V zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote. Na základe uvedeného nie je v prípade zakúpenia vstupenky možné odstúpenie od zmluvy a žiadať vrátenie vstupného.
Dobry den. Po zakupeni voucheru som obdržala email zo strany zlavomatu.
V odpovedi zlavomatu som dostala kody, s ktorym som rezervovala miesta ale
potvrdenie o rezervacii dvoch miest som nedostala. Ako mam teraz postupovať?
S pozdravom Lenka
ABBA SLOVAKIA
Dobrý deň, najlepšie bude v tomto prípade kontaktovať zľavomat.
Monika Polomská
Dobrý deň
Ano kod som obdržala a v zápati som ho dopísala pri rezervovaní miesta, ale
následny email o potvrdfení rezervácie som neobdržala
a prosím aj o odpoved na moju druhu otazku ,či bude voucher akceptovaný bez
QR kodu , ktorý mi tlačiaren nevytlačila
dakujem
ABBA SLOVAKIA
QR kody pokial viem, zlavomat uz nedava. Preukazat by ste sa mali odpovednym
emailom
ABBA SLOVAKIA
QR kody pokial viem, zlavomat uz nedava. Preukazat by ste sa mali odpovednym
emailom
Monika Polomská
Dobrý deň
kupila som si listky na ABBA TOUR do Prešova ,,sparvila som podľa postupu
rezerváciu na miesto na sedenie , ale nedostala som žiadny email , že to
miesto je naozaj rezervované …
este by som sa chcela opýtať , že voucher mi vytlačilo bez QR kod..bude
takto voucher akceptovaný pri vstupnom
dakujem
ABBA SLOVAKIA
Dobry den.
Po zakupeni voucheru ste mali ppckat na obdrzanie mailu zo strany zlavomatu.
V odpovedi zlavomatu ste mai dostat kod, s ktorym sa rezervuju miesta a
nasledne odpoved rezervacie. V pripade, ak ste to neobdrzali, prosim
kontaktujte zlavomat.
S pozdravom
Petra
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Po zakupeni voucheru som obdržala email zo strany zlavomatu. V odpovedi zlavomatu som dostala kody, s ktorym som rezervovala miesta ale potvrdenie o rezervacii dvoch miest som nedostala. Ako mam teraz postupovať? S pozdravom Lenka
Dobrý deň, najlepšie bude v tomto prípade kontaktovať zľavomat.