Dakujem za rychlu reakciu. Do buducna sa da tymto neprijemnostiam vyhnut ak si
date nejake obmedzenia do ponuky. Vy tam ale teraz ziadne nemate ani casove ani
rezervacia vopred a preto odmietnut obsluzit zakaznika v takomto pripade je
nepripustne. Navyse dodavam, ze ked som do restauracie prisiel bola polovica
miest volna takze pri troche normalneho proklientskeho spravania by sa asi jedno
3-chodove menu dalo spravit. To by sa ale muselo chciet a to sa obsluhe zjavne
nechcelo a tak ku mne pristupovali ako k otravnemu zakaznikovi, ktory chce po
nich robotu „navyse“.
Kupon som uz nechal medzicasom stornovat na VIP podpore zlavomatu a poziadal
o vratenie penazi. Vdaka za Vasu ponuku na veceru pre 2, ale radsej si vyberiem
ine zariadenie.
Nitka Restaurant
Dakujeme za Vasu odpoved. Uz sme poziadali Zlavomat o doplenie upozornenia
pre zakaznikov, aby sme sa do buducna vyhli podobnym nedorozumeniam. Vase
stanovisko akceptujeme, avsak budeme radi ak nas este v buducnosti
navstivite.
S pozdravom. Restaurant Nitka.
Roman
Prave odchadzam z restauracie. Odmietli kupon uplatnit s tym ze teraz to
nepodavaju hoci v podmienkach nemaju ziadne obmedzenie. Voucher idem stornovat.
Personal neochotny. Vyhnite sa tomuto neserioznemu poskytovatelovi oblukom.
Nitka Restaurant
Dobrý deň, týmto by som sa chcel v mene reštaurácie ospravedlniť
za vzniknutý incident. Bolo to spôsobene tým, že počas obedov z
kapacitných dôvodov sa snažíme prioritne riešiť obedové menu, o čom
Vás
kolegyňa zrejme neinformovala. Ako ospravedlnenie od nás prijmite
pozvanie na večeru pre dve osoby v hodnote 20 eur, zároveň si budete
môcť ponechať zľavový kupón. S pozdravom, reštaurácia Nitka.
Adam Mizerak
DObry vecer, 28.11 som platil prevodom z uctu na vas ucet veceru. do
dnesneho dna mi neprisli voucheri a peniaze odisli na vas ucet. viete mi pomoct?
dakujem za odpoved Mizerak Adam
Zlavomat.sk
Dobrý deň Adam,
Váš voucher evidujeme ako odoslaný, skontrolujte si prosím vedľajšie
priečinky ako spam, reklama, nevyžiadaná pošta a dnes som Vám ich
preposlala ešte raz. Vaše vouchery viete nájsť aj po prihlásení na náš
portál v sekcii „Moje nákupy“. Ak by ste mali naďalej problém nájsť
Váš voucher, prosím napíšte nám email na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň!
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
Dakujem za rychlu reakciu. Do buducna sa da tymto neprijemnostiam vyhnut ak si date nejake obmedzenia do ponuky. Vy tam ale teraz ziadne nemate ani casove ani rezervacia vopred a preto odmietnut obsluzit zakaznika v takomto pripade je nepripustne. Navyse dodavam, ze ked som do restauracie prisiel bola polovica miest volna takze pri troche normalneho proklientskeho spravania by sa asi jedno 3-chodove menu dalo spravit. To by sa ale muselo chciet a to sa obsluhe zjavne nechcelo a tak ku mne pristupovali ako k otravnemu zakaznikovi, ktory chce po nich robotu „navyse“.
Kupon som uz nechal medzicasom stornovat na VIP podpore zlavomatu a poziadal o vratenie penazi. Vdaka za Vasu ponuku na veceru pre 2, ale radsej si vyberiem ine zariadenie.
Dakujeme za Vasu odpoved. Uz sme poziadali Zlavomat o doplenie upozornenia pre zakaznikov, aby sme sa do buducna vyhli podobnym nedorozumeniam. Vase stanovisko akceptujeme, avsak budeme radi ak nas este v buducnosti navstivite.
S pozdravom. Restaurant Nitka.