Rezervácia: po zakúpení voucheru odporúčame sa vopred objednať na tel. č. +421 2 492 025 07 (číslo zadávajte aj s predvoľbou). V prípade, že sa neviete na uvedené číslo dovolať, volajte prosím +421 2 492 02111. Dohodnutý termín je orientačný.
Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
No tak som sa dovolala a s doktor zrejme hovoriaci rusky mi povedal
termín,mne nevyhovujúci a keď som mu objasnila situáciu,tak mne pracujúcej
osobe v zahraničí odporučil zavolať až budem v SK.Jeho reč je
drzá,arogantná a nepríjemná.Teda som sa s ním nevedela dohodnúť na
prijateľnom termíne i mne vyhovujúcoum,lebo zložil telefón.Neviem či
vôbec dobre rozumie tomu,čo mu človek slovensky povie.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
pokiaľ máte problém s komunikáciou alebo vám nevyhovuje termín a želáte
si voucher vystornovať, prosím napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a radi
vám pomôžeme.
Želám pekný deň
božena
Dobrý deň,tiež by som sa tam rada najprv dovolala,aby som vedela či si
vôbec mám tento kupón zakúpiť..keďže sa tam nedá dovolať ako máme
postupovať?Ďakujem
Poliklinika Vajnorská
Dobrý deň,
Naše telefóne číslo je 02 / 49202507 , 02/ 49202111
Pekný deň Vám prajeme.
Gabriela Blahušová
Dobrý deň!
Neviem ako iným,ale mne sa nepodalilo ani po niekoľko krát opakovanom volaní
dovolať na uvedené číslo.Nikto tam telefón nedvihol.Tak si myslím,že
jedna odpoveď k tejto ponuke tu by bola informácia i pre iných,čo majú
záujem si kúpiť kupón na uvedené vyšetrenie.
Gabriela Blahušová
Dobrý deň!Chcem sa spýtať podľa toho ako je napísané,tak je to
celkové vyšetrenie očí.Zistí sa presne o akú vadu,ochorenie,problém
má človek s očami a dostane vyšetrená osoba o tom aj nejaký písomný
výsledok?Tiež sa chcem spýtať ako dlho musí záujemca o vyšetrenie na
vyšetrenie čakať po objednaní,alebo je možné sa objednať treba i zo dňa
na deň?Ďakujem za odpoveď!
Poliklinika Vajnorská
Dobrý deň,
s touto otázkou sa prosím kontaktujte prosím priamo na poliklinike na tel.
č. +421 2 492 025 07.
Želám pekný deň.
Evka
Dobrý deň chcem sa spýtať či v cene je aj vyšetrenie sedeho
zákalu?
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
No tak som sa dovolala a s doktor zrejme hovoriaci rusky mi povedal termín,mne nevyhovujúci a keď som mu objasnila situáciu,tak mne pracujúcej osobe v zahraničí odporučil zavolať až budem v SK.Jeho reč je drzá,arogantná a nepríjemná.Teda som sa s ním nevedela dohodnúť na prijateľnom termíne i mne vyhovujúcoum,lebo zložil telefón.Neviem či vôbec dobre rozumie tomu,čo mu človek slovensky povie.
Dobrý deň,
pokiaľ máte problém s komunikáciou alebo vám nevyhovuje termín a želáte si voucher vystornovať, prosím napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a radi vám pomôžeme.
Želám pekný deň