Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt v Apartmánoch ZL Vadaš Štúrovo v areáli termálneho kúpaliska
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Rezervácie a overenie dostupných kapacít vopred telefonicky +421 915 516 438 alebo e‑mailom ubytovanievadas@yahoo.com
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
- v cene voucheru podľa počtu osôb (apartmány sú vhodné pre max. 5 osôb)
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
prosim vas 18.maja do 20maja mate volny dvodvojizbak dakujem kolko to stoji mundi
viac info po tel 0915516438
p. ľudovít sa pýtal na počet postelí, t.j. či je tam manželská – 2 osoby, poschodová – 2 osoby a gauč 1 osoba (prístelka)… takto ste to mysleli?
ano
Dobrý deň, máte prosím voľne termíny kedykoľvek od 2. 6.-5.6. resp. 7.6.-10.6.? Ďakujem
Dobrý deň,
Ohľadne dostupnosti termínov je potrebné kontaktovať priamo hotel na
+421 915 516 438 alebo e-mailom ubytovanievadas@yahoo.com.
Pekný deň.
Dobrý večer. V prípade že by sa jednalo o bábätko to sa ako počíta?! Sme 3 dospelí 1 dieťa ma 11 rokov, 2 dieťa má 3 roky a posledné je bábätko. Je to na jeden alebo už dva apartmány?! Ďakujem
Dobrý deň,
Pri dostupných variantoch sa ráta s 4 dospelými a 1 dieťaťom, čiže
v zložení 3 dospelý, 11r dieťa a bábätko je to určite v poriadku.
Pekný deň.
a ještě---- Tobogány su za príplatok ? :-)
tobogany su za priplatok ale o ich dostupnosti sa treba informovat na recepcii termalneho kupaliska
Dobrý den,
parkování je pri ubytování nebo na hlavním parkovišti?
dobry den parkovanie je pri objekte
Dobry vecer chcem sa spytat je tam aj polpenzia?Dakujm
Dobry vecer cena zahrňa len ubytovanie
Dobrý deň bude táto ponuka plátna aj v 7 mesiaci ?
Dobry den , v 7 mesiaci a v 8 mesiaci nie , llebo to je hlavná sezóna
Dobry den , v den odchodu z pobytu mam narok na vstup na kupalisko?
Dobry deň ano v deň odchodu mate narok na celodenne kupanie
Su bezbarierove apartmany. Moze ist aj nechodiaci vozickar?
Dobry deň bohužial nie , mame tam schody lutujem
Dobrý deň chcem sa opýtať ohľadne možností počtu ubytovaných keďže píšete že je možnosť ubytovania max.5 osôb ,len ako si to nevychádza keďže spálna ma poschodovu posteľ pre dvoch a obývačka roztahovaci gauč pre dvoch spolu su to 4 osoby a ten 5 asi ubytovanie nemá.
Dobrý deň ubytovanie je maximalne pre 4 dospelých a 1 dieťa , ktoré má ložko , pristelku , teda 5 osoba može byť maximalne do 13 rokov
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, proč se nikdo z udaného emailu neozývá na otázky o více informací.
nastupujeme v neděli. –
KDE SE MÁME HLÁSIT NA POBYT, NA RECEPCI KUPALISKA NEBO JINDE?
PROSÍM O VÍCE INFO. POPLATKY A KAUCE JDE PLATIT KARTOU, NEBO JEN V HOTOVOSTI?
Dobrý deň,
Napíšte nám prosím mail na podpora@zlavomat.sk a skúsime sa skontaktovať s prevádzkou aj my. Nakoľko na pobyt nastupujete už tento víkend, odporúčame ich kontaktovať telefonicky na +421 915 516 438.
Pekný deň.