Netermínový variant: po preverení dostupného termínu je potrebná rezervácia po zakúpení voucheru na tel. č. +421 905 298 312 alebo prostredníctvom e‑mailu na hotelkralova@hotelkralova.sk .
Pri rezervácii nahláste číslo vášho kupónu, meno a vybraný termín.
Je možné spojiť viac kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Netermínový variant: Zrušenie alebo zmena rezervácie sú možné najneskôr 5 dní vopred. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá.
Termínový variant: Zrušenie alebo zmena rezervácie sú možné najneskôr 7 dní pred nástupom na pobyt. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná maximálne jeden krát po dohode s recepciou. Pre zmenu alebo zrušenie rezervácie prosím kontaktuje zákaznícke oddelenie Zlavomatu.
Dobrý deň! Ako treba ku Vám cestovať ak idem z Bratislavy
vlakom?Ďakujem
Lubka
Dobrý večer chcela by som sa spýtať či máte voľnú izbu od 2.1. do
6.1.2018 pre 2 dospelých a 2 deti?
Frantisek Žilka
Dobry den chcem sa informovat ci je mozne dat do izby 2 pristelky pre 14 a
12 rocne dieta dakujem.
Hotel Kráľová ***
Dobrý deň,
samozrejme, pre takéto prípady máme k dispozícii aj dva rodinné
apartmány.
Lucia Figurova
Dobrý deň. Asi pred 2 hodinami som si u vás rezervovala pobyt pre
rodičov na termín 23–25.3 2018. Nemala som však po ruke platobnú kartu
tak som stránku zatvorila a než somm sa k tomu dostala, stratila sa mi
objednávka. Chcem sa teda spýtať či objednávka prišla k vám a ak áno,
či by ste mi poslali údaje k platbe aby som pobyt mohla zaplatiť. Ďakujem
Figurova
Hotel Kráľová ***
Dobrý deň pani Figurová,
rezervácia k nám ešte nedorazila, asi bude potrebné zopakovať ju.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den chcem sa informovat ci je mozne dat do izby 2 pristelky pre 14 a 12 rocne dieta dakujem.
Dobrý deň,
samozrejme, pre takéto prípady máme k dispozícii aj dva rodinné apartmány.