Otvorený vocuher: Po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 902 991 010 alebo e‑mailom na zlatnypotok@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý den,chcela by som stornovat zakúpený pobyt .Ako mám pokračovať.
Dakujem
Penzion Zlatný Potok***
Prosím kontaktujte nás na našej e-mailovej adrese.
S pozdravom recepcia Zlatny Potok***
Ivana
dobrý deň, aký voucher treba kúpiť pre 4 osoby z toho dve deti vo veku
9 a 19r.V akej izbe budeme ubytovaní? Máte aj rodinné izby ? Prosím
o cenovú kalkuláciu cez týždeň s polpenziou pre všetkých v termíne
9.11.5.2019 alebo 13.-15.5.2019.ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Ivana,
ďakujeme za Vaše otázky a za záujem o naše ponuky. V tomto prípade, si
môžete zakúpiť voucher pre 2 osoby a za deti, pri nástupe na pobyt,
uhradiť príplatok, ktorého výšku nájdete v sekcii „Deti“. V prípade
záujmu si môžete zarezervovať izbu štandard plus, prípadne apartmán.
Ohľadne dostupnosti voľných kapacít na Vami vybraný termín a ďalších
detailov pobytu sa môžete informovať priamo u prevádzkovateľa na tel.
čísle +421 902 991 010, alebo e-mailom na zlatnypotok@gmail.com.
Prajem Vám krásny deň.
Bea
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či máte voľný termín
31.1.-3.2 pre 4 osoby? Veľmi pekne ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Bea
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na našej stránke si viete zakúpiť pobyt pre 2 os. na termín alebo bez
termínu. Pre bližšie info čo sa týka dostupnosti izieb je potrebné
kontaktovať hotel: tel. č.: +421 902 991 010 alebo e-mailom na zlatnypotok@gmail.com
Pekný deň, Vám prajem.
Gabriela
Dobrý deň,chcem sa opýtať,či máte k dispozícii aj detský kútik
alebo niečo pre deti.Dakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Gabriela
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V tomto prípade je potrebné kontaktovať priamo hotel, pretože v našej
ponuke sa neuvádza aby hotel mal k dispozícii detský kútik. Pripájam aj
kontakt: tel. č.: +421 902 991 010 alebo e-mailom na zlatnypotok@gmail.com
Pekný deň, Vám prajem.
Penzion Zlatný Potok***
Dobrý deň, detský kútik sa nachádza priamo v reštaurácii .
Je menší.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chcela by som stornovat zakúpený pobyt .Ako mám pokračovať. Dakujem
Prosím kontaktujte nás na našej e-mailovej adrese.
S pozdravom recepcia Zlatny Potok***