Netermínový variant: Rezervácia a overenie voľnej kapacity na tel. čísle: +36–96/900–500 alebo e‑mailom:hotel@garzonplaza.hu (anglicky alebo maďarsky).
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Ak si chcete predĺžiť pobyt je potrebné si zakúpiť viac voucherov.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
V prípade, že na Vami vybranom termíne pobytu nebude z kapacitných dôvodov hotela možné ubytovať sa, môžete si zakúpiť otvorený voucher a doplatiť si za luxusný apartmán Suite (34 €/noc) po dohode s hotelom.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Zdravim,hovorite aj po Slovensky.Dakujem za odpoved .
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Patrik
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Hotel komunikuje v maďarskom, anglickom jazyku. Jedná sa o zahraničný
hotel, takže komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Ak by ste mali problém
s dorozumením sa v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravim,hovorite aj po Slovensky.Dakujem za odpoved .
Dobrý deň, Patrik
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Hotel komunikuje v maďarskom, anglickom jazyku. Jedná sa o zahraničný hotel, takže komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Ak by ste mali problém s dorozumením sa v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my, Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.