so Zľavomatom skončil.
Nezabudnutelny zazitok,
podarilo sa mi hladko dopadnut priamo ku hangaru aj pri silnejsom vetre.
Dobra navigacia cez vysielacku od instruktora.
Urcite este chcem skakat.
Dakujem. Mario