Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Luxusné kašmírové šály
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dakujem za radu, vybavene. Este sa chcem opytat – chcela som cerveny sal, ale A24 a A26 su zablokovane. Uz nebudu vobec v ponuke?
Pekny den
ak objednam tovar dnes príde do 22.12.2015?
dakujem
ano
Dobry den,
prave som objednala dva saly a pred zaplatenim som zabudla uplatnit kredity
(ktore mi dnes uz vyprsia). Je mozme objednavku zrusit aby som ju mohla vyplnit
znova aj s kreditmi? Dakujem vopred za odpoved.
volajte Zlavomat!
Dobrý deň, sal A15 je v akej farbe? Ak ho objednam dnes, pride mi do 23.12.?
striebrono-cierny.
urcite by prisiel.
Dobrý deň, omylom som napísala vs. Číslo objednávky je 23046661, chýba čierny šál A13. ďakujem..
Sal Vam bol zabaleny a dnes bude aj odoslany. Este raz sa Vam ospravedlnujeme za omyl.
Dobry den šál A3 bude ešte v ponuke alebo nie ? Ďakuejm
Skuste sa pozriet zajtra na stranku, mozno nam este par kusov zostane…
Dobrý večer, chcel by som sa opýtať ak by som si objednal šál v čo najkratšom čase, či by stihol prist do Vianoc. Ďakujem.
urcite ano.
Dobrý večer. Chcela by som sa opýtať, ak som dnes objednala šály, budú mi doručené do vianoc ? Dakujem za skoru odpoved. Pekný deň
urcite ano.
Dobrý deň, mala by som záujem o A26, ale píše sa tam, že je rezervovaná. Neviete kedy skončí platnosť rezervácie? Ďakujem
Dnes zistime presn cisla a mozno zajtra bude 26-ka odblokovana.
Dobry den, chcela by som sa spytat, ak by som dnes resp. zajtra
14.12. objednala sal – prisiel by este do vianoc ?
Dakujem
Z.
urcite ano.
Dobry den.chcem sa opytat kde je objednany tovar ktory som si zakupil lebo mi neprisiel a tovar bol uz odoslany cislo objednavky je 23023083
Sal c.3 sme mali vypredany, v sobotu nam vsak uz prisiel, takze dnes Vam budu saly odoslany. Ospravedlnujeme sa za meskanie.
Dobrý deŇ chcela by som sa opýtať šatka číslo A5 farba je viac do škoricova alebo do oranžova .. Ďakujem :)
do skoricova
Dobrý deň,
z mojej objednávky 4 šálov mi boli dnes doručené len 3. Chýba čierny
šál, č.objednávky: 5023644096, úhrada bola realizovaná 27.11..
Inak, šály sú krásne..
Napiste nam prosim kod objednavky, aby sme si mohli pozriet celu Vasu adresu
a salik Vam poslat. Zrejme len prislo k omylu za co sa vam ospravedlnujeme.
Pekny den.
Zdravim. Chcem sa spytat ak dneska objednam sal dnes bude mi doruceny do vianoc ? Dakujem za skoru odpoved.
ano.
Dobrý deň,
3.12. som si objednala 4ks šálov. Kedy približne môžem očakávať dodanie
tovar? Ďakujem
v priebehu 7–10 dni
Dobrý deň, chcela by som sa informovať či je šál A22 dostupný..
pretože pred pár mesiacmi som si objednávala a 2× som musela meniť
objednávku nakoľko šál ste už nemali skladom , ale inak spokojnosť ..
došiel mi v očakávanom termíne :)
Ďakujem za odpoveď
ano, je v ponuke.
Dobrý deň, prosím o úpravu mojej objednávky z 7.12.2015
KÓD OBJEDNÁVKY: 23097419
KÓD TOVARU: 1393707
1× Šál A1 – tento nechcem chcem A4
Prosím pošlite mi A4 – lilik
Ďakujem
berieme na vedomie.
Dobry den,tovar ktory som si objednala doteraz nedosiel! Mail som vam pisala,tiez ste neodpisali!
Snazili sme sa Vam dovolat – bezvysledne!
Poslali sme Vam mail.
Dobrý deň, ja by som sa chcela spýtat, kedy by som mohla čakat dodanie tovaru, ak som si ho objednala minulý týžden v stredu, ďakujem.
do 10 dni!
Dobrý den p. Chochlík.
pred takmer 2 mesiacmi som si u Vás objednala a zaplatila 6 šálov. Po
mesiaci neuskutočnitelnej objednávky som Vás kontaktovala, kedy konečne
doručite zaplatené šály. Povedali ste, že ich už odosielate. Prešiel
takmer mesiac a objednávka je stále nevybavená. Ste velmi neseriózny
dodávatel a upozorňujem na Vás aj zlavomat.
Vaz. p. ,
ak sa nemylim, Vam mal byt zaslany uz len cierny sal, ktory Vam bol minuly
tyzden odoslany!
Dobrý deň chcem sa spýtať dnes som zaslala objednávku, naozaj mi tovar príde až 28.12.2015??? Ďakujem
Nie, v priebehu 5–7 dni Vam bude odoslany.
Dobry den,
tuto otazku ste uz zodpovedali asi xykrat, ale predsa. Tovar som objednala dnes
do BA, stihne mi prist do Vianoc? Idealne este ten predvianocny tyzden? Dakujem
pekne :)
urcite ano
dobry de,
ak si objednam dnes stihne to prist na Vianoc?
urcite ano
Dobrý deň , prosím Vás ak by som si do piatku objednala šály prišli by mi ešte do Vianoc alebo už by sa to nestihlo ?
urcite by prisli.
Dobrý deň, ktorý z tých šálov je biely?
S pozdravom
Peter
Biely sal v ponuke nie je.
Dobrý deň, chcela by som objednať kašmírový šál pre šéfku k Vianociam, ale odrádza ma dodacia lehota 18 pracovných dní. Je možné, aby bol tovar doručený skôr? Dakujem vopred
Pekný deň pani Staňková,
ak si tovar objednáte teraz doručenie je 7 – 10 dní.
Dobry vecer, chcem sa opytat da sa objednavka zaplatit aj s ruky? Napr. Zaplatenie na poste, alebo kurierovi?
Pekný deň Timotej,
žiaľ nie. Za tovar je potrebné najskôr zaplatiť na stránke zlavomat.sk
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, kedy by mi prišli šály, keby som objednávala dnes, lebo v objednávke mi píše 28.12., a to je už bohužiaľ neskoro. Ďakujem
Dobry den.
Saly by Vam prisli za 7–10 dni. Udaj na zlavomate je len velmi priblizny.
Dobrý deň,
poprosím Vás o informáciu, či sa dá šatka objednať aj priamo u Vás,
bez objednávky cez zlavomat a či je možné tovar zaslať na adresu ako
dobierku a uhradiť cenu tovaru 4,99€ + poštovné 1,50 € po
doručení? Vďaka
Dobry den.
Nie. Saly je mozne objednavat len cez Zlavomat.
Pekny den.
Dobrý deň.
Chcem si objednať 4 ks kašmírové šály po 4,99 €, ale podľa predtlače
objednávky sa mi to nedarí. Poradíte ako na to?
L.R.
Dobry den.
Postupujte nasledovne: vyberte si sal, kliknite naň, nasledne kliknite na
zelene tlacitko „Kúpiť za 4,99“. Ked naň kliknete presmeruje Vas to do
kosika. Ak chcete vybrat dalsi sal, kliknite na „Vybrat dalsiu ponuku“ a
znova mozte vybrat dalsi iny sal. A takto mozte vybrat neobmedzene
mnozstvo salov.
Dobry vecer,chcem sa len spytat,evidujete objednavku na meno Galova Adela.
Pred par dnami som to vypl a tila cez Zlavomat,ale nepisala som nikde
adresu.Dakujem.
Dobry den.
Obratte sa prosim na Zlavomat
Dobry den, chem sa spyat ci stihnu saly prist do 17.12. ak ich objednam dnes? Vopred dakujem
Urcite ano.
Pekny den.
dobrý deň, dňa 17.11.2015 som si objednala u Vás 4 šály, tovar som riadne zaplatila a do dnešného dňa som ho nedostala. Lucia Bajnoková, Zvolen
Dobry den.
Saly postupne posielame. Tento tyzden Vam bude odoslany.
Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať že keď si objednám tento šál ešte v termíne zľavy ale prišiel by mi už po čase zľavy či zľava stále platí. Vopred ďakujem.
Pekný deň Miška,
samozrejme platí.
Dobrý deň , prosím Vás dajú sa na jedno poštovné objednať 2 šály rôznej farby ? neviem sa dopracovať k takej možnosti :)
Pekný deň Pavol,
áno dajú. Stačí do košíka dať jeden kus, ak chcete ten druhý inej farby
tak sa vrátite do ponuky a zadáte ďalší kus do košíka.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, aké farby sú A2 a A10? Ďakujem.
Dobry den.
A2 – bledomodra
A10 – šedá
Pekny den.
Ok. Ja som so šálmi spokojná, tak ak by bolo možné urobila by som ešte jednu objednávku a k tej by ste dali naviac aj ten jeden šál, ktorý mi chýb a. Samozrejme to číslo, ktoré mi chýba by som vám dala do poznámky k tej ďalšej objednávke. Bolo by to možné?
Dobry den.
Tak ako sme sa telefonicky dohodli – ten jeden chybajuci salik Vam bude
pribaleny k dalsej objednavke.
Pekny den.
Dobrý deň. Chýba mi celý červený šál. Za skoré vybavenie ďakujem :)
Dobry den.
Napiste nam cislo salu, ktory Vam chyba.
Dobrý deň,
chcel by som sa opýtať, že kde sa tie šály objednávajú alebo aký je
postup objednávky ?
Pekný deň Nikolas,
už pri platbe zadávate Vašu adresu, takže voucher nie je potrebné už nikde
uplatňovať.
Dobrý deň.
Už som Vás kontaktovala mailom. Ale poslali ste mi o jeden šál menej ako
som mala objednané. Bude sa s tým dať niečo robiť?
Dobry den.
Zrejme prislo len k omylu, za co sa Vam ospravedlnujeme. Napiste nam, ktory sal
sme Vam zabudli zabalit a my vam ho samozrejme hned doposleme. Za chybu sa Vam
este raz ospravedlnujeme.
Dobrý deň.
Objednala som si od Vás 10 šálov a už pred týždňom mi prišiel email,
že boli odoslané… doposiaľ som ich nedostala a začínam mať obavy, že
ich ani nedostanem. Viete mi povedať dokedy mám na tie šály čakať?
Dobry den.
Saly Vam uz boli odoslane. Poste to obcas trva… Poprsime Vas pockat este
3 dni a ak by Vam to neprislo ani po tomto termine, dajte nam vediet a budeme
to samozrejme riesit k Vasej sposkojnosti.
Pekny den.
Dobry den na cervenom je velmi vidiet ten vzor ci hodi sa aj na muzov?
Dobry den.
Prave ten cerveny je ten sal na ktorom je zrejme najmenej vidiet vzor. Ci je
vhodny pre muzov je uz na Vas :-)
Pekny den.
dobry den, aka je farba A1 a A25? hladam bezovu tmavsiu dakujem
A1 – bledohneda
A25 – bledoruzova
Dobrý deň, prosím Vás, chcela by som si objednať nejaký z Vašich šálov. Mali by ste aj odtieň bielej farby?
Dobry den.
Vsetky nase ponukane saly su v ponuke. Najblizsie k bielej je c.14 –
smotanovo-maslova.
Pekny den.
OBJEDNALA SOM SI 2 ŠÁLY..TU SÚ ČISLA OBJEDNÁVOK. ĎAKUJEM
KÓD OBJEDNÁVKY: 22909079
KÓD TOVARU: 1384693
KÓD OBJEDNÁVKY: 22909079
KÓD TOVARU: 1384721
Vasa objednavka bola uz odoslana. v pripade, ze ste ju nedostala, navrhujeme
v takom pripade pockat este 3 dni a ak ani po tomto termine Vam tovar nepride,
zavolajte nam na mobil: 0948 036 843 a budeme to riesit k Vasej
spokojnosti.
Pekny den.
Dobrý deň!
CHcem sa opýtať čo je s mojou zásielkou luxusných kašmírových šálov.
6.11 mal tovar doraziť, ale nič neprišlo. kontaktná osoba neodpoovedá na
maily ani nedvíha telefón. viete mi s tým nejako pomôcť?
Vaz. p. Senková,
na meno Lubomira Senková neevidujeme ziadnu objednavku. Poslite nam cislo
objednavky!
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, 3.12. som uskutočnila objednávku, tovar ešte nebol doručený. Môžem poprosiť info ohľadom dodania balíka? Ďakujem
Tovar bude dnes odoslany.