Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 182 011 151 alebo e‑mailom recepcja@goldhotel.eu (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Poprosim ci mate nieco volne na datum 17.18.19. 02.2019 v hoteli gold
zakopane pre dvoch dospelych a 1 dieta 12.rocne.prosim zaslat ponuku
dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Aďo
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na našej stránke si viete zakúpiť pobyt na termín alebo bez termínu.
Odporúčam kontaktovať hotel a informovať sa bližšie. Pripájam aj kontakt:
tel. +48 182 011 151 alebo e-mailom recepcja@goldhotel.eu.
Jedná sa o zahraničný hotel, takže komunikácia prebieha v cudzom jazyku.
Ak by ste mali problém s dorozumením sa v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Zuzana S.
Zdravím, prosím vás ako mám chápať dieťa do 6 rokov bez nároku na
služby: grátis.
Dieťa by spalo s nami manželskej posteli a stravu by malo zabezpečenú
grátis alebo strava je za doplatok. Ďakujem ZS
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Zuzana
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Odporúčam kontaktovať hotel. Pripájam aj kontakt na hotel: tel.
+48 182 011 151 alebo e-mailom recepcja@goldhotel.eu.
Jedná sa o zahraničný hotel, takže komunikácia prebieha v cudzom jazyku.
Ak by ste mali problém s dorozumením sa v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my,
Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Poprosim ci mate nieco volne na datum 17.18.19. 02.2019 v hoteli gold zakopane pre dvoch dospelych a 1 dieta 12.rocne.prosim zaslat ponuku dakujem
Dobrý deň, Aďo
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na našej stránke si viete zakúpiť pobyt na termín alebo bez termínu. Odporúčam kontaktovať hotel a informovať sa bližšie. Pripájam aj kontakt: tel. +48 182 011 151 alebo e-mailom recepcja@goldhotel.eu. Jedná sa o zahraničný hotel, takže komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Ak by ste mali problém s dorozumením sa v cudzom jazyku napíšte nám na podpora@zlavomat.sk a my, Vám s radosťou pomôžeme.
Pekný deň, Vám prajem.