Otvorené vouchery: Termín si zarezervujte čo najskôr po kúpe voucheru na +420 724 559 790 alebo na hotelfit@hotelfit.cz pre platnú rezerváciu uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Možnosti sčítanie voucherov: Áno, vouchery možno sčítať pre predĺženie pobytu.
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň.Máte aj izby s manželskou posteľou??Dakujem
Hotel Fit ***
Dobrý den, hosty ze Slevomatu (Zlavomatu) se snažíme ubytovávat hlavně
na pokoje s manželskou postelí. S pozdravem recepce Hotelu FIT
Jana
Dobrý deň, ponúkate aj ubytovanie pre jednu osobu s polpenziou v temíne
31.10.2018 – 3.11.2018 ( tri noci)
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Momentálne máme
v ponuke pobyt len pre 2 osoby.
Prajem Vám krásny deň.
Oliver Bešťák
Prosím Vás,máte voľný termín 2.-4.11.2018?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Oliver,
ďakujeme za Vašu otázku. Vami vybraný termín sa v našom rezervačnom
kalendári zatiaľ zobrazuje ako voľný. Preto v prípade záujmu si môžete
pobyt na tento termín zakúpiť po kliknutí na „Kúpiť na termín“.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.Máte aj izby s manželskou posteľou??Dakujem
Dobrý den, hosty ze Slevomatu (Zlavomatu) se snažíme ubytovávat hlavně na pokoje s manželskou postelí. S pozdravem recepce Hotelu FIT