Otvorené vouchery: Po zakúpení kupónu je potrebné urobiť čo najskôr rezerváciu na tel. č.: +421 917 971 095 alebo +421 905 591 355, prípadne e‑mailom: info@uhliska.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Online termíny: zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý večer.Chcem pobyt objednat pre syna s partnerkou pod stromček, dá
sa potom neskor k tomu prihlásiť4 ročné dieťa. Ďakujem
Gazdovstvo Uhliská
Dobrý deň,
áno , dieťa môžete dohlásiť aj neskôr, poprosím aspoň 3 dni pred
nástupom. V prípade záujmu vieme zabezpečiť aj detskú postieľku (bez
poplatku). S pozdravom. Soňa Zuzíková, Gazdovstvo Uhliská.
Eva Jariabková
Platbu za pobyt chcem uhradiť bankovým prevodom cez internet banking, ale
táto
možnosť nie je v ponuke pri platbe. Prečo a ako mám platbu uhradiť?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. V prípade, ak máte
záujem si zakúpiť pobyt na konkrétny termín, nie je možné objednávku
uhradiť bankovým prevodom, len kartou online.
Preto, ak chcete objednávku uhrádzať bankovým prevodom, je potrebné si
zvoliť voucher bez termínu a následne si termín rezervovať priamo
v hoteli.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer.Chcem pobyt objednat pre syna s partnerkou pod stromček, dá sa potom neskor k tomu prihlásiť4 ročné dieťa. Ďakujem
Dobrý deň,
áno , dieťa môžete dohlásiť aj neskôr, poprosím aspoň 3 dni pred nástupom. V prípade záujmu vieme zabezpečiť aj detskú postieľku (bez poplatku). S pozdravom. Soňa Zuzíková, Gazdovstvo Uhliská.