Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Darčeková poukážka na otvorenú konzumáciu jedál a nápojov
Hodnotenie podniku Molo Restaurant
Oceňujem obsluhujúci personál.
Cena a kvalita jedla nie sú celkom v súlade.
Hodnotená ponuka: Darčeková poukážka na otvorenú konzumáciu jedál a nápojov
hned pri vstupe sme nevedeli kam mame ist, pribehol casnik a povedal ze mame ist hore na 1 poschodie, lebo dolu je problem s kurenim. nevedel o tom ze mame rezervaciu cize niektore stoly neboli upratane. na to ze sme tam boli sami tak sme cakali 45 min. na jedlo. Jedlo bolo malo dochutene a priemerne. ja som si dala brav. panenku s demi glace omackou, ktorej tam bolo asi za lyzicku. Hodila by sa aj rekonstrukcia interieru…
Hodnotená ponuka: Darčeková poukážka na otvorenú konzumáciu jedál a nápojov
Obsluha bola veľmi ochotná a ústretová
Hodnotená ponuka: Darčeková poukážka na otvorenú konzumáciu jedál a nápojov
Hodnotená ponuka: Darčeková poukážka na otvorenú konzumáciu jedál a nápojov
super jedlo a úžasný výhľad
Romantické prostredie s výhľadom na Kuchajdu, dobrá atmosféra v podniku, milý profesionálny čašník, ktorý neustále kontroloval, či nám na stole niečo nechýba, doniesol nám k jedlu aj džbán vody a ochotne poradil s výberom vína. Jedlo bolo taktiež fajn, jediné, čo musím vytknúť je to, že jednotlivé chody nám čašník nosil na stôl príliš rýchlo, akoby sa v kuchyni kamsi ponáhľali. Lepšie by boli aspoň 5-minútové prestávky medzi chodmi. Celkový dojem však zostáva skvelý, odporúčam ako výber romantickej večere s partnerom :-)
Príjemná atmosféra. Vynikajuci kuchár a veľmi ochotný personál. Absolútna spokojnosť.
Obsluha a jedlo.
Toalety, potrebovali by rekonštrukciu.
pekné prostredie, ústretová obsluha, výborné jedlo.
Chutné jedlo, milý personál, príjemný výhľad.
Výborné jedlo, milá obsluha, príjemné miesto na posedenie v peknom prostredí s výhľadom na jazero.
Prijemne prostredie a personal, krasny vyhlad, chutne jedlo.
Lokalita, jedlo bolo naozaj fantastické – kuchár klobúk dole.
Napriek uplatneniu kupónu zákazníckou aplikáciou, si obsluha musela odpísať na papier 14miestny kód, ževraj pre ich internú kontrolu. Toto je riešiteľny problém. Teda dufam. Otázka skôr na managera reštaurácie :)