Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

Luxusné kašmírové šály

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Božena Szilágyiová

Dakujem za radu, vybavene. Este sa chcem opytat – chcela som cerveny sal, ale A24 a A26 su zablokovane. Uz nebudu vobec v ponuke?

Lenka Hlinková

Dobrý deň, 3.12. som uskutočnila objednávku, tovar ešte nebol doručený. Môžem poprosiť info ohľadom dodania balíka? Ďakujem

Peter Chochlík

Tovar bude dnes odoslany.

KM

Pekny den
ak objednam tovar dnes príde do 22.12.2015?
dakujem

Peter Chochlík

ano

Božena Szilágyiová

Dobry den,

prave som objednala dva saly a pred zaplatenim som zabudla uplatnit kredity (ktore mi dnes uz vyprsia). Je mozme objednavku zrusit aby som ju mohla vyplnit znova aj s kreditmi? Dakujem vopred za odpoved.

Peter Chochlík

volajte Zlavomat!

.

Dobrý deň, sal A15 je v akej farbe? Ak ho objednam dnes, pride mi do 23.12.?

Peter Chochlík

striebrono-cierny.
urcite by prisiel.

Adriana S., Prešov

Dobrý deň, omylom som napísala vs. Číslo objednávky je 23046661, chýba čierny šál A13. ďakujem..

Peter Chochlík

Sal Vam bol zabaleny a dnes bude aj odoslany. Este raz sa Vam ospravedlnujeme za omyl.

Veronika Matiašková

Dobry den šál A3 bude ešte v ponuke alebo nie ? Ďakuejm

Peter Chochlík

Skuste sa pozriet zajtra na stranku, mozno nam este par kusov zostane…

Kristián

Dobrý večer, chcel by som sa opýtať ak by som si objednal šál v čo najkratšom čase, či by stihol prist do Vianoc. Ďakujem.

Peter Chochlík

urcite ano.

Lea Bartkovičová

Dobrý večer. Chcela by som sa opýtať, ak som dnes objednala šály, budú mi doručené do vianoc ? Dakujem za skoru odpoved. Pekný deň

Peter Chochlík

urcite ano.

Livia Zaťková

Dobrý deň, mala by som záujem o A26, ale píše sa tam, že je rezervovaná. Neviete kedy skončí platnosť rezervácie? Ďakujem

Peter Chochlík

Dnes zistime presn cisla a mozno zajtra bude 26-ka odblokovana.

Zuzana

Dobry den, chcela by som sa spytat, ak by som dnes resp. zajtra 14.12. objednala sal – prisiel by este do vianoc ?
Dakujem
 Z.

Peter Chochlík

urcite ano.

Jozef Dvorščák

Dobry den.chcem sa opytat kde je objednany tovar ktory som si zakupil lebo mi neprisiel a tovar bol uz odoslany cislo objednavky je 23023083

Peter Chochlík

Sal c.3 sme mali vypredany, v sobotu nam vsak uz prisiel, takze dnes Vam budu saly odoslany. Ospravedlnujeme sa za meskanie.

Veronika Matiašková

Dobrý deŇ chcela by som sa opýtať šatka číslo A5 farba je viac do škoricova alebo do oranžova .. Ďakujem :)

Peter Chochlík

do skoricova

Adriana S., Prešov

Dobrý deň,
z mojej objednávky 4 šálov mi boli dnes doručené len 3. Chýba čierny šál, č.objednávky: 5023644096, úhrada bola realizovaná 27.11..
Inak, šály sú krásne..

Peter Chochlík

Napiste nam prosim kod objednavky, aby sme si mohli pozriet celu Vasu adresu a salik Vam poslat. Zrejme len prislo k omylu za co sa vam ospravedlnujeme.
Pekny den.

Simona

Zdravim. Chcem sa spytat ak dneska objednam sal dnes bude mi doruceny do vianoc ? Dakujem za skoru odpoved.

Peter Chochlík

ano.

Lenka Hlinková

Dobrý deň,
3.12. som si objednala 4ks šálov. Kedy približne môžem očakávať dodanie tovar? Ďakujem

Peter Chochlík

v priebehu 7–10 dni

Patrícia

Dobrý deň, chcela by som sa informovať či je šál A22 dostupný.. pretože pred pár mesiacmi som si objednávala a 2× som musela meniť objednávku nakoľko šál ste už nemali skladom , ale inak spokojnosť .. došiel mi v očakávanom termíne :)

Ďakujem za odpoveď

Peter Chochlík

ano, je v ponuke.

Eva Kličkova

Dobrý deň, prosím o úpravu mojej objednávky z 7.12.2015
KÓD OBJEDNÁVKY: 23097419
KÓD TOVARU: 1393707
1× Šál A1 – tento nechcem chcem A4
Prosím pošlite mi A4 – lilik
Ďakujem

Peter Chochlík

berieme na vedomie.

Timea Szaboova

Dobry den,tovar ktory som si objednala doteraz nedosiel! Mail som vam pisala,tiez ste neodpisali!

Peter Chochlík

Snazili sme sa Vam dovolat – bezvysledne!
Poslali sme Vam mail.

Michaela

Dobrý deň, ja by som sa chcela spýtat, kedy by som mohla čakat dodanie tovaru, ak som si ho objednala minulý týžden v stredu, ďakujem.

Peter Chochlík

do 10 dni!

Viera Kuliková

Dobrý den p. Chochlík.
pred takmer 2 mesiacmi som si u Vás objednala a zaplatila 6 šálov. Po mesiaci neuskutočnitelnej objednávky som Vás kontaktovala, kedy konečne doručite zaplatené šály. Povedali ste, že ich už odosielate. Prešiel takmer mesiac a objednávka je stále nevybavená. Ste velmi neseriózny dodávatel a upozorňujem na Vás aj zlavomat.

Peter Chochlík

Vaz. p. ,
ak sa nemylim, Vam mal byt zaslany uz len cierny sal, ktory Vam bol minuly tyzden odoslany!

Eva Vašová

Dobrý deň chcem sa spýtať dnes som zaslala objednávku, naozaj mi tovar príde až 28.12.2015??? Ďakujem

Peter Chochlík

Nie, v priebehu 5–7 dni Vam bude odoslany.

Veronika

Dobry den,

tuto otazku ste uz zodpovedali asi xykrat, ale predsa. Tovar som objednala dnes do BA, stihne mi prist do Vianoc? Idealne este ten predvianocny tyzden? Dakujem pekne :)

Peter Chochlík

urcite ano

Maya

dobry de,
ak si objednam dnes stihne to prist na Vianoc?

Peter Chochlík

urcite ano

Henrieta Vlčková

Dobrý deň , prosím Vás ak by som si do piatku objednala šály prišli by mi ešte do Vianoc alebo už by sa to nestihlo ?

Peter Chochlík

urcite by prisli.

Peter

Dobrý deň, ktorý z tých šálov je biely?
S pozdravom
 Peter

Peter Chochlík

Biely sal v ponuke nie je.

Sabina Staňková

Dobrý deň, chcela by som objednať kašmírový šál pre šéfku k Vianociam, ale odrádza ma dodacia lehota 18 pracovných dní. Je možné, aby bol tovar doručený skôr? Dakujem vopred

Zlavomat.sk

Pekný deň pani Staňková,

ak si tovar objednáte teraz doručenie je 7 – 10 dní.

Timotej

Dobry vecer, chcem sa opytat da sa objednavka zaplatit aj s ruky? Napr. Zaplatenie na poste, alebo kurierovi?

Zlavomat.sk

Pekný deň Timotej,

žiaľ nie. Za tovar je potrebné najskôr zaplatiť na stránke zlavomat.sk

Kristína Pekárová-Hudáková Bryndzová

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, kedy by mi prišli šály, keby som objednávala dnes, lebo v objednávke mi píše 28.12., a to je už bohužiaľ neskoro. Ďakujem

Peter Chochlík

Dobry den.
Saly by Vam prisli za 7–10 dni. Udaj na zlavomate je len velmi priblizny.

Diabelková

Dobrý deň,

poprosím Vás o informáciu, či sa dá šatka objednať aj priamo u Vás, bez objednávky cez zlavomat a či je možné tovar zaslať na adresu ako dobierku a uhradiť cenu tovaru 4,99€ + poštovné 1,50 € po doručení? Vďaka

Peter Chochlík

Dobry den.
Nie. Saly je mozne objednavat len cez Zlavomat.
Pekny den.

lidka.rexova@gmail.com

Dobrý deň.
Chcem si objednať 4 ks kašmírové šály po 4,99 €, ale podľa predtlače objednávky sa mi to nedarí. Poradíte ako na to?
L.R.

Peter Chochlík

Dobry den.
Postupujte nasledovne: vyberte si sal, kliknite naň, nasledne kliknite na zelene tlacitko „Kúpiť za 4,99“. Ked naň kliknete presmeruje Vas to do kosika. Ak chcete vybrat dalsi sal, kliknite na „Vybrat dalsiu ponuku“ a znova mozte vybrat dalsi iny sal. A takto mozte vybrat neobmedzene mnozstvo salov.

Adela Gálová

Dobry vecer,chcem sa len spytat,evidujete objednavku na meno Galova Adela. Pred par dnami som to vypl a tila cez Zlavomat,ale nepisala som nikde adresu.Dakujem.

Peter Chochlík

Dobry den.
Obratte sa prosim na Zlavomat

Lucia

Dobry den, chem sa spyat ci stihnu saly prist do 17.12. ak ich objednam dnes? Vopred dakujem

Peter Chochlík

Urcite ano.

Pekny den.

Lucia Bajnoková

dobrý deň, dňa 17.11.2015 som si objednala u Vás 4 šály, tovar som riadne zaplatila a do dnešného dňa som ho nedostala. Lucia Bajnoková, Zvolen

Peter Chochlík

Dobry den.
Saly postupne posielame. Tento tyzden Vam bude odoslany.

Miška Bitušiaková

Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať že keď si objednám tento šál ešte v termíne zľavy ale prišiel by mi už po čase zľavy či zľava stále platí. Vopred ďakujem.

Zlavomat.sk

Pekný deň Miška,

samozrejme platí.

Pavol

Dobrý deň , prosím Vás dajú sa na jedno poštovné objednať 2 šály rôznej farby ? neviem sa dopracovať k takej možnosti :)

Zlavomat.sk

Pekný deň Pavol,

áno dajú. Stačí do košíka dať jeden kus, ak chcete ten druhý inej farby tak sa vrátite do ponuky a zadáte ďalší kus do košíka.

Beáta Hašková

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, aké farby sú A2 a A10? Ďakujem.

Peter Chochlík

Dobry den.
A2 – bledomodra
A10 – šedá

Pekny den.

Mária Škyvrová

Ok. Ja som so šálmi spokojná, tak ak by bolo možné urobila by som ešte jednu objednávku a k tej by ste dali naviac aj ten jeden šál, ktorý mi chýb a. Samozrejme to číslo, ktoré mi chýba by som vám dala do poznámky k tej ďalšej objednávke. Bolo by to možné?

Peter Chochlík

Dobry den.
Tak ako sme sa telefonicky dohodli – ten jeden chybajuci salik Vam bude pribaleny k dalsej objednavke.
Pekny den.

Mária Škyvrová

Dobrý deň. Chýba mi celý červený šál. Za skoré vybavenie ďakujem :)

MPP

Dobry den.
Napiste nam cislo salu, ktory Vam chyba.

Nikolas

Dobrý deň,
chcel by som sa opýtať, že kde sa tie šály objednávajú alebo aký je postup objednávky ?

Zlavomat.sk

Pekný deň Nikolas,

už pri platbe zadávate Vašu adresu, takže voucher nie je potrebné už nikde uplatňovať.

Mária Škyvrová

Dobrý deň.

Už som Vás kontaktovala mailom. Ale poslali ste mi o jeden šál menej ako som mala objednané. Bude sa s tým dať niečo robiť?

MPP

Dobry den.
Zrejme prislo len k omylu, za co sa Vam ospravedlnujeme. Napiste nam, ktory sal sme Vam zabudli zabalit a my vam ho samozrejme hned doposleme. Za chybu sa Vam este raz ospravedlnujeme.

Mária Škyvrová

Dobrý deň.

Objednala som si od Vás 10 šálov a už pred týždňom mi prišiel email, že boli odoslané… doposiaľ som ich nedostala a začínam mať obavy, že ich ani nedostanem. Viete mi povedať dokedy mám na tie šály čakať?

MPP

Dobry den.

Saly Vam uz boli odoslane. Poste to obcas trva… Poprsime Vas pockat este 3 dni a ak by Vam to neprislo ani po tomto termine, dajte nam vediet a budeme to samozrejme riesit k Vasej sposkojnosti.
Pekny den.

Branislav Majchrovic

Dobry den na cervenom je velmi vidiet ten vzor ci hodi sa aj na muzov?

MPP

Dobry den.
Prave ten cerveny je ten sal na ktorom je zrejme najmenej vidiet vzor. Ci je vhodny pre muzov je uz na Vas :-)
Pekny den.

Ela

dobry den, aka je farba A1 a A25? hladam bezovu tmavsiu dakujem

MPP

A1 – bledohneda
A25 – bledoruzova

Michaela

Dobrý deň, prosím Vás, chcela by som si objednať nejaký z Vašich šálov. Mali by ste aj odtieň bielej farby?

MPP

Dobry den.
Vsetky nase ponukane saly su v ponuke. Najblizsie k bielej je c.14 – smotanovo-maslova.
Pekny den.

Ľubomíra Senková

OBJEDNALA SOM SI 2 ŠÁLY..TU SÚ ČISLA OBJEDNÁVOK. ĎAKUJEM

KÓD OBJEDNÁVKY: 22909079
KÓD TOVARU: 1384693

KÓD OBJEDNÁVKY: 22909079
KÓD TOVARU: 1384721

MPP

Vasa objednavka bola uz odoslana. v pripade, ze ste ju nedostala, navrhujeme v takom pripade pockat este 3 dni a ak ani po tomto termine Vam tovar nepride, zavolajte nam na mobil: 0948 036 843 a budeme to riesit k Vasej spokojnosti.
Pekny den.

Ľubomíra Senková

Dobrý deň!

CHcem sa opýtať čo je s mojou zásielkou luxusných kašmírových šálov. 6.11 mal tovar doraziť, ale nič neprišlo. kontaktná osoba neodpoovedá na maily ani nedvíha telefón. viete mi s tým nejako pomôcť?

MPP

Vaz. p. Senková,
na meno Lubomira Senková neevidujeme ziadnu objednavku. Poslite nam cislo objednavky!

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore