Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Voucher pre 2 osoby na predstavenie podľa vášho výberu do Teatro Wüstenrot v Istropolise
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Voucher je potrebné vopred vymeniť v pokladni divadla za vstupenky na Vami vybrané divadelné predstavenie na základe uverejneného aktuálneho programu divadla (kliknite TU) podľa dostupných voľných kapacít predstavení.
- Vouchery nie je možné využiť v mesiacoch júl a august z dôvodu divadelných prázdnin
- Pokiaľ si chcete vytvoriť rezerváciu na predstavenie (napr. z dôvodu že nebývate v Bratislave ), pošlite kód voucheru mailom na: gedur@gedur.sk a uveďte Vaše meno, telefonický kontakt, termín a názov predstavenia o ktorý máte záujem. Potom si stačí vstupenky len vyzdvihnúť na pokladni pred predstavením na Vaše meno.
- Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den, preco je na stranke gedur.sk cena za 2 ks listkov v sektore A za 32€ (tu sa uvadza 44€) a v sektore B cena svoch listkov za 32 € (tu za 36€ povodne)??
Dobrý deň Monika,
cena 44 € je uvedená za najdrahšie predstavenie, ktoré je na výber. Ide
napríklad o predstavenie Frida, kde sektor A stojí pre 2 osoby pôvodne
44 € a my ho ponúkame za 30 €. Tak isto aj sektor B pri tomto
predstavení stojí 36 € a my ho ponúkame za 18 €.
Želám pekný deň.
dobrý den da sa stimi hercami čo hraju v divadle aj odfotit
Dobry den,
Po dohode to vacsinou je mozne ale garantovat na 100% to nevieme, kedze niekedy
sa herci po predstaveni ponahlaju…
Dobrý deň,nenašla som to v svojej pošte,lebo som zle zadala svoju
mailovú adresu Klimešová.dana25@gmail.com
Prosím pre pošlite mi to ešte raz Ďakujem Dana Klimešová
Dobrý deň,
v poriadku preposlala som vám ich na túto správnu adresu. Prosím
skontrolujte si aj priečinok spam a reklamný priečinok.
Dobrý deň, je možnosť rezervovať lístky do sektoru B na vybrané miesto kde by sme chceli sedieť?
Dobrý deň Silvia,
kontaktujte nás na +421 250 228 530 alebo +421 905 668 070 vieme
Vám overiť dostupnosť miest na konkrétne predstavenie a pokiaľ to bude
možné tak sa Vám budeme snažiť vyhovieť.
Pekný deň.
Dobrý deň voucher platí len na predstavenia ktoré sú tam udané?
Dobrý deň,
voucher platí len na nasledovné predstavenia :
Frida – maľovať a milovať
Šialené nožničky
Mandarínková izba
Podfuk
Hľadá sa nový manžel
Lordi
Minipárty
Halina Pawlowská
Zoznam predstavení sa v priebehu divadelnej sezóny bude doplňovať.
Pekný deň.
Prečo sa neda uplatnit mojich 200 kreditou?Cena 8.80?
Dobrý deň Janka,
je možné, že sú to bonusové kredity určené len na kúpu z určitej
kategórie. Dá sa to ľahko overiť keď kliknete na kredity a dáte: Zobraziť
históriu kreditov Následne sa Vám pri tých 200 kreditoch zobrazí
kategória, na ktorú ich môžete využiť.
Pekný deň.
Dobrý deň,Danka,dňa 8.12.2017 tak piatok som zaslala vyplnené
prihlášky na woucher,dňa 11.12 2017 t.j. pondelok som vyplatila poplatok na
uvedené číslo účtu bankou Raiffeisen,sumu 36€ na 2 woucher.Do dnešného
dňa t.j.15.12 2017 mi nič neprišlo.Volala som na uvedené
čísla421+250 228 530 dané číslo neexistuje.
Volala som na uvedené číslo 421+232 117 321 číslo neexistuje.Akou
formou dostanem wouchery 3ks a kedy?
Ďakujem
Dobrý deň, vouchery Vám boli odoslané 12.12.2017 a teraz som Vám ich
znovu preposlala, prosím skontrolujte si aj priečinok spam alebo reklamné
priečinky, pretože niekedy spadajú emaily aj tam. V prípade ďaľších
otázok nás prosím kontaktujte na podpora@zlavomat.sk
Želám pekný deň
Dobry den, chcela by som sa opytat, ci sa da voucher premenit na listky aj inak nez osobne. Kedze nie som z Bratislavy, tak by mi vyhovoval nejaky iny sposob – telefonicky, cez internet…?
Dobrý deň Vierka,
voucher stačí vymeniť za vstupenky pred predstavením. Samozrejme nevieme
v tom prípade na 100% garantovať že predstavenie nebude vypredané.
Pokiaľ si chcete vytvoriť rezerváciu na predstavenie ( napr. z dôvodu že
nebývate v Bratislave ), pošlite platný voucher mailom na: gedur@gedur.sk a uveďte Vaše
meno, telefonický kontakt, termín a názov predstavenia o ktorý máte
záujem.
Potom si stačí vstupenky len vyzdvihnúť na pokladni pred predstavením na
Vaše meno.
Prajeme príjemný kultúrny zážitok.
Dobrý deň môžem sa spýtať ako premeniť voucher na darček?Keď kliknem na odkaz vždy sa mi zobrazia len fotky.Vopred ďakujem
Dobrý deň Alexandra,
darčekový voucher si vytvoríte po tom, ako Vám príde voucher na email.
Voucher si otvoríte a bude na ňom možnosť ,,vytvoriť darčekový dizajn".
Nato si kliknete a vyberiete si dizajn a napíšete text aký chcete. Následne
si to uložíte, vytlačíte a môžte darovať. Ak by ste mali akékoľvek
otázky neváhajte nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk
Želám pekný deň.
Dobry den mozete mi povedat aky rozdiel je medzi sektormi A a B ? Dakujem Jarka
Dobrý deň Jarmila,
rozdiel je v umiestnení sedadiel, sektor A je priamo pred pódiom, sektor B
sú bočné sedadlá. Na ich stránke http://gedur.sk/events/, to uvidíte názorne
pri objednávkach.
Želám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Chcem sa spýtať či príde potvrdenie rezervácie. Alebo je to automaticky rezervované na dani termín a predstavenie. Ďakujem
Listky si je potrebne rezervovat bud cez nasu stranku, mailom alebo telefonicky. Kolegynka vzdy rezervaciu potvrdi.
Prajem pekny den,
Vadim Vincourek