Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den,
uz nemate nic v ponuke ? :( bude este nieco ? Nestihla som to ..
Dobrý deň, áno, napr. 27.11. budeme doplňovať tovar, môžete sa poobede pozrieť. Ďakujeme pekne za Váš dotaz a prajeme krásny deň!
Dobrý deň, chcem si objednať kašmírový šál v hodnote 5.99 eur, môžem si uplatniť 75 kreditov. S pozdravom Bieliková
Dobrý deň, túto otázku prosím smerujte zákazníckej podpore Zľavomatu, ale myslím, že by sa to malo dať. Myslím, že pri vytváraní objednávky treba zaškrtnúť „Uplatniť kredity“, ale overte si to, prosím. Ďakujem za pochopenie. Pekný deň!
Dobry deň,
Prosím modrý šál už nie je ?
Ďakujem
Jana
Dobrý deň, žiaľ šál v modrej farbe presne taký istý, ako bol v akcii momentálne nemáme, máme však kráľovský modrý so vzorkou Paisley mierne výraznejšou než bola v akcii. V prípade záujmu nám môžete napísať email. V rámci ďalšieho dopĺňania tovaru sa však modrý šál ešte môže znovu objaviť. Dnes 12.11. však budú v rámci tejto akcie doplnené šály v iných farbách. Ďakujeme za otázku a prajeme pohodový deň!
Dobrý večer, prosím Vás, budete mať ešte v ponuke nejaké šatky?
Dobrý deň, áno, dnes 12.11. budeme dopĺňať šatky. Pekný zvyšok dňa!
Dobry den, prosim Vas, mozem si objednat viacero satiek (koľko?) na jedno postovne? Dakujem
Dobry den, na jedno postovne si mozete objednat lubovolny pocet satiek, nie
je to nijako obmedzene. Musite ich vsak vlozit vsetky naraz do toho isteho
kosika (t. j. nakupit vsetky satky v ramci jednej objednavky), aby sa Vam to
pocitalo ako jedna objednavka, a tym padom bude uctovane jedno postovne.
Dakujeme za Vas dotaz a zelame Vam pekny zvysok dna:-)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den prajem, sivy salik uz nebude v ponuke?
Dakujem :)
Dobrý deň, žiaľ sivý šálik sa vypredal, ale možno sa ešte neskôr objaví v ponuke. Zatiaľ sú iné farby. Ďakujeme za Vašu otázku a prajeme Vám príjemný deň!