Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt v najpohostinnejšom hoteli Európy – v hoteli Hviezdoslav****
Hodnotenie podniku Hotel Hviezdoslav****
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Skvelá strava , veľmi milý personál , super izba , krásne okolie :)
slabší wellness, inak všetko na jednotku .
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Ubytovanie v tomto zariadení je úžasné. Služby aj prostredie naozaj spĺňajú 4 hviezdičky ktoré hotel právom má. Veľmi ústretoví ľudia v ktorejkoľvek profesii personálu.
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Ohromny hotelik dychajuci historiou a vkusom, velmi utulny, ludsky, do detailu premysleny a zaroven preciteny. Velmi rada vsetkym odporucam.
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Hotel je v centre mesta, kúsok od hradu, ktorý je naozaj krásny a doporučujem ho navštíviť, príjemný, ochotný personál, krásne, čisté, voňavé ubytovanie, raňajky s veľkým výberom, foto je izba de luxe…
jedlo za nás vôbec nezodpovedalo 4 hviezd. hotelu, ani dizajnom, ani chuťou, boli sme sklamaní, mala som dojem že robia rozdiely medzi zlavomatom a normálne platiacimi hosťami…v reštaurácii v centre sme sa najedli oveľa chutnejšie…
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Jediné pozitívne bolo správanie a prístup personálu v reštaurácii, veľmi dobré jedlo a poloha hotela v centre, blízko k pamiatkam.
Prikladám svoj mail, čo som písala do zlavomatu ako reklamáciu, a ktorý hovorí za všetko: Dobrý deň, zakúpili sme si u Vás kupóny na pobyt v Hoteli Hviezdoslav. Pri jednom kupóne sme ešte predlžovali dĺžku pobytu o jeden deň a doplácali za deluxe izbu. Kupóny sme využili od 8. 5. – 11.5, Hneď ako nás v hoteli ubytovali, sme reklamovali izby deluxe. Izby boli podkrovné, so strešnými oknami. Na stránke hotela, však v popise deluxe izby nič takéto spomínané nebolo – bolo tam písané, že izby majú výhľad, či už do dvora, na baziliku, kostol… Reakcia recepcie bola, že nemajú voľné izby a našu reklamáciu ďalej neriešili. Opätovne sme sa sťažovali pri odhlasovaní sa z hotela, tam nás recepčná informovala, že izby zo zľavomatu sú jednoducho podkrovné, že štandard izieb sa líši, podľa toho, ako si človek ubytovanie objedná. A ak si ho objedná zo zľavomatu, tak jednoducho dostane podkrovné izby, bez akéhokoľvek výhľadu. Upozornili sme ich na to, že na stránke majú k popisu deluxe izieb uvedené niečo iné, a ak ponúkajú ku kupónom iný štandard, majú na to klienta upozorniť. Opäť sme sa však nedočkali žiadneho riešenia, jednoducho nám stále tvrdili, že ak si objednáme pobyt cez zľavomat, tak izby majú pre tieto pobyty iba podkrovné. Chceli sme na mieste podať písomnú reklamáciu, recepčná nás informovala, že reklamáciu máme podať u Vás – v zľavomate. Trvali sme na podaní reklamácie v hoteli, avšak nebolo nám to umožnené, recepčná nemá vraj žiaden formulár a jednoducho sme reklamáciu podať nemohli.
Dnes, keď sme sa z pobytu vrátili domov, sme opätovne pozerali stránku hotela (osobne som mala zlé tušenie, ktoré sa mi aj potvrdilo). Stránka popisu izieb je už opravená a majú tam uvedené, že izby deluxe sú na druhom poschodí podkrovné, so strešnými oknami. Ako píšem, mala som tušenie, že by to mohli prepísať, ale nespravila som si printscreen obrazovky, kde bol pôvodný popis izby deluxe. Myslím si však, že keďže túto skutočnosť vedia potvrdiť štyria ľudia, a šikovný administrátor by určite vedel zistiť akým spôsobom a kedy sa menila stránka, takže nebol by problém dokázať, že na stránke to do dnešného dňa uvedené nemali.
Sme teda veľmi nespokojní s týmto prístupom a poskytnutými službami, pretože keby mal hotel uvedené na stránke predtým, že izby deluxe sú podkrovné – pobyt by sme si nikdy neobjednali. Ešte keď som si u nich rezervovala termíny, prosila som o pekné izby, pretože moji rodičia mali práve 8. 5. vyše 40 výročie svadby, a my s manželom máme výročie tiež teraz v máji a teda naozaj sme boli veľmi sklamaní, že sme mali „krásny výhľad na oblohu“.
Netuším, či ste sa už stretli s takýmto prístupom hotela, kde odmietli reklamáciu, a vzápätí pozmenili svoje stránky tak, aby mohli tvrdiť, že to na stránke uvedené mali. A netuším ako to vyriešite, ale my sme maximálne nespokojní a momentálne aj šokovaní tým, ako sa k nám v hoteli zachovali. Teraz už chápeme aj to, prečo nám neumožnili podať reklamáciu na mieste, pretože by to bolo uvedené na papieri, a s tým by už naozaj nemohli spraviť nič. Ale ako vravím, videli sme tie stránky štyri osoby (aj dve recepčné si to pred nami čítali – čo však pochybujem, že potvrdia), a bežný administrátor určite vie zistiť, kedy boli stránky a akým spôsobom pozmenené.
čisté izby, ochotný personál
nenašla som nič negatívne
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Príjemne vystupovanie personálu, kreativita a moderné varenie, neobmedzený vstup do wellness.
Pri raňajkach neboli údeniny a syry celkom čerstvé.
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Krásný hotel s velmi milým a profesionálním personálem a luxusní kuchyní. Pobyt jsme si velmi užili. Doporučuji všem!
Nic, vše bylo perfektní.
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Krásne prostredie historického hotela, skvelé jedlo a úžasný personál. Cena pobytov super
Nemám čo vytknúť :)
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Nádherný hotel, vrátili sme sa sem po druhýkrát. Izba deluxe krásna. výborne varia. Milý personál. V blízkosti železničnej stanice.
Izby na druhom poschodí majú strešné okna, viac sa nám páčila izba na prvom poschodí.
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Prostorný apartmán, zařízení apartmánu a celého hotelu. Ochotný a milý personál. Vynikající jídlo a ostatní služby.
Není co vytknout
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Výborné služby hotela a Kežmarok ako mesto prekvapil veľmi pozitívne :-)
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Úžasný hotel! Boli sme nadmieru spokojní. Určite prídeme znova.
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Krasne izby, vsetko bolo ciste, mili personal, jedlo fajn, pekne welness centrum.
Vo virivke nefungovali vsetky trisky,
Podavane kolace ako dezert boli chutne aj pekne servirovane, len kremy velmi teple.
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Lokalita hotela priamo v centre Kežmarku, milí personál – hlavne v reštaurácii hotela. Hotel čistý, zodpovedajúci 4* Jedlo nám chutilo (okrem zverinového vývaru). Wellnes pekný, len pri väčšom počte hostí v ňom, bolo k dispozícii málo oddychových lôžok.
Žiaľ v izbe bol počuť hluk z priestranstva vnútri hotela, čo znižovalo kvalitu spánku.
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Prostredie a lokalita skvelé. Jedlo – hlavne raňajky perfektné. Ústretový a veľmi ochotný personál.
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Všetko, izba s krbom, výborná obsluha a ešte lepšie jedlo.
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
Veľmi pekné prostredie, pekná izba, aj keď malá. Veľmi chutné jedlo, raňajky veľký výber. Wellnes dobrý, pitná voda k dispozicii. Využili sme aj vstup na hrad a kaštieľ Strážky v čase, aký nám vyhovoval.
Na 4 hviezdičkový hotel s wellnes chýbajú na izbách župany a papučky
Papučky a župany sú k dispozícii hosťom pri nezľavnených pobytoch.
Pri zľavnených je samozrejme možné zapožičať si ich za poplatok.
Hodnotená ponuka: Zažite kráľovskú pohostinnosť hotela Hviezdoslav
-malá izba, no stačilo nám
-prístup hotela
-vždy uprataná izba
-mali sme izbu štandard, ale videla som na internete rovnaké izby 3* hotela.
-vo wellness centre je len jedna vírivka pre 4 ľudí. Na to, aký to je veľký hotel podľa mňa nedostačujúce keďže bol neobmedzený vstup a ľudia hocikedy mohli prísť.