Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

Pobyt v najpohostinnejšom hoteli Európy – v hoteli Hviezdoslav****

Populárne
Ponuka, ktorá má veľmi vysoké hodnotenie od našich zákazníkov a dostatočný počet recenzií.
4,6 / 5
Hotel Hviezdoslav**** Kežmarok (mapa)

Hodnotenie podniku Hotel Hviezdoslav****

4,6 546×
Iba overené hodnotenia 
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Iba overené hodnotenia 
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Podrobné hodnotenie
Prostredie 4,7
94.062%
Personál 4,7
94.376%
Jedlo 4,8
95.692%
Wellness 4,2
83.81%
Voľnočasové služby 4,4
88.358%
Lokalita 4,7
94.92%
Priebeh rezervácie 4,9
97.648%

Filtre
Recenzia zákazníkov
Jozef
jún 2019
 4,0/5

veľmi dobre a pestre raňajky, vyborné welness

Hodnotené: 16. júna 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Beata
jún 2019
 5,0/5

Skvelá strava , veľmi milý personál , super izba , krásne okolie :)

slabší wellness, inak všetko na jednotku .

Hodnotené: 8. júna 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Adriana
jún 2019
 5,0/5

Ubytovanie v tomto zariadení je úžasné. Služby aj prostredie naozaj spĺňajú 4 hviezdičky ktoré hotel právom má. Veľmi ústretoví ľudia v ktorejkoľvek profesii personálu.

Hodnotené: 4. júna 2019 – Veľká rodina
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Daginka11
máj 2019
 5,0/5

Ohromny hotelik dychajuci historiou a vkusom, velmi utulny, ludsky, do detailu premysleny a zaroven preciteny. Velmi rada vsetkym odporucam.

Hodnotené: 19. mája 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Stanislava
máj 2019
 4,0/5

Hotel je v centre mesta, kúsok od hradu, ktorý je naozaj krásny a doporučujem ho navštíviť, príjemný, ochotný personál, krásne, čisté, voňavé ubytovanie, raňajky s veľkým výberom, foto je izba de luxe…

jedlo za nás vôbec nezodpovedalo 4 hviezd. hotelu, ani dizajnom, ani chuťou, boli sme sklamaní, mala som dojem že robia rozdiely medzi zlavomatom a normálne platiacimi hosťami…v reštaurácii v centre sme sa najedli oveľa chutnejšie…

Hodnotené: 17. mája 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Catb
máj 2019
 1,0/5

Jediné pozitívne bolo správanie a prístup personálu v reštaurácii, veľmi dobré jedlo a poloha hotela v centre, blízko k pamiatkam.

Prikladám svoj mail, čo som písala do zlavomatu ako reklamáciu, a ktorý hovorí za všetko: Dobrý deň, zakúpili sme si u Vás kupóny na pobyt v Hoteli Hviezdoslav. Pri jednom kupóne sme ešte predlžovali dĺžku pobytu o jeden deň a doplácali za deluxe izbu. Kupóny sme využili od 8. 5. – 11.5, Hneď ako nás v hoteli ubytovali, sme reklamovali izby deluxe. Izby boli podkrovné, so strešnými oknami. Na stránke hotela, však v popise deluxe izby nič takéto spomínané nebolo – bolo tam písané, že izby majú výhľad, či už do dvora, na baziliku, kostol… Reakcia recepcie bola, že nemajú voľné izby a našu reklamáciu ďalej neriešili. Opätovne sme sa sťažovali pri odhlasovaní sa z hotela, tam nás recepčná informovala, že izby zo zľavomatu sú jednoducho podkrovné, že štandard izieb sa líši, podľa toho, ako si človek ubytovanie objedná. A ak si ho objedná zo zľavomatu, tak jednoducho dostane podkrovné izby, bez akéhokoľvek výhľadu. Upozornili sme ich na to, že na stránke majú k popisu deluxe izieb uvedené niečo iné, a ak ponúkajú ku kupónom iný štandard, majú na to klienta upozorniť. Opäť sme sa však nedočkali žiadneho riešenia, jednoducho nám stále tvrdili, že ak si objednáme pobyt cez zľavomat, tak izby majú pre tieto pobyty iba podkrovné. Chceli sme na mieste podať písomnú reklamáciu, recepčná nás informovala, že reklamáciu máme podať u Vás – v zľavomate. Trvali sme na podaní reklamácie v hoteli, avšak nebolo nám to umožnené, recepčná nemá vraj žiaden formulár a jednoducho sme reklamáciu podať nemohli.
Dnes, keď sme sa z pobytu vrátili domov, sme opätovne pozerali stránku hotela (osobne som mala zlé tušenie, ktoré sa mi aj potvrdilo). Stránka popisu izieb je už opravená a majú tam uvedené, že izby deluxe sú na druhom poschodí podkrovné, so strešnými oknami. Ako píšem, mala som tušenie, že by to mohli prepísať, ale nespravila som si printscreen obrazovky, kde bol pôvodný popis izby deluxe. Myslím si však, že keďže túto skutočnosť vedia potvrdiť štyria ľudia, a šikovný administrátor by určite vedel zistiť akým spôsobom a kedy sa menila stránka, takže nebol by problém dokázať, že na stránke to do dnešného dňa uvedené nemali.
Sme teda veľmi nespokojní s týmto prístupom a poskytnutými službami, pretože keby mal hotel uvedené na stránke predtým, že izby deluxe sú podkrovné – pobyt by sme si nikdy neobjednali. Ešte keď som si u nich rezervovala termíny, prosila som o pekné izby, pretože moji rodičia mali práve 8. 5. vyše 40 výročie svadby, a my s manželom máme výročie tiež teraz v máji a teda naozaj sme boli veľmi sklamaní, že sme mali „krásny výhľad na oblohu“.
Netuším, či ste sa už stretli s takýmto prístupom hotela, kde odmietli reklamáciu, a vzápätí pozmenili svoje stránky tak, aby mohli tvrdiť, že to na stránke uvedené mali. A netuším ako to vyriešite, ale my sme maximálne nespokojní a momentálne aj šokovaní tým, ako sa k nám v hoteli zachovali. Teraz už chápeme aj to, prečo nám neumožnili podať reklamáciu na mieste, pretože by to bolo uvedené na papieri, a s tým by už naozaj nemohli spraviť nič. Ale ako vravím, videli sme tie stránky štyri osoby (aj dve recepčné si to pred nami čítali – čo však pochybujem, že potvrdia), a bežný administrátor určite vie zistiť, kedy boli stránky a akým spôsobom pozmenené.

Hodnotené: 12. mája 2019
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Overený zákazník
apríl 2019
 5,0/5

čisté izby, ochotný personál

nenašla som nič negatívne

Hodnotené: 29. apríla 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
E2w
marec 2019
 3,0/5

Príjemne vystupovanie personálu, kreativita a moderné varenie, neobmedzený vstup do wellness.

Pri raňajkach neboli údeniny a syry celkom čerstvé.

Hodnotené: 11. marca 2019 – Skupina priateľov
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Wendy
marec 2019
 5,0/5

Krásný hotel s velmi milým a profesionálním personálem a luxusní kuchyní. Pobyt jsme si velmi užili. Doporučuji všem!

Nic, vše bylo perfektní.

Hodnotené: 8. marca 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Imrich
február 2019
 5,0/5

Krásne prostredie historického hotela, skvelé jedlo a úžasný personál. Cena pobytov super

Nemám čo vytknúť :)

Hodnotené: 25. februára 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Ivana
január 2019
 5,0/5

Nádherný hotel, vrátili sme sa sem po druhýkrát. Izba deluxe krásna. výborne varia. Milý personál. V blízkosti železničnej stanice.

Izby na druhom poschodí majú strešné okna, viac sa nám páčila izba na prvom poschodí.

Hodnotené: 22. januára 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Jiří
január 2019
 5,0/5

Prostorný apartmán, zařízení apartmánu a celého hotelu. Ochotný a milý personál. Vynikající jídlo a ostatní služby.

Není co vytknout

Hodnotené: 9. januára 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Michaela
december 2018
 5,0/5

Výborné služby hotela a Kežmarok ako mesto prekvapil veľmi pozitívne :-)

Hodnotené: 17. decembra 2018 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Miloš Szenesi
december 2018
 5,0/5

Úžasný hotel! Boli sme nadmieru spokojní. Určite prídeme znova.

Hodnotené: 6. decembra 2018 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Milady
november 2018
 5,0/5

Krasne izby, vsetko bolo ciste, mili personal, jedlo fajn, pekne welness centrum.

Vo virivke nefungovali vsetky trisky,
Podavane kolace ako dezert boli chutne aj pekne servirovane, len kremy velmi teple.

Hodnotené: 24. novembra 2018 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Martina
november 2018
 5,0/5

Lokalita hotela priamo v centre Kežmarku, milí personál – hlavne v reštaurácii hotela. Hotel čistý, zodpovedajúci 4* Jedlo nám chutilo (okrem zverinového vývaru). Wellnes pekný, len pri väčšom počte hostí v ňom, bolo k dispozícii málo oddychových lôžok.

Žiaľ v izbe bol počuť hluk z priestranstva vnútri hotela, čo znižovalo kvalitu spánku.

Hodnotené: 5. novembra 2018 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Overený zákazník
október 2018
 5,0/5

Prostredie a lokalita skvelé. Jedlo – hlavne raňajky perfektné. Ústretový a veľmi ochotný personál.

Hodnotené: 20. októbra 2018 – Skupina priateľov
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Dominik
október 2018
 5,0/5

Všetko, izba s krbom, výborná obsluha a ešte lepšie jedlo.

Hodnotené: 12. októbra 2018 – Partneri
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Vierka
september 2018
 4,0/5

Veľmi pekné prostredie, pekná izba, aj keď malá. Veľmi chutné jedlo, raňajky veľký výber. Wellnes dobrý, pitná voda k dispozicii. Využili sme aj vstup na hrad a kaštieľ Strážky v čase, aký nám vyhovoval.

Na 4 hviezdičkový hotel s wellnes chýbajú na izbách župany a papučky

 Vyjadrenie podniku
Pred 6 rokmi

Papučky a župany sú k dispozícii hosťom pri nezľavnených pobytoch.
Pri zľavnených je samozrejme možné zapožičať si ich za poplatok.

Hodnotené: 20. septembra 2018 – Starší pár
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Monika
august 2018
 3,0/5

-malá izba, no stačilo nám
-prístup hotela
-vždy uprataná izba

-mali sme izbu štandard, ale videla som na internete rovnaké izby 3* hotela.
-vo wellness centre je len jedna vírivka pre 4 ľudí. Na to, aký to je veľký hotel podľa mňa nedostačujúce keďže bol neobmedzený vstup a ľudia hocikedy mohli prísť.

Hodnotené: 19. augusta 2018
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Hore