Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Pri vytváraní online rezervácie je potrebné uviesť do poznámky typ prekvapenia, o ktorý máte záujem. Na výber máte: Romantika (fľaša šampanského), Relax (ovocná misa) alebo Rodina (palacinky a dieťa do 5,99 rokov zdarma).
Otvorené vouchery: Rezervácia: rezerváciu je nutné urobiť ešte pred zakúpením voucheru e‑mailom na: rezervacia@vadas.sk.
Čo najskôr po rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Po zakúpení voucheru je potrebné telefonicky alebo emailom nahlásiť typ prekvapenia, o ktorý máte záujem. Na výber máte: Romantika (fľaša šampanského), Relax (ovocná misa) alebo Rodina (palacinky a dieťa do 5,99 rokov zdarma).
Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, že ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takom prípade je ale potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň
„vstup do nového wellness centra pre dve osoby (okrem dňa odchodu, v deň
príchodu od 14:00 hod.“
znamená : 1× za deň alebo môžem ísť viackrát, napr. dopoludnia raz a
popoludní raz?
dakujem za odpoved.
Wellness Hotel Thermal***
Dobrý deň prajem! Áno, cez deň (okrem dňa odchodu) máte neobmedzený
vstup do wellness centra, môžete ísť viac krát.
Eva
Dobry den, kolko by nas vyslo ubytovanie vo Februari 2019 na tri dni ak sme
dvaja dospeli a deti 15,12,8,2 rocne Dakujem
Wellness Hotel Thermal***
Dobrý deň prajem, na rok 2019 ešte nemáme stanovené ceny.
Emil Vaňko
Ako mám pre platbu použiť kartu zlavomat na 100 €?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Emil,
ďakujeme za Vašu otázku. Prosím kontaktujte nás na tel. čísle
+421 232 117 321, alebo e-mailom na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám krásny deň.
Anna
Dobrý deň. Mám záujem o relaxačný wellness pobyt pre 2 osoby. Chcem
ísť ja + dieťa. Môže byt tou druhou osobou na zakupenom voucheri na pobyt
aj dieťa vo veku 7 rokov?
Wellness Hotel Thermal***
Dobrý deň prajem! Áno, aj dieťa tam môže byť.
stefan
wellness hotel thermal pri vadas2 nahadza vedla kupaliska
Wellness Hotel Thermal***
Áno, hotel sa nachádza priamo vedľa kúpaliska.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den prosim vas ako sa da k vam dostat autobusom? chceli by sme ist prvy krat sme zo ziliny a nevieme ako by sme sa tm dostali dakujem
Dobrý deň prajem,
na nasledovnom odkaze si to viete vyhľadať:
https://cp.hnonline.sk/bus/spojenie/