Dobrý deň. Tovar som už mala mať doručený no doteraz mi nič neprišlo.
Kde to viazne prosím?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
napíšte nám prosím na podpora@zlavomat.sk. Ak
ste platili bankovým prevodom, poprosím Vás uviesť aj variabilný symbol
objednávky, poprípade ak by ste nám písali z iného účtu, zadajte aj
e-mail cez ktorý ste objednávku vykonali.
Objednávku preveríme.
Prajem pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Tovar som už mala mať doručený no doteraz mi nič neprišlo. Kde to viazne prosím?
Dobrý deň,
napíšte nám prosím na podpora@zlavomat.sk. Ak ste platili bankovým prevodom, poprosím Vás uviesť aj variabilný symbol objednávky, poprípade ak by ste nám písali z iného účtu, zadajte aj e-mail cez ktorý ste objednávku vykonali.
Objednávku preveríme.
Prajem pekný deň.