Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Relax vo Wellness Hoteli Repiská*** v Jasnej v Nízkych Tatrách
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č.: +421 918 777 024 alebo +421 906 776 199 alebo mailom recepcia@repiska.sk
- pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
- Dieťa do 2,99 rokov bez nároku na lôžko ZADARMO (možnosť rezervovať detskú postieľku)
- Dieťa od 3 do 11,99 rokov na prístelke so vstupom do relax bazéna a polpenziou za doplatok: 10 €/noc
- Osoba nad 12 rokov na prístelke so vstupom do relax bazéna a polpenziou za doplatok: 20 €/noc
- Domáci maznáčikovia: 15€/noc (zviera po dohode s recepciou len s platným veterinárnym preukazom)
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo (možnosť parkovania v hotelovej garáži)
- Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Ktoré termíny sú voľne ešte v júni od nedele do štvrtku ďakujem
Dobry den,
ohladom dostupnosti volnych terminov kontaktujte prosim priamo recepciu: recepcia@repiska.sk
Prajem Vam prijemny den
Dobry den, cena 130eur za pobyt cez tyzden pre 2 osoby v období od 6.-8.5 2018 platí iba cez voucher?
Dobry den,
cena 129 eur cez tyzden plati len pri zakupeni voucheru.
S pozdravom, pekny den prajem.
Dobrý deň, rada by som vedela či je manželská postel za príplatok. Ďakujem
Dobry den,
manzelske lozko je bez priplatku. Pri rezervacii prosim uvedte, ze si prajete
izbu s manzelskym lozkom.
Prajem pekny den.
Dobry den. Mate prosim volnu izbu pre 2 dospele os. a 2 deti 7 a 11 rocne od 23.maja na 2 noci do 25. maja. Je to cez tyzden v sume 129 eur a 40 eur doplatok za deti. Chceme si zakupit voucher cez Zlavomat.Mate aj ine moznosti platby za vyhodne ceny napr. priamo v hotely,nakolko sme dochodci a nevieme uhradzat platby cez pocitac a vzdy niekoho poprosit aby to vyplatil. Dakujem Jelena Timkova
Dobry den pani Timkova,
termin 23.-25.5.2018 je este volny.
Mam zaujem o pobyt pre 2 osoby v termine od17.04 do 20.04 2018 – 3 noci v cene 189 eur. Jedna sa o dochodkyne, jedna s preukazom ZTP, ci este nie je mozna zlava pre nas bohatých dochodcov. dakujem
Dobrý deň,ceny sú pevne stanovené zmluvou ,ľutujem ale zľava nie je možná .
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či sa dá rezervovať a ak áno, za aký príplatok izba superior. Pri online rezervácii stačí uviesť dieťa do poznámky, alebo ako sa v takom prípade postupuje? Ďakujem za odpoveď. :)
Dobry den,
priplatok za izbu SUPERIOR je 10 eur/pobyt. Pri online rezervacii prosim uvedte
dieta do poznamky, rovnako aj zaujem o izbu Superior.
Ak chceme izbu s manželskou posteľou, je potreba to dopredu nahlásiť alebo sú všetky s manželskou posteľou? Ďakujem
Dobrý deň,
ak máte záujem o izbu s manželskou posteľou,treba to nahlásiť vopred na
recepcii hotela .
Dobry deň,
Mam zaujem o pobyt od soboty 5.5. do 7.8. Ale online sa mi to neda vybrat? Je
nejaka moznost takehoto pobytu? Priplatok za dieta sa plati na mieste a kde je
potrebne to nahlasit?dakujem
Dobrý deň,
takýto pobyt nie je možné si rezervovať cez Zľavomat,viac info na recepcii
hotela.
Dobrý deň,od kedy budete mať v ponuke letné pobyty? Ďakujem za info
Dobrý večer, máte voľnú izbu od 27.4–29.4, 2 dospelí a 2 deti (5r, 9r.)na prístelke…?
Dobrý deň,
Pri kúpe poukazu na presný termín na našej stránke máme dostupné izby na
daný termín. Ohľadne možnosti 2 prístelok v izbe je ale potrebné
kontaktovať priamo hotel na recepcia@repiska.sk alebo
+421 918 777 024, +421 906 776 199.
Zdravím, ak mám zakúpený voucher na konkrétny dátum pobytu, je nutné pobyt ešte rezervovať v hotely? Ďakujem.
Dobrý deň ,po zakúpení voucheru s uvedeným dátumom pobytu si už pobyt nemusíte rezervovať v hoteli.
Dobrý deň, chcela by som opýtať či máte voľný termín na 4.-6.5. Sme 2 dospely a 2 deti, deti na prístelke s polpenziou. Ďakujem
Dobrý večer,
termín je zatiaľ voľný,ak máte záujem prosím rezervujte si ho cez
recepciu hotela .
Dobry den,chcem sa opytat či sú župany na izbach k dispozícii totiž od zajtra mame rezervovany pobyt u vas na meno Pokorna Albína ďakjunem
Dobrý večer,župany do wellness sú na hotelových izbách,papuče dostanete na recepcii hotela .
Dobry den
Aká cen maju velkonocné sviatky?
Dobrý deň,
Veľkonočné sviatky nie je možné si zakúpiť cez Zľavomat.
Dobrý deň, mám záujem o pobyt pre dve osoby u Vás od 5. 4. do
7. 4. 2018. Táto kombinácia od štvrtka do soboty sa ale nedá objednať
online, tak sa chcem spýtať, či by to bolo možné.
Ďakujem vopred za odpoveď, s pozdravom Huňačka Pavel.
Dobrý deň ,pobyt cez Zľavomat sa dá objednať tak ako je uvedené a nacenené v ponuke .
Dobrý deň prajem,
Je v blízkosti možnosť zapožičania bicyklov?
Ďakujem.
Dobrý deň ,bicykle /dámske,pánske,detské/+ prilby prenajímame priamo na recepcii hotela .
Máte v hotely aj detský kútik?
Dobrý deň,detský kútik máme na prvom poschodí oproti izbám a v reštaurácii hotela,v lete je k dispozícii aj detské ihrisko .
Dobry den . za tretiu osobu sa plati az na mieste?
Áno ,za tretiu osobu sa platí až namieste.
Vstup do Wellness je len pre ubytovaných hostí ? Ak nie, kedy je možný vstup a aká je cena. Ďakujem
Dobrý deň,vstup je aj pre neubytovaných klientov ,vstup denne od 10:00 – 21:00 ,ceny sú podľa platného cenníka a poinformujú Vás o nich na recepcii hotela na tel.č.0918 777 024.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chodí ku hotelu autobusová doprava?
Dobry den,
najblizsia autobusova zastavka je vzdialena 1 km od hotela (zastavka Jaskyna Slobody).
Prajem Vam prijemny den.