Otvorený Voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 182 620 606 alebo prostredníctvom e‑mailu recepcja@hotelpiwniczna.pl (angličtina, poľština).
Pre rezervácii je potrebné zadať kód Voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Dôležité: v izbách typu DOUBLE pre 2 osoby nie je možnosť prístelky, v apartmánoch Suite Normal Standard je možnosť 1 prístelky, v apartmánoch vyššieho štandardu Suite Higher Standard je možnosť max. 2 prísteliek. Izby sa odlišujú štýlom, vybavením i výhľadom – časť izieb je situovaná v podkroví, niektoré izby majú balkón, v niektorých kúpeľniach je vaňa, v iných sprchový kút. Dostupnosť preferovanej izby si preverte pri rezervácii.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Deti od 3-12 rokov (11,99 r.) na prístelke: 150 PLN/noc s polpenziou.
Dieťa staršie ako 12 rokov alebo dospelá osoba na prístelke: 210 PLN/noc s polpenziou
Dôležité: v izbách typu DOUBLE pre 2 osoby nie je možnosť prístelky.
Prístelka je možná v izbe TWIN: 100PLN/noc alebo v apartmánoch Suite Normal Standard (možnosť 1 prístelky) a v apartmánoch vyššieho štandardu Suite Higher Standard je možnosť max. 2 prísteliek. Doplatky za pobyt v apartmáne rieši hotel individuálne podľa termínu rezervácie a dostupnosti apartmánu
Dostupnosť preferovanej izby si preverte pri rezervácii.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň máte voľný termín od 27.12.29.2.2018 pre 2 osoby
s polpenziou a aká je cena ? Mám záujem a Ďakujem Monika
Hotel Piwniczna****
Dzień Dobry,
W podanym terminie nie obowiązują vouchery ze zlavomat.
Pozdrawiam
Tomasz Żywczak
Recepcja
Janette
Dobrý deň,chcela by som zakúpiť dva tieto pobyty a tak predĺžiť pobyt
na 3 dní(2 noci).Je to možné?V tomto pobyte sú procedúry ako aj wellness
v cene. Koľko procedúr pripadá klientovi za pobyt?
Ďakujem
Hotel Piwniczna****
Dzień dobry,
może Pani zakupić dwa vouchery i wykorzystać na dwie noce- jeden voucher po
drugim.
Oferta „Luxusny romanticky SPA pobyt s procedurami“ obowiązuje w dniach
niedziela-czwartek i obejmuje 1 nocleg dla 2 osób.
W ramach tej oferty są zabiegi/masaże na kwotę 350 PLN/ 1 voucher.
Renata Ficikova
Dobry vecer.Chcela by som ss opytat ci je volny termin od 15 do 19.10.A ci
su izby s balkonom.Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Renáta,
ďakujeme za Vašu otázku. Dostupnosť voľných termínov si môžete pozrieť
po kliknutí na „Kúpiť na termín“, prípadne sa informovať priamo
v hoteli. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha
v cudzom jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte
nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk a my
Vám s rezerváciou radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Hotel Piwniczna****
Dobry wieczór,
proszę o podanie dokładnej daty rezerwacji?
Andrea Krišandová
Dobrý deň, chcem sa opýtať aké procedúry sú v ponuke vrámci
voucheru?
Pri zhrnutí sa píše ,že sú v cene ale dole v popise sa píše, že sa
doplácaju.
Opiekunka jest tylko w Hotelu w przypadku większej ilości dzieci
Pozdrawiam
Tomasz Żywczak
Recepcja
Danka Ddelyova
Dobry den bol este volny termin na oktober pre dve osoby na 4 dni,cez online
sa my to neda zobrazit,dakkujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Danka,
ďakujeme za Vašu otázku. Dostupnosť voľných termínov si môžete pozrieť
po kliknutí na „Kúpiť na termín“, prípadne sa informovať priamo
v hoteli.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ by ste mali s komunikáciou problémy, neváhajte nás
kontaktovať na podpora@zlavomat.sk a my
Vám s rezerváciou radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Emília Barová
Dobry den
Je mozny prosim vas pobyt pre 3 dospeke osoby?dakujem
Zlavomat.sk
Dobry den, samozrejme. Pri rezervacii nahlaste prosim, ze potrebujete izbu
s pristelkou (TWIN alebo apartman) a overte si jej dostupnost v case Vasho
pobytu. Pristelka pre dospelu osobu stoji 210 PLN/noc s polpenziou. Doplatok
za izbu TWIN, v ktorej je moznost pristelky, je 100PLN/noc. Doplatky za
apartmany su rozne, konkretne informacie dostanete priamo na recepcii:
+48 182 620 606 alebo prostredníctvom e-mailu recepcja@hotelpiwniczna.pl
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň máte voľný termín od 27.12.29.2.2018 pre 2 osoby s polpenziou a aká je cena ? Mám záujem a Ďakujem Monika
Dzień Dobry,
W podanym terminie nie obowiązują vouchery ze zlavomat.
Pozdrawiam
Tomasz Żywczak
Recepcja