Otvorené vouchery: Po zakúpením voucheru je potrebné informovať sa o dostupnosti voľných izieb vo vami vybranom termíne.Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia na tel. č. 036/3700300 alebo e‑mailom na: recepcia@hotellev.sk
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den,prosim vas mam zaujem o wellnes u vas,ale ked som pozerala
fotky,trosku som zmetena.Ta kupelna nie je v skutocnosti presklena,vsak?
Dakujem za odpoved.
Hotel Lev
Dobrý deň prajem,
disponujeme s kúpeľňami ktoré sú naozaj presklené ale aj s klasickými
murovanými.
Ak máte záujem o wellness u nás, kľudne si ho môžete rezervovať.
Stačí ak do poznámky uvediete že si žiadate murovanú kúpeľňu :)
Jan
Kolko sa doplaca za apartman? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Ján
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Čo sa týka doplatku za apartmán je potrebné aby ste sa informovali priamo
v hoteli. Pripájam aj kontakt na hotel: tel. č. 036/3700300 alebo e-mailom
na: recepcia@hotellev.sk
Pekný deň, Vám prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,prosim vas mam zaujem o wellnes u vas,ale ked som pozerala fotky,trosku som zmetena.Ta kupelna nie je v skutocnosti presklena,vsak? Dakujem za odpoved.
Dobrý deň prajem,
disponujeme s kúpeľňami ktoré sú naozaj presklené ale aj s klasickými murovanými.
Ak máte záujem o wellness u nás, kľudne si ho môžete rezervovať.
Stačí ak do poznámky uvediete že si žiadate murovanú kúpeľňu :)