Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Osviežujúca dovolenka v chorvátskom mestečku Karlobag
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený Voucher: Rezerváciu je potrebné vykonať emailom na hotelzagreb1@gmail.com (anglicky, chorvátsky)
- pri rezervácii je potrebné zaslať číslo kupónu a počet osôb, vrátane detí a ich veku e‑mailom
- overenie dostupných kapacít je možné telefonicky na +385 99 210 1423 (anglicky, chorvátsky)
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Do poznámky pri online rezervácii uveďte celkový počet osôb, vrátane detí spolu s ich vekom (anglicky alebo chorvátsky)
- Prístelka 1 (so všetkými službami podľa voucheru rodičov):
- dieťa do 12,99 r. grátis
- dieťa od 13 do 15,99 r. zľava 75% z ceny kupónu za pobyt
- dieťa od 16 do 17,99 r. zľava 65% z ceny kupónu za pobyt
- dospelý zľava 50% z ceny kupónu za pobyt
- Prístelka 2 (so všetkými službami podľa voucheru rodičov):
- dieťa do 1,99 r. grátis
- dieťa od 2 do 15,99 r. zľava 75% z ceny kupónu za pobyt
- dieťa od 16 do 17,99 r. zľava 65% z ceny kupónu za pobyt
- dospelý zľava 50% z ceny kupónu za pobyt
- Domáci maznáčikovia: 5€/noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie: 2€/deň
- Rezerváciu môžete 10 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 10 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý večer,je naozaj nutné platiť sprievodcu v neskorom jesennom termíne od 9.9?Hovoríme všetci niekoľkými jazykmi a nejdeme cez cestovku,ale len cez zľavomat.ideme už tretí raz a nikdy sme tam žiadneho delegáta ani sprievodcu nevideli.je to mizivá čiastka tých 11 eur,ale akosi neopodstatnená.Inak sme vždy boli maximálne spokojní,či už so službami v hoteli,alebo so sprostredkovaním cez zľavomat.Pekný večer.
Dobry den, chcem sa spytat na ten termin, je tam pisane 4dni 3noci len termin je tam.obsiahli od 22.9–7.10.tusim to oni vyberu datum ale v tom termine tam mozeme prist?
Dobrý deň, Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku. Termín na vouchery vymedzuje obdobie v ktorom
daný voucher je možné uplatniť. Termín pobytu si je však potrebné
rezervovať samostatne, priamo v hoteli na hotelzagreb1@gmail.com.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, vieme Vám s rezerváciou pomôcť.
Napíšte nám Vašu požiadavku na podpora@zlavomat.sk a my
Vám radi s rezerváciou pomôžeme.
Prajem pekný deň.
MATE MOZNOST POMOCT PRI OBJEDNANI AUTOBUSOVEJ DOPRAVY BOLI SME TAM UZ 2KRAT MANZEL TAM U VAS PRACOVAL AKO KUCHAR ZA BYVALEHO DIREKTORA STEPANA VRBANA MAME ZAUJEM O POBYT 2 DOSPELI A 3 DETI DO 12 ROKOV DAKUJEM ZA ODPOVED
Dobrý deň, Erika,
ďakujeme za Vašu otázku. v cene pobytu žiaľ nie je zahrnutá aj doprava.
Pri hoteli však máte zabezpečené parkovanie za 2€/deň.
Prajem pekný deň.
Dobry den,
prosim Vas, je volny pobyt od 1.9. na 3 noci all inclusive? 2 dospeli +
12rocne dieta. Dakujem.
Kristina
Dobrý deň, Kristína,
ďakujem za Vašu otázku. Ohľadne dostupnosti voľných termínov je potrebné
kontaktovať priamo hotel na hotelzagreb1@gmail.com,
alebo na tel. čísle +385 992 101 423.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia s hotelom prebieha
v cudzom jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte
nás s Vašou požiadavkou kontaktovať na podpora@zlavomat.sk.
Prajem pekný deň.
Dobrý deň mám záujem o tento termín 22.9 do 7.10 pre 3 osoby ( 2 dospeli a 1. Ročne dieťa ). Mame záujem o all inclusive. Aká by bola cena ? A vedeli by ste pomôcť s rezerváciou ďakujem .
Dobrý deň, Aneta,
ďakujeme za Vašu otázku. Prosím kontaktujte nás s Vašou požiadavkou na
podpora@zlavomat.sk,
aby sme Vám mohli s rezerváciou a ďalšími detailami pobytu pomôcť.
Prajem pekný deň.
Dobrý deň. Chcela by som ísť s deťmi v aguste od 17.8. Jeden dospelý a tri deti (12, 12, 11). Viete povedať cenu? Ďakujem
Dobrý deň, Zuzana,
cena za pobyt závisí od toho, či sa jedná o pobyt s polpenziou, alebo
pobyt s all inclusive. A samozrejme od dĺžky pobytu.
V ponuke máme pobyty pre 2 osoby, čo znamená že na 1 zakúpený voucher
môžete vziať so sebou aj 1 dieťa.
Za ďalšie 2 deti je možnosť si priplatiť prístelky.
1. prístelka pre dieťa do 13 rokov je grátis so všetkými službami podľa
voucheru rodičov. Na 2. prístelku, pre dieťa do 16 rokov, je zľava 75%
z ceny kupónu za pobyt, taktiež so všetkými službami podľa voucheru
rodičov.
Avšak dostupnosť prístelok je potrebné si overiť priamo na hoteli na hotelzagreb1@gmail.com,
alebo na tel. čísle +385 992 101 423. Komunikácia s hotelom prebieha
v cudzom jazyku. Ak by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás
s Vašou požiadavkou kontaktovať na podpora@zlavomat.sk.
Prajem pekný deň.
dobrý deň, mali by sme záujem o pobyt v termíne 4.8 až 11.8 s polpenziou. sme dvaja rodičia a tri deti (15,10,6). potrebovala by som poradiť aký voucher si mám kúpiť. rodinnú izbu? neviem, čo znamená (miestnosti, postele) rodinná izba a koľko by nás to vyšlo. alebo si mám kúpiť dva vouchery s jednou prístelkou? potrebovala by som ale izby vedľa seba. to sa mi ale neiplatí kedďže dve deti mám vo veku kedy mám nárok na prístelku.
Dobrý deň, Žofia,
keďže k 1 voucheru je možnosť si priplatiť iba 2 prístelky, je
potrebné, aby ste si zakúpili 2 vouchery (druhý pre deti vo veku 15 a
10 rokov). Dieťa vo veku 6 rokov má prístelku grátis so všetkými
službami podľa voucheru rodičov. Ohľadne rezervácie izieb vedľa seba, je
potrebné kontaktovať priamo hotel na hotelzagreb1@gmail.com,
alebo na tel. čísle +385 992 101 423. Rezervácia prebieha v cudzom
jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás,
zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Prajem pekný deň.
Dobrý den prosím Vás koľko presne by nás vyšiel pobyt od 25.8 do 1.9 allinclusive pri dvoch dospelých a 2 deti 7 a 13 ročný ( meria 189cm takže sa do prístelky nezmestí).Ďakujem pekne
Dobrý deň, Silvia,
ďakujeme za Vašu otázku. Dieťa do 12 rokov, so všetkými službami podľa
voucheru rodičov, má ubytovanie na prístelke grátis. Pre deti od 13 do
16 rokov, platí zľava 75% z ceny kupónu za pobyt.
Miestna daň sa platí vo výškke 1,10€ dospelá osoba/deň, pre deti od
12 do 18 rokov: 0,55€/dieťa/deň a dieťa do 12 rokov (11,99 r.):
zdarma.
Pre bližšie informácie o ubytovaní a pobyte kontaktujte hotel na hotelzagreb1@gmail.com,
alebo na tel. čísle +385 992 101 423. V prípade problému
s komunikáciou nás neváhajte kontaktovať na podpora@zlavomat.sk.
Prajem pekný deň.
dobry den prosim vas termin 26, 7 do 2,8 je volny pre 4 osoby teda 2 pobyty ? dakujem za info
Dobrý deň, Jana,
ďakujeme za otázku. Dostupnosť termínu, ktorý ste si vybrali, je možné si
overiť po kliknutí na „Kúpiť na termín“, kde v prípade, že termín
sa zobrazuje ako voľný, je možné uskutočniť online rezerváciu.
V inom prípade je potrebné, ohľadne dostupnosti voľných termínov,
kontaktovať priamo hotel na hotelzagreb1@gmail.com,
alebo na tel. čísle +385 992 101 423. Komunikácia s hotelom prebieha
v cudzom jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problém, neváhajte nás
kontaktovať na podpora@zlavomat.sk.
Prajem pekný deň.
Dobrý veľa ľudí by si radšej zakúpilo na 3 noci ako je ponukane v neskoršom dátume. A dokonca mate v 7 a 8 mesiaci volne izby nebolo by ich lepšie zaplniť nižším počtom noci?
Dobrý deň, Andrea,
v prípade, že máte záujem o pobyt na 3 noci, je možné si zakúpiť
voucher bez termínu a kontaktovať hotel na hotelzagreb1@gmail.com,
alebo na tel. čísle +385 992 101 423, kde sa môžete dohodnúť ,podľa
dostupných kapacít, na skoršom termíne pobytu. Komunikácia však prebieha
v cudzom jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problém neváhajte nás
kontaktovať na podpora@zlavomat.sk.
Prajem pekný deň.
Dobry deň pobyt all inclusive v termine od 28.7.-4.8 ,2 dospeli 1 dieta 12 ročne je volny termin a cena pobytu?dakujem
Dobrý deň, Darina,
pobyt v termíne 28.7.-4.8.2018 sa v rezervačnom kalendári zobrazuje ako
voľný, preto, ak máte záujem je potrebné si pobyt na tento termín
zakúpiť čím skôr a to po kliknuti na „Kúpiť na termín“ a následne
si odkliknúť Vami zvolený termín. Dieťa do 13 rokov má prístelku grátis
a pobyt so všetkými službami podľa voucheru rodičov. Takže platí cena
pobytu, ktorá je uvedená vo voucheri (839€).
Prajem pekný deň.
Kolko by stal pobyt all inclusive v termine 5–8.7.2018 pre 2 os?
Dobrý deň, Daniel,
ďakujeme za otázku. Žiaľ v tomto období neponúkame all inclusive pobyty
na 3 noci. Pobyt all inclusive na 3 noci pre 2 osoby je možné si zakúpiť
na obdobie 22. 9. – 7. 10. 2018 podľa dostupných kapacít.
Prajem pekný deň.
V cene je aj doprava ??
Dobrý deň, Janka,
v cene pobytu žiaľ nie je zahrnutá aj doprava. Pri hoteli však máte
zabezpečené parkovanie za 2€/deň.
Prajem pekný deň.
Cena je bez dopravy ?
Dobrý deň, pani Ružičková,
ďakujeme za Vašu otázku. Áno, v cene uvedenej za pobyt nie je zahrnutá
doprava. Pri hoteli máte ale zabezpečené parkovanie za 2€/deň.
Prajem pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Prosim vas, môžem sa spýtať kde najdem čislo voucheru? Ďakujem
Dobrý deň, Peťo,
ďakujeme za Vašu otázku. Číslo, resp. kód voucheru nájdete v hornej časti (naľavo) voucheru pod názvom.
Prajem pekný deň.