Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Kúpeľný pobyt s procedúrami – ideálny darček pre rodičov v kúpeľoch Číž s mnohými procedúrami
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred e‑mailom na info@kupeleciz.sk alebo na tel. č. 047/55 93 133 alebo 047/55 93 134
- pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Dieťa do 3 rokov (2,99 r.) bez nároku na lôžko zdarma
- Dieťa od 3 do 12 rokov (11,99 r.) za 20€/noc (ubytovanie s plnou penziou a vstupmi do bazéna)
- Dieťa od 12 do 18 rokov (17,99 r.) za 24€/noc (ubytovanie s plnou penziou a vstupmi do bazéna)
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý den dnes som si rezervovala pobyt na 4 dni pre dve osoby za 289e a v ponuke su 4 procedury…a neskor som nasla ponuku na ten isty termin a tiez na 4 dni ale v ponuke je 7 procedur na osobu …dalo by sa to zmenit ? už to mame aj zaplatene kartou cez počítač…
Dobrý deň Anna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Vaša objednávka sa
dá stornovať, avšak pokiaľ ste si už termín rezervovali, prosím
kontaktujte priamo kúpele o ich súhlas so stornom Vášho voucheru a
následne nám súhlas prepošlite na: podpora@zlavomat.sk Potom
si môžete zakúpiť nový voucher, na Vami vybranú ponuku.
Prajem pekný deň.
Dobry deň.
Koľko by stál pobyt pre dve osoby na štyri dni a sedem procedúr a plná
penzia.pobyt má byť v mesiaci máj
Dobrý deň, Terka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Pobyt pre 2 osoby na
4 dni so 7 procedúrami a polpenziou je za cenu 252,00€. Ohľadne možnosti
doplatku plnej penzie sa môžete informovať priamo u prevádzkovateľa na info@kupeleciz.sk, alebo na
tel. č. 047/55 93 133, alebo 047/55 93 134.
Prajeme Vám krásny deň.
Dobrý deň,chcela by som kúpiť liečebný pobyt na 4noci,pre dvoch dôchodcov, liečebný,je možné využiť 50€prispevok štátny, ďakujem
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš záujem o naše služby. Štátny príspevok v hodnote
50€ je možné využiť nasledovne : ak ste členom JDS , je potrebné aby ste
sa obrátili na svojho predsedu a v prípade, že má voľné poukazy môžte
absolvovať pobyt v našom zariadení s 50€ dotáciou. Ak nie ste členom
JDS, budeme Vás evidovať v poradovníku a ako náhle sa poukaz uvoľní
dohodneme sa na termíne ktorý Vám bude vyhovovať. V prípade akýchkoľvek
nejasností nás neváhajte kontaktovať na te.č. 047/5510 900.
Pekný deň.
Dobrý deň, mám záujem o kúpeľný pobyt pre 2 osoby na 5 dní. Je môžné túto ponuku využiť až cez Veľkú noc? Máte ešte voľné termíny? Ďakujem.
Dobrý deň,
Teší nás Váš záujem o naše služby. Žiaľ tieto pobyty nie je možné
si uplatniť počas Veľkej noci.
Ak máte záujem o pobyt počas Veľkonočných sviatkov, pre bližšie
informácie sa kontaktujte na telefónom čísle 047/5510 900.
Pekný deň.
je možné využiť na tento pobyt aj príspevok od VšZP a príspevok pre
seniorov 66+?
Sme dabetici, seniori
Ďakujeme
Marta
Dobrý deň,
pre tento druh pobytu nie je možná ďalšia zľava, nakoľko pobyt je už
zľavnený. Zľavy ktoré poskytujeme pre seniorov a klientov VŠZP, sa
vzťahujú na iné druhy pobytov. Bližšie informácie Vám radi poskytneme na
tel.čísle 047/5510900
Pekný deň.
Dobrý deň.Zaujala ma ponuka pre 2os.na 4 dni pl.penzia za 289 euro,platná do 30.5. V práci si ešte overím, ako to je stou štátnou ponukou /270 euro/ a ozvem prípadne objednám pobyt.Poprosím zatiaľ o bližšie info.Ďakujem s pozdravom Graus prajem pekný deň.
Dobrý deň,
po absolvovaní pobytu, Vám vystavíme faktúru o pobyte, ktorú si uplatníte
u svojho zamestnávateľa.
V prípade, otázok nás neváhajte kontaktovať na tel.čísle 047/5510900
Pekný deň.
Dobrý deň, aká by bola cena pri ubytovaní na 3 dni/2 noci pre dve
dospelé osoby a 3 deti (1,6,9 rokov). Je možnosť prístelky vôbec pre 6 a
9 ročné dieťa?
Ďakujem Jozef
Dobrý deň, Jozef,
ďakujeme za Vaše otázky a za záujem o naše ponuky. Cena pobytu, závisí
od variantu, o ktorý máte záujem. Dieťa do 3 rokov (2,99 r.), bez nároku
na lôžko, má pobyt zdarma. Za dieťa od 3 do 12 rokov (11,99 r.) sa platí
príplatok vo výške 20€/noc (ubytovanie s plnou penziou a vstupmi do
bazéna). Dostupnosť prísteliek je potrebné si overiť vopred, priamo
u prevádzkovateľa na tel. čísle 047/55 93 133, alebo 047/55 93 134, alebo
e-mailom na info@kupeleciz.sk.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň, mám dotaz. Rezervovala som si pobyt v hoteli Rimava. Platbu pošlem bankovým prevodom na účet Zlavomatu. Potrebujem doklad o úhradení /faktúru/, kedže to chcem využiť na preplatenie rekreačného pobytu v práci. V hoteli mi povedali, že faktúru mi nemôžu dať, kedže platbu som zaplalila Vám /Zlavomatu/. Dostanem faktúru ked uhradím poukaz?
Dobrý deň,
keďže sme poskytovatelia služby faktúru ( potvrdenie o absolvovaní pobytu)
Vám vystavíme pri ukončení Vášho pobytu v našom zariadení.
Pekný deň
Zaujala ma ponuka 2 osoby na 3 dni /2 noci/.
Otázka: Cena 199 eur je za celý pobyt?
Pošlite mi telefónny kontakt.
Ďakujem vopred za odpovede.
Dobrý deň,
áno táto cena je pre dve osoby.
S pozdravom
Michaela Kováčiková
vedúca obchodnej správy kúpeľov
________________________________
Prírodné jódové kúpele Číž, a.s.
980 43 Číž
Tel : +421 475593133
Mobil : +421 910500090
E-mail : kovacikova@kupeleciz.sk
www.kupeleciz.sk
Môžem si vziať so sebou malú čivavu váha 2,9 kg. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň,
žiaľ v našom zariadení nie je možné ubytovanie so zvieraťom.
Pekný deň.
Dobrý večer, chcem sa opýtať, ci je v hoteli k dispozícii izba s balkónom?
Dobrý deň,
v našom kúpeľnom zariadení máme k dispozícii aj izby z balkónom.
S pozdravom
Kováčiková Michaela
vedúca obchodnej správy kúpeľov Číž a.s.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, páčilo sa nám tam, ale chceli by sme využiť platbu Callio kartou, je to možné? Mám záujem o pobyt na konci júna 2019.
Dobrý deň Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Žiaľ, cez našu stránku sa danou kartou platiť nedá. Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.