Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Pobyt s domácim miláčikom si dopredu dohodnite s recepciou.
Otvorené vouchery: Termín si rezervujte čo najskôr na e‑maili recepce@cerny-orel.eu alebo na telefóne +420 573 332 769.
Vždy uvádzajte kód zakúpeného voucheru, celé meno, kontaktný telefón a návrh požadovaného termínu.
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
ďakujeme za Vašu otázku. Platby prijímame v eurách. Avšak v prípade
zahraničnej platby, odporúčame platbu kartou. Záleží na vašej banke, ale
za transakciu kartou väčšinou neplatíte žiadne poplatky, alebo je suma
výrazne nižšia než za medzinárodný bankový prevod.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, platba pouze v euro?
Dobrý deň, Zdena,
ďakujeme za Vašu otázku. Platby prijímame v eurách. Avšak v prípade zahraničnej platby, odporúčame platbu kartou. Záleží na vašej banke, ale za transakciu kartou väčšinou neplatíte žiadne poplatky, alebo je suma výrazne nižšia než za medzinárodný bankový prevod.
Prajem Vám krásny deň.