Otvorený Voucher: informácie a rezervácie na tel. +385 52 434 108 alebo emailom na: info@arlen.hr
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den,je mozne vyuzit kupon v termine od 1.9. do 6.9.2018?
Dakujem za ofpoved
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Zdenka,
ďakujeme za Vašu otázku. Platnosť voucheru je do termínu 30. 9. 2018,
takže kedykoľvek v tomto termíne, na základe dostupných kapacít, je
možné voucher využiť.
Ohľadne dostupnosti voľných kapacít na tento termín je potrebné
kontaktovať priamo hotel na tel. čísle +385 52 434 108 alebo emailom na info@arlen.hr, nakoľko sa tento
termín v našom rezervačnom kalendári už nezobrazuje ako voľný.
Keďže sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku.
Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás kontaktovať na
podpora@zlavomat.sk a
my Vám s rezerváciou radi pomôžme.
Prajem Vám krásny deň.
Rotonda Inn
možno !
lp
Denis
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,je mozne vyuzit kupon v termine od 1.9. do 6.9.2018?
Dakujem za ofpoved
Dobrý deň, Zdenka,
ďakujeme za Vašu otázku. Platnosť voucheru je do termínu 30. 9. 2018, takže kedykoľvek v tomto termíne, na základe dostupných kapacít, je možné voucher využiť.
Ohľadne dostupnosti voľných kapacít na tento termín je potrebné kontaktovať priamo hotel na tel. čísle +385 52 434 108 alebo emailom na info@arlen.hr, nakoľko sa tento termín v našom rezervačnom kalendári už nezobrazuje ako voľný.
Keďže sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk a my Vám s rezerváciou radi pomôžme.
Prajem Vám krásny deň.
možno !
lp
Denis