Voľný termín od dnes ? 2 dospeli 1 dieťa ? Ďakujem
Kristína
Dobrý deň , chcem sa spýtať, asi pred hodinou sme si zakúpili tento
balíček a ešte stále nám neprišiel voucher.
Keďže potrebujem rezervovať termín.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
voucher evidujeme ako odoslaný. Niekedy spadne do spamu alebo reklamy.
Skontrolujte si prosím aj tieto priečinky. Po prihlásení na náš portál
v sekcii „Moje nákupy“ taktiež nájdete Váš voucher. Verím, že
voucher ste už úspešne našli. Ak ste zvolili platbu bankovým prevodom,
niekedy trvá niekoľko dní kým voucher odošleme. (Pri platbe tieto
informácie boli dostupné).
Jakub Kyrcz
dobry den,
termin na noc 24,25, mate volny ?
dakujem za odpoved.
Alena Hornakova
Da sa platit aj benefit poukazom.Máme narok na benefitovu poukazku
v hodnote 200 € od nasho zamestnávateľa.Rada by som ho vyuzila
Ďakujem .
Zlavomat.sk
Pekný deň Alena,
prosím, napíšte nám email na adresu podpora@zlavomat.sk alebo
nás kontaktujte telefonicky: +421 232 117 321. Radi Vám vysvetlíme ako
ďalej postupovať.
malik marian
Dobrý den, vaša ponuka ma velmi zaujala tak sa chcem opýtat ,či sa dá
objednat pobyt na 6.dní 5nocí ´Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
je možnosť zakúpiť 2 vouchery: 3 noci + 2 noci. Pred kúpou Vám
odporúčame preveriť termín v hoteli a informovať hotel o spojení
voucherov.
Pekný deň.
Monika Martinikova
Dobry den mozem sa spytat aku teplotu ma voda v bazene?
Horský hotel ŠACHTIČKA***
Dobrý deň, teplota v bazéne je v rozmedzí 26 až 28 stupňov. Pekný
deň prajeme.
Michaela Mitanová
Dobrý deň,
prosím Vás pekne mali by ste voľný termín od 7.8. – do 12.8.2017 pre
tri dospelé osoby a jedno 8r. dieťa?
Pekný deň
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti termínov Vám odporúčam kontaktovať priamo
recepciu hotela e-mailom: info@sachticka.sk alebo
telefonicky: +421 905 404 049.
Prajem pekný deň.
Ingrid
3 dospelý / 2 izby / strava welnes termin od 09.08.2017 do 12.08.2017
3 noci cna a či mate volne
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti termínov a kalkulácie ceny Vám odporúčam
kontaktovať priamo recepciu hotela e-mailom: info@sachticka.sk alebo
telefonicky: +421 905 404 049.
Prajem pekný deň.
Katarína
Dobrý deň prajem. Chcela by som sa opýtať, či mate voľné v termíne
od 17.8. – 20.8. pre dve osoby? Dakujem pekne.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ohľadom zistenia dostupnosti termínov Vám odporúčam kontaktovať priamo
recepciu hotela e-mailom: info@sachticka.sk alebo
telefonicky: +421 905 404 049.
Prajem pekný deň.
Kristína
Dobrý večer, bazén je vyhrievaný?
zuzana
pekny den, aky je hlboký bazén ?, dakujem
Horský hotel ŠACHTIČKA***
dobrý deň, bazén je hlboký 1,40m. Pekný deň prajeme
Adam
Dobrý deň, ešte predtým ako si zakúpim voucher, by som sa chcel
spýtať, či ešte máte voľný pobyt pre dve osoby na 3noci/4 dni v termíne
od 14.8. do 17.8. Za info vopred ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Adam,
ohľadom dostupnosti termínov Vám odporúčam kontaktovať priamo hotel na
tel. č.: +421 905 404 049 alebo +421 48 414 19 11, prípadne e-mailom:
info@sachticka.sk.
Prajem pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň , chcem sa spýtať, asi pred hodinou sme si zakúpili tento balíček a ešte stále nám neprišiel voucher.
Keďže potrebujem rezervovať termín.
Dobrý deň,
voucher evidujeme ako odoslaný. Niekedy spadne do spamu alebo reklamy. Skontrolujte si prosím aj tieto priečinky. Po prihlásení na náš portál v sekcii „Moje nákupy“ taktiež nájdete Váš voucher. Verím, že voucher ste už úspešne našli. Ak ste zvolili platbu bankovým prevodom, niekedy trvá niekoľko dní kým voucher odošleme. (Pri platbe tieto informácie boli dostupné).