Rezervácia: Nie je potrebná rezervácia vopred. Pri vstupe bude voucher zamenený za lístok.
Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom TRHAČKY. P.S.: Vedeli ste, že uplatnením voucheru cez trhačku získavate od nás 10 kreditov?
po úspešnej platbe, voucher odosielame automaticky na Vašu e-mailovú adresu,
ktorú ste si zvolili. Stáva sa, že e-mail od nás spadá do reklamy, spamu,
propagácii. Prosím, skontrolujte si tieto priečinky. Taktiež po prihlásení
na náš portál, nájdete Váš voucher v sekcii „Moje nákupy“. Ak ste
zvolili spôsob platby bankovým prevodom, platbu niekedy zaznamenáme až na
2.-3. (pracovný) deň od úhrady.
Ak by ste voucher naďalej nevedeli nájsť, neváhajte nás kontaktovať:
+421 232 117 321, podpora@zlavomat.sk
Michaela Mileva
dobry den, dnes 24.6. rano som si zakupila 3× celodenny vstup na kupalisko
ryba-anicka a hned som isla vyuzit prvy voucher – pri vstupe som pred
obsluhou otvorila aplikaciu, vybrala 1 voucher, podla navodu, ktory uvadzate na
webe (video o uplatneni „trhacky“ + rozpisany postup) som dala „chcem
uplatnit u obsluhy“ a nasledne dala „uplatnit“ a spravu „voucher bol
uspesne uplatneny“ som ukazala obsluhe, ale problem bol v tom, ze dotycny mi
povedal, ze musi nasnimat qr kod, ktory uz mne neukazovalo a kupon uz v trhacke
nebol – len zvysne 2 zakupne… otvorila som teda kupny cez mail, ale tam uz
„uplatneny“ kupon zjavne nenachadzal, lebo ked obsluha nacitala qr kod, tak
mne z trhacky zmizol dalsi kupon.. aj teraz, ked pozriem na „uplatnene
vouchery“, mam tam dnes 2× uplatneny vstup na kupalisko.. ziadam vas vyriesit
tuto situaciu – kedze vy uvadzate „staci ukazat, ze voucher bol
uplatneny“, ale mne obsluha nacitala dalsi qr kod, cim som za dnesny vstup,
ktory je bezne 3,80€, zaplatila 5,98€… obsluha tvrdila, ze ukazat
„uspesne uplatneny..“ nestaci, lebo oni tym padom nemaju qr kod… ziadam
vas o rychle vybavenie a informaciu, ako to budete riesit. dakujem,
michaela
Kúpalisko Anička
Dobry den , samozrejme ze doslo k duplicite tak ako vela zakaznikov si len
osvojuju pracu s novymi aplikaciami aj my sme zacali vyuzivat tento sposob len
nedavno, o svoj voucher ste v ziadnom pripade neprisli. Pri najblizsej
navsteve kupaliska ma kontaktujte a vyriesime to velmi rychlo k Vasej
spokojnosti ,pripadne mi zavolajte pred vstupom na kupko
0908377577. S pozdravom Ing.Rastislav Foldeš
Lenka
Dobry den,
pri plazovom volejbale je v cene aj vypozicanie volejbalovej lopty? Dakujem za
odpoved
Kúpalisko Anička
Na zlavomate je len vstup na kúpalisko. Plážový volejbal sa platí
zvlášť 6e/hod a k tomu je aj lopta
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Kde mám voucher????
Pekný deň Mária,
po úspešnej platbe, voucher odosielame automaticky na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste si zvolili. Stáva sa, že e-mail od nás spadá do reklamy, spamu, propagácii. Prosím, skontrolujte si tieto priečinky. Taktiež po prihlásení na náš portál, nájdete Váš voucher v sekcii „Moje nákupy“. Ak ste zvolili spôsob platby bankovým prevodom, platbu niekedy zaznamenáme až na 2.-3. (pracovný) deň od úhrady.
Ak by ste voucher naďalej nevedeli nájsť, neváhajte nás kontaktovať: +421 232 117 321, podpora@zlavomat.sk