Otvorený voucher: Voucher je možné uplatniť a rezervovať na maile: recepcia.kamzik.donovaly@gmail.com alebo na telefónnom čísle +421 918 470 237 (v čase 8:00–20:00)
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý vecer chcem sa opýtať dajú sa na recepcii zakúpiť aj skypasy a
cena skypasov pre dvoch na 5dni
AD Kamzík, Donovaly
Dobrý večer ,
na recepcii nie je možnosť zakúpenia skipasov, ski pasy môžete zakúpiť
hneď vedla nás u Patty ski scholl, cenník skipasov nájdete na stránke www.parksnowdonovaly .sk
S pozdravom AD Kamzík
Michal Čeman
Prosím vás chcem sa opýtať teraz som si obiednal. Pobyt v AD KAMZÍK
A chcel by som sa opýtať či ten pobiť platí vo Zvolenom termíne alebo si
mám termín rezervovať online
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Michal
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ak ste si zakúpil na našej stránke pobyt priamo na termín, tak termín už
máte rezervovaný, ak ste si zakúpil pobyt bez termínu, tak je potrebné si
rezervovať termín priamo v hoteli. Pre bližšie info ohľadom nákupu na
našej stránke nás kontaktujte na podpora@zlavomat.sk alebo
na tel.č. +421 232 117 321.
Pekný deň, Vám prajem.
Martin
Dobrý deň, v piatok som sa informoval na pobyt v apartmáne pre 4 osoby
na 4 noci v termíne 9.1. – 13.1.2019. Na recepcii mi bolo povedané, že
v tomto termíne už voľný apartmán nie je. Následne ste aj vy na
Zľavomate upravili termíny a bolo jasne vidno, že je ubytovanie voľné až
od 13.1. Teraz ale pozerám, že už opäť máte v ponuke všetky termíny
t.j. od 8.1. Tak ako to teda je ??? Poprosím vás o info, od kedy dokedy je
voľný apartmán pre 4 osoby ? Ďakujem
AD Kamzík, Donovaly
Dobrý deň , apartmány na AD Kamzík sú predávané cez viacero
ubytovacích portálov a nie všetky apartmány sú prenajímané cez portál
zľavomat , v termíne od 8.1. máme voľný apartmán len na Tatrane, nie na
Kamzíku , ak máte oň záujem môžte si urobiť rezerváciu on-line ,
apartmány na Kamzíku sú voľné od 13.1.19 mezonetový typ , alebo od
16.1.19 klasické dvojizbové apartmány.
S pozdravom AD Kamzík
Veronika
Dobry den, ako je to ked mame 2 a pol rocne dieta a 4 mesacne dieta?
Dakujem
AD Kamzík, Donovaly
Dobrý deň ,
vzhĺadom ku komfortu , by sme Vám odporúčili zakúpiť pobyt v apartmáne ,
ktorý je dvojizbový ,45m2,
štúdio odporúčame skôr pre 2 osoby alebo max. 2+1 , nakoľko priestorovo
ma iba 20m2.
Na mieste sa dopláca iba pobytová taxa 0,50€ / osoba /noc , včetne detí od
0 rokov .
Pobyt si môžete zakúpiť online .
S pozdravom recepcia AD Kamzík
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý vecer chcem sa opýtať dajú sa na recepcii zakúpiť aj skypasy a cena skypasov pre dvoch na 5dni
Dobrý večer ,
na recepcii nie je možnosť zakúpenia skipasov, ski pasy môžete zakúpiť hneď vedla nás u Patty ski scholl, cenník skipasov nájdete na stránke www.parksnowdonovaly .sk
S pozdravom AD Kamzík