Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Pobyt s raňajkami pre 2 osoby na 2 alebo 3 dni v čarovnom Krakove. Aj varianty so vstupom do Aquaparku!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred emailom na krakow@majorhotel.pl (poľsky, anglicky)
- pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru – bez potvrdenia rezervácie s udaním čísla izby nebude izba záväzne rezervovaná
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Dieťa do 3 rokov (2,99 r.) ubytovanie s raňajkami: zdarma
- Dieťa od 3 rokov alebo dospelá osoba na prístelke s raňajkami: 15 €/noc
- Všetky osoby na prístelke je potrebné nahlásiť vopred pri rezervácii
- V prípade pobytu s 2 deťmi odporúčame radšej zakúpiť 2 kupóny a pri rezervácii žiadať rodinnú izbu - t.j. dve izby spojené dverami.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zrušenia rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry deň je možnosť doobjednať polpenziu na hotely?
Dzień dobry !
Niestety nie mamy pakietów HB.
W naszym hotelu jest restauracja, ale czynna tylko wtedy , kiedy w hotelu mamy
zagraniczną grupę :(
Przepraszamy
Pozdrawiam
Recepcja
Dobrý deň,
máme záujem o pobyt v čase 27 – 29.12. (69€). Dajú sa rezervovať aj
2 izby (2 x izba pre 2 osoby) na tento termín?
We are interested in staying in the period 27 – 29.12. (69 €). Is possible
to book 2 rooms (2 x room for 2 people) in this date?
Ďakujem.
Good evening,
Yes, we have free rooms in this term.
For reservation you should buy 2 vouchers in Slavomat.
For reservation, please, send us vauchers in PDF-format, name and surname of
guests and telefon number. Our mail – krakow@majorhotel.pl
Thank you. We are available for you questions.
Pekny den.
Mali by sme zaujem o pobyt v termine 14 – 16.122018, je volny? Ake se
moznosti dostat sa z hotela do centra?
Dakujem
Good afternoon,
We have free rooms at this term. For reservation, please, send us vaucher in
PDF-format, name and surname of guests and telefon number. Our mail – krakow@majorhotel.pl
Thank you for choosing our hotel.
You can get to the city center by the taxi or by the bus ( approximately
20 min).
We are available for your questions.
Dobrý deň. Je voľný termín 7,8,9.12.?
Dobrý deň, Radoslav
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pre bližšie info je potrebné kontaktovať hotel. Pripájam aj email kontakt
krakow@majorhotel.pl.
Keďže sa jedná o zahraničný hotel je potrebné komunikovať v cudzom
jazyku. Ak by ste mali problém s komunikáciou v cudzom jazyku, neváhajte
nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou preveríme, Vaše informácie.
Pekný deň, Vám prajem
Dobrý deň, chceli by sme využiť ponuku ubytovania od 28.12 do 30.12 vrátane, je to možné? A koľko sa dopláca za rodinnú izbu,sme 2+2. Ďakujem. Rado
Szanowny Pan/Pani Rado Brziak. Niestety, nie mamy wolnych pokojów w terminie
28.12–30.11.2018. Nie potrzebno dopłacać za pokój rodzinny, tylko kupić
dwa vauchery na dwa pokoji. Ale to zależy od dostępności. Żeby zrobić
rezerwację, w pierwszej kolejności potrzebujemy vaucher ze Slevomatu w
PDF-formacie oraz imię, nazwisko, datę rezerwacji.
Pozdrawiam, Julia Rużyn, Recepcja, Hotel Major***, ul. Gdyńska 6, Kraków.
Dobrý deň ked kupujem pobyt pre 2 osoby tak je v nom automaticky zahrnutá cena za dvoch ludí ako aj cena do Welness?
Dobrý deň, Patrik,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Áno, všetko, čo je
obsiahnuté v cene voucheru je určené pre 2 osoby.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Je možné ubytovanie aj na viac nocí ako 2 mám záujem o 6 nocí a aká cena pre 2 osoby? Ďakujem
Dzień dobry, vouchery łączą się między sobą, czyli można kupić 3 vouchery na 2 doby i zarezerwować pobyt na 6 dni. Albo można będzie dopłacić na miejscu. Cena – 45 euro/noc za pokój ze śniadaniem. W razie jakichkolwiek pytań – proszę pisać na naszego maila – krakow@majorhotel.pl.
Pozdrawiam,
Recepcja.