Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Luxusné romantické pobyty v Hoteli SERGIJO**** v kúpeľnom meste Piešťany
Hodnotenie podniku GRAND BOUTIQUE HOTEL SERGIJO****
Vyborné
VŚetko
Objednavku sme zrusili po komentari recepcnej, ze nemozeme ocakavat tie iste sluzby ako maju ostatni hostia, kedze sme zakaznici cez zlavomat.
Dobry večer, poprosím Vas v maily na director@grandboutiquehotel.sk špecifikovať o ake služby ste mali zaujem. Klienti maju velky vyber typov pobytov, ktore si zakupuju od zamestnavatelov,zlavovych portalov, ale aj sukromne v roznych balikoch. Sučastou deluxe balikov mimo zlavovych portalov su niekedy aj nadštandardne služby ako raňajky do postele so šampanskym,sukromne wellnes s proseccom a ovocim a pod. .. VŹdy zaleži na tom aky ste typ pobytu mali rezervovany a take služby poskytujeme. Ak mi v maily : director@grandboutiquehotel.sk upresnite situaciu, a budem vediet aky typ pobytu a o čo sa jednalo, určite to vyroiešim k obojstrannej spokojnosti. Takto bez konkretnosti neviem o ake služby sa jednalo.
Eva godmas
manager hotela
- recepčná Petra a Simona s nami vhodne komunikovali, okrem záhrady boli jediným pozitívom…
- špinavé vonkajšie vírivky, časovo obmedzený prístup do záhrady (iba do 19tej), obsluha v reštaurácii bola pomalá, hotel je mimo civilizácie, kúpelňa mala poškodené dlaždice, obklady a jej zariadenie boli na úrovni ubytovania nižšej triedy, za 3 dňový pobyt nám ani raz nevymenili uteráky, jedlo bolo príšerné, keďže nám 2× priniesli k jedlu inú prílohu ako sme si objednali, tak nám majiteľ povedal, že kuchár je cudzinec a nerozumel čo bolo objednane (čo však nie je náš problém)prístup majiteľa k riešeniu problémov nebol adekvátny keďže k sťažnostiam pristupoval ako keby my sme boli problémom, keď som bola už vytočená, tak mi povedal, že nie som v BA a že u nich sa veci riešia inak :) Normálne som nemala slov…je pravodu, že chcel našu objednávku na jedlo dať na poriadok, ale keďže má syn 2 roky a bolo už 21:30 tak sme už na ďalšie v poradí 3 jedlo nemohli čakať (dve predtým nám priniesli iné ako bolo objednané, čiže poplietli čo sa dalo)… raňajky sú od 8 do 10 tej a o 9:10 bol skoro prázdny raňajkový stôl, o 9:30 došla aj káva a do 10 tej boli schopni dolpniť iba uhorky, chlieb a maslo…po sťažnosti na raňajky ich napracili a ďalšie ráno už boli bohatšie avšak kvalitovo neboli na vysokej úrovni. Za mňa tento pobyt vôbec neodporúčam… sľúbený nám bol luxusný kúpeľný pobyt – čo však je na míle vzdialené od reality!
N zaklade Vašeho hodnotenia dovolujeme uviest,že akekolvek sťaznost ste mohli počas pobytu adresovat tak ako mat v ubytovacom poriadku hotela.Upratovanie je u nas zabezpečovane nonstop,upratujeme denne ,jedine ak mate na dverach štitok nevyrušovat,vtedy oslovim hosta kedy si praje izbu preupratat,čo bolo aj vo Vašom pripade.Fakt že sa neupratuje a nevymieňaju uteraky nie je pravdou,.Ako ua´vadzate,či majitel či persobnal sa snaži vyhovieť hostom a doriešiť akekolvek nedorozumenie a ku všetkym hostom pristupujeme rovnako s maximalnou starostlivostou. Hotel od oktobra presiel komplexnou upravou izieb ,upravil sa system stravovania,.Ospravedlnujeme sa ak sme Vam nevyhoveli,no snahou vedenia i peronalu je poskytnuť vždy kvalitne služby v baliku ktory bol zakupeny.
Vedenie hotela
hotel bol veľmi pekný, izby tiež
nepáčil sa nám spôsob obsluhovania a slabá pestrosť stravy
Na jednej strane krasny hotel s masivnym nabytkom, a k tomu dovybavenie v stýle obrusov s ceresnickami.. zaujimave kombinacie..
relativne ustretovy personal, aj ked na obsluhe v restauracii to trosku viazlo
personal v restauracii trosku nezvladal obsluhu.
povodne uvadzany parking zdarma (aktualne pozeram, ze uz zlavomat odstranil). hotel nam vsak nakoniec vysiel v ustrety a parking odpocital, ked sme sa stazovali
wellness uvadzany sice ako neobmedzeny, avsak len v hodinach 11–19h (cize len 1 den pokial mate 2noci) a wellness je max. pre 8ludi, museli sme si rezervovat svoju hodinu – moznost rezervacie LEN 1 HODINY. to berem tiez ako pomerne zavadzajuce
najvacsim minusom bola pre mna spinava virivka
Jedlo bolo výborné a čašníčky tiež zlaté.
Mali sme prístelku pre dcéru, ale vôbec jej na izbu nedoplnili uterák, ani pohárik. Bol v ponuke welnes neobmedzene, ale nebol vôbec spustení, že idú ho čistiť bude k dispozícii až na 20 hodinu. To nie je neobmedzene. Nebolo upratané a ani vymenené uteráky. V sprche pleseň. Hotel je od Piešťan dosť vzdialený, teda nie je to v Piešťanoch. Bola som aj v 3* hotely a bo na omnoho vyššej úrovni.
Masáž – vynikajúca
Personál -veľmi milý
Zvlhnuté steny nad posteľou
Kvapkajúca umyvadlová batéria
Deprimujúce okolie ( schátralé objekty)
Celkom prijemny personal. Ako prekvapenie sme dostali pohar sektu a misu s ovocim vo wellnesse. Pohodovy jednodnovy pobyt no nic extra.
Vybavenie izieb a cistota na 4 hviezdickovy hotel trosku slabe. Parkovanie nieje v cene ako bolo pisane. Wellness nieje tak uplne neobmedzeny ako sa zda nakolko sa treba nahlasit na presnu hodinu.
všetko, milý personál, strava, ubytovanie, čistota, ochota
nedalo sa platiť American expres card
skvelý personál, dobrá strava, kvalifikovaný masér
k welnesu nám chýbal bazén
Prostredie – interiér aj exteriér, ochotný personál, super strava.
Málo procedúr – respektíve tie, ktoré boli nezodpovedali našim predstavám, pretože jedna 15-minútová masáž bola pre nás málo a tie ďalšie tri procedúry (sauna, fitnes a jacuzzi) my veľmi nemusíme. Počítali sme s tým, že pod pojmom procedúry budú rôzne masáže alebo iné aktivity pod vedením odborníka. Mali sme síce možnosť priplatiť si masáž, ale privítali by sme, keby masáže boli zahrnuté v cene kupónu.
prostredie, obsluha, ticho a ústretový personál.
všetko v pohode.
Dobrá kuchyňa, príjemný personál
V ponuke bolo písané, že wellness… ale bola tam iba jedna jacuzza a to je na dnešnú dobu veľmi biedne.
Jedlo bolo na dobrej urovni
V kupelni sme mali plesen na sprchovej hlavici, obklade a okne
nedostali sme drink k romantickej veceri!
Kradny den prajeme, dovolujeme si reagovat na vase hodnotenie. Ubezoecujeme ze ns okne a hlavici nebola pleasen. Povlak vznikol nevetranim vasej kupelne, nakolko ste pocas pobytu mali karticku netusit. Na uvedenu skutocnost Vam chyzna hlavicu i okno osobne ukazala. Mrzi nas ze ste nedostala napoj k veceri ak bol sucastou Vadej ponuky, a tiez ze ste nas neupozornili. nevieme identifikovat vase meno a aky druh pobytu ste mali / lebo napoj nevznikne byt sucastou pobytov. Standardne. Kontaktujte nas mailom a my vec oreverime.
Pekny den
Kolektiv hotela
Pozitivne hodnotim jedlo okrem ranajok sice s velkym vyberom jedal, ale o kvalite sa hovorit neda. :( Mila a ochotna obsluha, myslim si, ze nepotrebuju ustavicnu kontrolu :) pracu si robia na jednicku. Kontrola by sa zisla pri cistote izieb.
V kupelni plesen, mydlo na ruky za cely cas pobytu nedoplnili. V izbe prach a pavucina. V saune marne hladate pitnu vodu…
Dakujeme ta hodnotenie aj ked nas nepotesilo. Hotel sa snazi v maximalnej miere vyjst v ustrety nasim milym hostom. Jedla hotel pouziva vzdy cerstve, pravidelne kompletny sortiment zabezpecujeme cez Metro hlavne zo slovenskych cerstvych produktov/ nemrazime nic/. Preto garantujeme 100% cerstvost a slovensku kvalitu nadich vyrobcov. Na ranajky mate od ryb po udeniny a dezerty ako aj teply bufet.
Vieme upozornit nasich vyrobcov ak specifikujeme ktory produkt vam navyhovoval, aby kvalitu upresnili. My kupujeme preverene vyrobky , nie v akciach, tie ktore denne cerstve podavame hostom.
Izba: nakolko ste nas na kupelnu upozornili, veduca chyznych vam osobne vysvetlila, ze v izbe nie je plesen sle na okne nevetrany priestor ktory vznikol tym ze pocas pobytu ste mali karticku o neruseni a vy ste sam priestor nevetrá 2 dni. Hned po upozorneni sme izbu prevetrali a utreli oriestor vsmi povazovany za plesen/ ta nie je. Izby sa kompletne upravuju pravidelne nakolko mame denne izby obsadene a hotel plne obsadeny.
S uctou
Vedenie hotela
Priestory hotelu
sposob rezervacie, museli sme poslat mailom nas zlavovy kupon aj napriek tomu, ze mali jasne napisane, ze je mozne urobit rezervaciu aj telefonicky. Podarilo sa to az na 3-ti krat :(
Pisomne rezervacie robime kvoli 100% garancii aby nedoslo k nedorizumeniam .Stavalo sa ze hostia di telefonicky zarezervovali viac terminov a tym mal hotel neobsadene izby.Nakolko mame velky zaujem o rezervacie izieb robime zavazne rezervacie len mailom , co garantuje akekolvek nedorozumenie. A takmer kazdemu vyhovuje.
S uctou
Vedenie hotela