Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

Štýlový obraz na plátne z vlastnej fotografie vo fotografickej kvalite

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako objednať tovar
Storno podmienky
Ema

Dobrý deň, včera som si u vás zakúpila dva vouchre chcem sa opýtať dal by sa jeden vrátiť ? vopred ďakujem za odpoveď

Zlavomat.sk

Dobrý deň, napíšte nám prosím na podpora@zlavomat.sk aj kód voucheru a pozrieme sa nato.

Karbi

Dobrý deň. Chcem sa opýtať, pre rozlíšenie 6016×4016 pix, velkosť 12,69mb, je lepšie plátno 90×60, alebo 100×60 ? A ešte plátno 60×40, pre tú istú fotku ? Ďakujem za odpoveď.

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, vzhľadom na pomer strán by boli najlepšie rozmery 90×60 alebo 60×40 cm. Pri týchto rozmeroch by bol orez nebadateľný, pretože majú rovnaký pomer strán ako vaša fotografia. Kvalita fotografie podľa uvedených parametrov je vynikajúca.

Veronika

Viete ide mi o to, aby nebola foto s takym rozmerom nekvalitna. Chcela by som velkost 120×70, ale keby to nemalo byt dobre,dala by som aj rozmer 100×60. Nemam s takym vacsim obrazom skusenost. Dakujem

FaxCOPY a. s.

Odporúčam vám danú fotografiu nahrať do nášho on-line objednávkového editora, kde si môžete začať vytvárať objednávku s vami požadovanými rozmermi obrazu, zvoľte režim on-line, zvoľte požadovaný formát, nahrajte fotografiu a editor vám prostredníctvom emotikonov vyhodnotí vhodnosť danej fotografie pre zvolený rozmer obrazu.
https://www.darcekyodsrdca.sk/domacnost-a-kancelaria/fotoobrazy-a-fotoplatna/
Pokiaľ objednávku neuložíte, nie je zaevidovaná ani platná, takže takýmto spôsobom si môžete preveriť vhodnosť viacerých fotografií, prípadne orezaní, ktoré môžu vzniknúť iným pomerom strán vybraného obrazu a nahratej fotografie. Náš on-line editor môžete takto využiť ako pomôcku pre náhľad vašej budúcej objednávky.

Veronika

Dobry den, mam zaujem o tlac fotky na platno 120×70. Velkost foto je 10.2MB. 5433×3024 pixelov. Poradili by ste mi ci je foto velkostou na to vhodna ? Dakujem

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, ideálne rozlíšenie pre tento formát by malo byť 6000×3500 px, avšak uvedené rozlíšenie by malo byť dostačujúce.

Jana Hablovičová

Dobrý deň.
5.12.2017 som objednávala voucher na obraz 60×40 do dnešného dňa mi neprišiel.
Prosím evidujete moju objednavku?

Zlavomat.sk

Dobrý deň, Janka,
Váš voucher evidujeme ako odoslaný, skontrolujte si prosím vedľajšie priečinky ako spam, reklama, nevyžiadaná pošta. Pre istotu sme Vám ho opäť preposlaly. Vaše vouchery viete nájsť aj po prihlásení na náš portál v sekcii „Moje nákupy“. Ak by ste mali naďalej problém nájsť Váš voucher, prosím napíšte nám email na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň!

Mia

Dobry den, zakupila som si tri vouchery na tri obrazy 60×40, zrealizovala som platbu v sume 44,70€, v online editore som si nahodila fotografiu a ked som pristupila k dodatocnym volbam, vypisalo mi, ze mam doplatit este 29,80€, pricom vouchery som nahodila vsetky tri, aj su tam evidovane, ale odratal sa iba jeden. Co mam prosim v takomto pripade robit?

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, nemusíte sa báť dokončiť objednávku, po vložení do košíka by sa vám ceny mali zobrazovať už správne. Len počas procesu vytvárania objednávky sú ceny nesprávne zobrazované, za čo sa ospravedlňujeme, náš programátor už pracuje na odstránení tejto chyby. Ak by aj po vytvorení objednávky náhodou prišlo potvrdenie so zle vyčíslenou sumou, prosím, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu prostredníctvom on-line chatu na www.faxcopy.sk .

Edit Popelková

Dobrý deň, dňa 29.11.2017 som spravila platbu a do dnešného dňa mi neprišli kupóny a ani oznam že ste platbu prijali.

Zlavomat.sk

Dobrý deň,

Váš voucher evidujeme ako odoslaný, skontrolujte si prosím vedľajšie priečinky ako spam, reklama, nevyžiadaná pošta… Vaše vouchery viete nájsť aj po prihlásení na náš portál v sekcii „Moje nákupy“. Ak by ste mali naďalej problém nájsť Váš voucher, prosím napíšte nám email na podpora@zlavomat.sk.

Prajem Vám pekný deň!

Katarína Kováčiková

Dobrý deň rada by som sa iformovala k akcii na zlavomate,
Chcela by som si cez zlavomat kupit obraz na platne ale zaujima ma ci je mozne pouzit iba jednu foto alebo mozem viac fotografii( kolaz) na jednom platne pri akcii cez zlavomat.
Dakujem,

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, na obraz môžete použiť aj viac fotografií, náš on-line editor umožňuje vytvoriť aj koláž z viacerých fotografií.

Mária Čagalová

Mam v zlavomate kredity a neviem, ako mam nimi zaplatit obraz na platne, pytate odo mna cislo voucheru na overenie.

FaxCOPY a. s.

Za kredity na zlavomate si môžete zakúpiť len voucher na stránke zľavomatu. Až na základe voucheru a jeho čísla si môžete zakúpiť obraz na stránke faxcopy.sk.

silvik

Prosím Vás, aký je postup, ak by som si chcela najskôr vyskúšať návrh, aby som videla ako sa vybraná fotografia prispôsobí danému rozmeru a až potom by som si vybrala voucher pre správny rozmer … taká možnosť nie je? Veď je to trochu na hlavu, najskôr si vybrať a zaplatiť nejaký rozmer plátna a až potom vyskúšať, či tam bude fotka pasovať …

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, rozmer fotoobrazu si vyberáte sama. Podľa charakteru a pomeru strán fotografie, ktorú si chcete dať na obraz vytlačiť si môžete vybrať z ponúkaných rozmerov obrazov ten, ktorý vám vyhovuje.

Daniela

Dobrý den mala by som zaujem o vyvolanie mojich fotiek pre viac info sa mi prosím Vás ozvyte Ďakujem.

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, s požiadavkou pre tlač fotografií nás prosím kontaktujte na našom on-line chate na www.faxcopy.sk, prípadne mailom na kalkulacie@faxcopy.sk

Matilda

Dobrý deň, chcem sa opýtať ako môžem stornovať kupón, pokiaľ ešte nebola zadaná objednávka?
Ďakujem za odpoveď

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, vouher je možné stornovať priamo na zákazníckej podpore zlavomatu, kontakt je k dispozícii na ich stránke: https://www.zlavomat.sk/kontakt

Lenka

Dobrý deň, momentálne upravujem fotku v príslušnom editore. Mám kúpený voucher rozmeru 60×40, fotka sa mi však nedá rotiahnuť na tento formát, jedine na 40×53,3 cca. Tento rozmer by mi nevadil, len sa chcem uistiť či spodok nebude biely alebo pod., prispôsobíte plátno aj takémuto rozmeru alebo ako mam pokračovať?
Ďakujem

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, obraz bude vytlačený presne podľa vášho návrhu, čiže ak si necháte na obraze biely okraj, bude vytlačený s bielym okrajom. Fotografiu je potrebné natiahnuť do zobrazeného „rámika“, pokiaľ je pomer strán fotografie iný, ako je zvolená veľkosť obrazu, je potrebné rátať s miernym orezaním, ktoré si však prspôsobujete ako vám to vyhovuje.

Veronika Pribišanová

Dobrý večer, mala by som zaujem o obraz na platno 120×70. Rozmer fotky mám 4540×3027 pixelov, 8,04MB. Bude sa dať spravit? Ide mi o to, že nechcem kúpiť nejaký rozmer, ktorý by fotku nejako zle roztiahol. Ďakujem za odpoveď!

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, pomer strán vašej fotografie je ideálny pre rozmer 90×60cm alebo 60×40cm. Pri rozmere 120×70 by sa fotografia musela danému rozmeru prispôsobiť a nevyhli by ste sa jej orezaniu. Kľudne si môžete nasimulovať objednávku v našom on-line editore, kde si vyberiete príslušný rozmer obrazu, nahráte fotografiu a priamo v editore vidíte, ako by bola fotofrafia orezaná. Pokiaľ objednávku neuložíte, nie je zadaná, takže sa nemusíte báť fotografiu si takto vyskúšať.
 https://www.darcekyodsrdca.sk/domacnost-a-kancelaria/fotoobrazy-a-fotoplatna/

Katarína

Dobrý deň.

Dobrý deň,

Mala by som záujem o obraz na plátno 65×50cm, takáto možnosť však v ponuke nie je, bolo by teda možné si zakúpiť voucher s iným rozmerom a prispôsobiť to? Alebo, viete mi poradiť aký rozmer obrazu by bol vhodný na fotku rozmerov 5166 × 3444 pixelov, 15,9 MB?

Ide mi o to, že nechcem kúpiť nejaký rozmer, ktorý by fotku nejako zle roztiahol.

Taktiež by som sa chcela opýtať, ak nechcem,aby mi z fotky zobralo centimetre na okraje, čo je to zrkadlenie??

za Vašu rýchlu odpoveď vopred ďakujem

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, v ponuke na zlavovom portáli máme len vybrané rozmery fotoobrazov. Bežne si v našom eshope samozrejme môžete zakúpiť akýkoľvek rozmer. Vzhľadom na pomer strán vami uvádzanej fotografie by sme odporučili formát 90×60 cm, alebo 60×40 cm – tieto sú aj predmetom zlavomatovej kampane.

Mária Vašková

dobrý večer,zakúpila som si na zľavomate on-line štýlový obraz 30×20,objednávka bola schválená,obdržala som kupón.bolo mi oznámené,že objednávka ešte nie je dokončená,že mám postupovať podľa pokynov,ale keď otvorím stránku pokynov,nikde sa neviem dozvedieť,kde mám poslať fňmoju foto,a v ktorej predajni si ju chcem vyzdvihnúť?Tak som poslala mail na faxcopy@faxcopy.sk,kde som vložila moje foto,zaplatený kód,aj kde chcem dodať,a prišla mi odpoveď,že mám postupovať podľa http://darcekyodsrdca.sk/fotoobraz/uvod .Keď som to otvorila a vyplnila kód,napísalo mi že kupón nie je platný,a nepustilo ma ďalej,preto,aj vzhľadom k môjmu veku, prosím radu,ako mám postupovať,nerobila som to ešte,tak Vám vopred ďakujem.Mária Vašková

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, prosím, keby ste nás opäť kontaktovali na stránke www.faxcopy.sk na našom on-line chate, kde vám kolegovia radi pomôžu s nahodením objednávky.

Kristína

Dobrý deň,

mala by som záujem o obraz na plátno v rozmere 60 × 40 cm. Chcem sa Vás opýtať, či je to vhodné pre fotografiu 2322 × 4128 pixlov, 2,4 MB. Za odpoveď vopred ďakujem

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, teoreticky je kvalita fotografie pre tento rozmer vyhovujúca. Ľahko to zistíte aj v našom on-line editore na vytváranie návrhu a objednanie fotoobrazov, kde vám po nahratí fotografie systém automaticky vyhodnotí jej kvalitu.

naty

dobrý den chcela by som od vas obraz na platne, lenže problem je v tom, že mam fotku len vytlačenu klasicku malu kedže je to už 30 rokov ako to pporiešiť aby to bolo kvalitne ??? poradte dakujem

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, v takomto prípade odporúčam zájsť do niektorej z našich predajní, kde náš grafik posúdi možnosti naskenovania danej fotografie, prípadne jej úprav a retuše. Takéto služby samozrejme nie sú zahrnuté v cene voucheru na fotoobraz.

Kristína

Dobrý deň, keď si zakúpim rozmer 90×60 je potom dané či musí byť na výšku alebo na šírku alebo si to môžem zvoliť sama pri objednávke?

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, orientáciu si máte možnosť zvoliť až pri vytváraní objednávky pri uplatnení voucheru.

Veronika

Dobrý deň, chcela by som si dať vytlačiť fotku na plátno, nechcem však obraz ( s rámom). Platí na takýto prípad zľavový kupón? Ak áno, dá sa to niekde uviesť, že si neželám rám? Ďakujem

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, špecifikácie pri objednávke máte možnosť uviesť do poľa „poznámka“ pred uložením objednávky. S takouto požiadavkou by nemal byť problém, pokiaľ je naozaj uvedená v poznámke danej objednávky.

Viera

Platí to vo všetkých predajnach?

FaxCOPY a. s.

Akcia platí pri vytvorení on-line objednávky. Vyzdvihnutie môžete zvoliť v ktorejkoľvek predajni FaxCopy.

Katarína Slovinská

Dobrý deň,bolo by možné vytvoriť obraz z viacerých fotiek ? ďakujem za odpveď

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, áno pri vytváraní on-line objednávky máte možnosť nahrať viacero fotografií, fotografie je možné umiestniť na obraz (posúvať), zväčšovať a zmenšovať, vytvárať z nich výrezy, doplniť textami alebo piktogramami (symbolmi) z našej databázy a poskladať do koláže.

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore