Otvorený Voucher: Rezerváciu je potrebné vykonať emailom na info@hotel-korkyra.com (anglicky, chorvátsky) alebo telefonicky na +38 520 601 000.
pri rezervácii je potrebné zaslať číslo kupónu
overenie dostupných kapacít je možné telefonicky na +38 520 601 000 (anglicky, chorvátsky)
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Do poznámky pri online rezervácii uveďte celkový počet osôb (anglicky alebo chorvátsky)
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
ďakujeme za Vašu otázku. Žiaľ, pobyt s domácim miláčikom nie je
možný.
Prajem Vám krásny deň.
P
Dobrý deň
Doprava je vlastná alebo sa dá dokúpiť ?
Hotel Korkyra
Dear P,
thank you very much for reaching out. The transport to our hotel is usually
arranged by the guests themselves. We can assist with providing information on
ferry schedules for our island and on how to reach us from your point of
departure. We can also assist with transfer arrangements from Dubrovnik and
Split airports.
Hope this was helpful.
Kind regards
Ana
Hotel Korkyra
Lubica
Dobry den. Prosim vas, to je letecky z BA?
Hotel Korkyra
Dear Lubica, thank you very much for contacting us and apologies for not
replaying earlier.
Could you please send us your question in English, as we are not sure if we
understood it well. Thank you in advance.
Kind regards
Ana
Korkyra Hotel
Maroš Balko
Zdravím
Chcel by som sa opýtať na stravu či je v cene polpenzia ,plná penzia alebo
raňajky.
Hotel Korkyra
Dear Maroš,
thank you very much for your interest in the Korkyra hotel.
The coupon for our hotel includes halfboard (breakfast and dinner).
Fullboard (lunch) is available for the extra cost of 10EUR per person. Lunch is
served outside the hotel, in our restaurant in the town centre.
Hope this information was helpful.
Kind regards
Ana
Korkyra Hotel
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Možnosť pobytu so psíkom,?
Dobrý deň, Peter,
ďakujeme za Vašu otázku. Žiaľ, pobyt s domácim miláčikom nie je možný.
Prajem Vám krásny deň.