Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.

Pobyt s wellness a bazénom v centre Liptova v Hoteli Jánošík****

4,2 / 5 Hotel JÁNOŠÍK**** Tatry (mapa)

Hodnotenie podniku Hotel JÁNOŠÍK****

4,2 461×
Iba overené hodnotenia 
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Iba overené hodnotenia 
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Podrobné hodnotenie
Prostredie 4,1
81.334%
Personál 4,3
85.334%
Jedlo 4,1
81.334%
Wellness 3,9
78.462%
Lokalita 4,3
86.666%
Priebeh rezervácie 5,0
100%

Filtre
Recenzia zákazníkov
Kristína
november 2019
 4,0/5

Príjemný hotel, chutné jedlo, pekný wellness

Nepáčila sa nám izba, koberec bol špinavý a fľakatý a posteľ mala asi najmäkkšie matrace aké som zažila.

Hodnotené: 20. novembra 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Zuzka
november 2019
 2,0/5

v restauracii bolo chutne a la carte (i ked manzel mal vyhrady k steaku) a jedna pani recepcna bola velmi mila a usluzna.. atraktivna, sympaticka blondinka, ktora sa ozaj snazila vyhoviet nasim poziadavkam… a pozitivna bola este cena pobytu a zial s pozitivami musim skoncit

Negativ bolo viac.. nadviazem vsak na posledne pozitivum – na cenu.. asi kazdemu je jasne, ze 4* hotel na Liptove je za cenu zo zlavomatu jednoznacne najvyhodnejsia volba.. az kym sme nezistili, ze realne je to trosku lepsi 3* hotel… Ked sa nepozerame na cenu ale na kategoriu hotela, je jasne, ze 4* si uvadzaju nepravom… prejdem ku konkretnym prikladom.. Hned po vstupe do izby nas nemilo prekvapilo, ze v izbe bola zima. Bol chladny novembrovy podvecer a tam bolo niekolko hodin otvorene okno.. Povedali sme si, ze nevadi, prikurime si… radiator v izbe vsak nebolo mozne nastavit… (btw..aj v hotelovej restauracii bolo dost chladno) dalej.. v hoteli s wellness sme cakali zupan a papucky na izbe, no neboli tam. (pozicanie zupana na den stoji 4 eura). Taktiez trezor.. podla slovenskych noriem je povinnostou 4* hotela mat ho na izbe.. nebol tam. A dalsia vec, ktora nas neuveritelne iritovala, bola neonka v izbe, ktora strasne hucala…

Sprchovy kut na izbe??? prikladam foto…

Potom.. ranajky.. vzdy sa na tie hotelove velmi tesim ale toto nebolo nic moc.. ked som v ponuke zazrela lacny sunkovy narez a cudne vyzerajucu spekacku, skoro som odpadla.. ale vsak.. vybrala som si nieco, s cim som bola ako-tak spokojna.. po jedle som sa vybrala k bufetovym stolom, ze si idem spravit kavu.. kavovar som vsak hladala marne.. potom som si vsimla, ze kavu uz mame nacapovanu v kanviciach na stole.. povedala som si, ok, super… no s kavou to malo spolocne tak maximalne farbu… bola to nejaka melta zmiesana s nescou alebo co.. vonou ani chutou sa ten cudny napoj nepodobal kave… potom prisla dalsia delikatesa! POMARANCOVY DZUS = voda so sirupom… ale no tak! To vazne???


A wellness??? Vychystali sme sa tam, dali sme pani na recepcii listky do wellness (ktore sme pred tym zabudli na izbe, takze sme sa museli pre nich vratit… pytam sa, naco maju pocitacovy system, preco to neeviduju tam ale zatazuju hlupostami hotelovych hosti… + aj ked sme chceli zlavu v restauracii museli sme si doniest iny listocek na to urceny) .. teda.. dosli sme na recepciu, dali sme listocky a pani sa nam ospravedlnila, ze musime prepacit ale nemaju teraz volne skrinky a ze sme treti v poradi, nech pockame, ze ona nam zavola, ked sa nieco uvolni… to fakt???? OTAZKA: ako sa toto noze stat hotelovemu hostovi?? ked nie je dostatocna kapacita, preco potom pustaju do wellness aj neubytovanych hosti?? aspon pocas vikendov by to mohol hotel regulovat… ale podme dalej… mali sme spolu 4 hodinovy vstup a neboli sme tam ani hodinu… wellnes nas doslova sokoval.. Takze po prve.. ak nechcete zaplatit 4 eura za zupan, musite tam ist obleceny aj ked ste v tej istej budove.. co rozhodne neprida na pocite komfortu. Vo wellness dostanete len plachty, ziaden uterak, co nam az tak nevadilo, mali sme zupan za 4 eura, no do hoteloveho wellnes chodia aj neubytovani hostia a zacula som kritiku od jedneho pana na absenciu uterakov… Ked “vsetko mate” vojdete do satne kde su iba skrinky.. ziadna lavicka, vesiacik pri sprchach, skratka nikde.. chybal sprchovy gel v sprchach..vsade pisu, ze musite chodit bosi a nie v plazovej obuvi ale o dlazku sa nestaraju.. vsade su vlasy, spina, v sprchach su nechutne plastove zavesy, hrdzave vodovodne baterie a najhorsia bola dlazka v celom wellness.. priserny pocit necistoty… nehovoriac o tom, ze vo wellness chybal pitny rezim, s cim som sa teda este nestretla.. ci uz ide o hotelove wellness alebo wellness v aquaparkoch, nakupnych centach a pod… v saunach býva prijemna relaxacna hudba, ktora znasobi pocit relaxu.. reproduktory v saunach sice boli ale hudba nie… namiesto hudby sme poculi krik z bazena (ktory je mimochodom trosku dalej).. Drevo v saune bolo tiez v katastrofalnom stave.. na rohoch akoby plesnive. A v suchej saune boli pekne krasne plasty.. nejaky oznam zaliaty v plastovej folii, plastove svietidla a aby toho nebolo malo, prisli tam dvaja mladi chalani v obuvi crocss.. a ten plast tam bolo veru citit.. ALE tvarime sa, ze do sauny treba ist bez plaviek … ?!?!?!.....

Na zaver len dodam, ze skutocne nie som typ cloveka, co vo vsetkom hlada negativa. Ale naozaj sme sa s manzelom necitili prijemne. Na Liptove, v Tatrach aj inde na Slovensku su 4* hotely, ktore su spickove a nielenze v nich nenajdete ziadne zo spominanych negativ ale citite, ze ste híčkaní a vidite ze hotel spravi vsetko aby ste sa citili co najprijemnejsie aby ste sa este niekedy vratili.. Preto.. bud by mal manazment hotela nieco velmi rychlo robit aby sa mohol pravom chvalit 4* (a pokojne moze dvihnut cenu ubytovania) alebo treba jednu hviezdicku ubrat… S manzelom sme si presli ubytovaniami vsetkych kategorii a stale sa zvykneme ubytovat aj v nizsej kategorii, takze si myslim, ze to vieme porovnat… a hotel Janosik je podla nasho nazoru max. ***+ Keby mali 3*, dovolim si kritizovat akurat dlazku vo wellness.. k ostatnym veciam by som vyhrady nemala, lebo vsetko ostatne je v poriadku pri takejto urovni… Je to skoda, lebo hotel ma fantasticku polohu, wellness so 4 saunami, virivkou, bazenom, ma velmi sikovneho kuchara.. tieto prednosti by mal hotel vyuzit, nedostatky odstranit a bolo by to skvele miesto na oddych, nacerpanie novych sil… Kazdopadne drzim palce v pripadnych snahach o zlepsenie, hotel to potrebuje :)

Hodnotené: 8. novembra 2019
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Natalia
október 2019
 5,0/5

super welnes, aj pekný hotel

boli sme na večeru, ktor=u sme si celú zaplatili, a očakávali sme teda oveľa viac.. :(

Hodnotené: 24. októbra 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Nora
október 2019
 5,0/5

Do Hotela Jánošík chodíme pravidelne. Hotel sme si veľmi obľúbili, je tam pohodlné ubytovanie, výborné raňajky a milá obsluha v jedálni, na recepcii, v lobby bare…Tak isto radi chodíme aj do wellness, ktorý sa v hoteli nachádza. Skrátka tento hotel odporúčam každému, kto sa chystá navštíviť Liptov.

Nepáčilo sa nám iba to, že sme na drobné kozmetické chyby, ktoré treba ešte vyladiť zo strany hotela upozorňovali pár rokov dozadu a nič sa nezmenilo.
No a snáď iba taký jeden postreh, tiež len detail a síce, že hotel má 4 hviezdičky, robia tam fantastické raňajky ale tá káva na raňajky ...... Taká čudná nepodarená melta z Lidla :(
No a drahšie ceny v reštaurácii, ale dá sa vybrať aj polpenzia čo je zas celkom cenovo OK. Takže hostia majú na výber a je len na nich. Celkovo hotel je pre mňa číslo 1*

Hodnotené: 17. októbra 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Pavol
september 2019
 1,0/5

Pobyt s wellness? To bol asi zly vtip no a samozrejme vsetko zle je aj na nieco dobre …

Hodnotené: 13. septembra 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Marián
september 2019
 3,0/5

Okrem cien v reštaurácií a v bare priemerný hotel. Stretol som sa už aj s 3* hotelmi, ktoré boli na lepšej úrovni.

Hodnotené: 5. septembra 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Zuzana
september 2019
 5,0/5

vsetko bolo super

-

Hodnotené: 2. septembra 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Róbert
august 2019
 5,0/5

V hoteli sme boli ubytovaní už niekoľkokrát, aj teraz sme boli maximálne spokojní. Raňajky bohaté, personál super, určite sa ešte vrátime.

Nenašli sme nič negatívne.

Hodnotené: 31. augusta 2019 – Rodina s väčšími deťmi
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Darina
august 2019
 5,0/5

Vyborne jedlo a nam sa pacil aj detsky kutik

Hodnotené: 29. augusta 2019
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Renáta
august 2019
 5,0/5

Pekný hotel blízko centra, ochotný personál, príjemné prostredie, pekná izba, krásny výhľad, bohaté raňajky, kaviareň, super🙂

Hodnotené: 11. augusta 2019 – Veľká rodina
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Nora
jún 2019
 4,0/5

Do Jánošíka chodievame 3 až 4 krát do roka. Páči sa mi zariadenie izieb, veľmi kvalitné postele a bohaté raňajky v cene pobytu. V letných mesiacoch je super posedieť si na terase pri raňajkách sprevádzaných spevom vtákov. Využívame aj wellness, ktoré je úplne super. Hlavne po náročnom turistickom alebo lyžiarskom dni. Hotel sme si s priateľmi veľmi obľúbili. Tak isto musím pochváliť veľmi milé pani chyžné a ústretové recepčné.

Čo sa mi nepáčilo sem pravidelne píšem, ale zrejme vedenie hotela vôbec nezaujíma hodnotenie a ktitika hostí, pretože sa neuskutočnila ani jedna náprava negatív za posledné roky, ktoré kritizujú viacerí, nielen ja. Po prvé je to TV na izbe. Obrazovka je tak malá, že si musíme nabudúce priniesť ďalekohľad, aby sme tam vôbec niečo videli. To je ale len maličkosť. V letných mesiacoch nám chýba ventilácia na izbách aj na chodbách. Pán majiteľ hotela sa vozí na drahom aute, hostia v izbách sa potia vo vlastnej šťave a pritom by stačilo trošku sa uskromniť a dať do izieb obyčajné ventilátory, ktoré vedenie hotela určite nezruinujú. Elektrické zásuvky sú ďaleko pod postelami ( treba sa plaziť ) a nabiť si dva mobily plus dať ešte nabiť aj notebook je naraz priam nemožné. Čo sa týka chladničky na izbách to ani nehovorím. Viac kúri ako chladí. A vrcholom je náš obľúbený wellness. Radi tam chodíme. Dojem z neho však výrazne kazí pán, ktorý sa akože o to stará. Jeho arogantný prístup nás vždy znechutí. Neviem či si to aj iní všimli, ale hodiny vo wellnesse nad bazénom má posunuté o 15 min dopredu! Takže ak si myslíte, že už je 21.00, v skutočnosti je len 20.45. Podľa mna je to zámer ako urýchlene vyštvať ludí preč aby mal klud. WC v ženskej šatni sa nedá už pol roka zatvoriť. Nehovoriac o tom, že ak ste medzi poslednými, tento pán drzo otvorí dvere šatne dokorán na chodbu a nepozerá sa na to, že vy tam ešte prídete a chcete sa osprchovať..Tento pán výrazne znižuje hotelu body za kvalitu! O wellness sa nestará a tvári sa, akokeby tam bol za trest. Sprchy sú v dosť úbohom stave, sauny niekedy zbytočne prehriate, parná je nastavená dosť agresívne…Je to dosť smutné, lebo my ten wellness mame radi, neradi by sme si hľadali niečo iné. Je tam úžasný relax… odhliadnuc od toho rušivého pána prevádzkara. Som optimistka, budem dúfať, že sa to raz obráti k lepšiemu a kritika padne na úrodnú pôdu a budeme sa cítiť ešte lepšie na pobyte v inak peknom hoteli Jánošík, ktorý si určite zaslúži správneho a ochotného majiteľa počúvať aj to, čo hovoria tí, vďaka ktorým má zabezpečený príjem on a jeho zamestnanci.

Hodnotené: 21. júna 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Zdenko
jún 2019
 5,0/5

vyborna strava, wellnes na vysokej urovni, prijemny a ochotny personal

skoda, ze sa nedali naladit tv programy tak, ako boli uvedene v ponuke na izbe

Hodnotené: 17. júna 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Ondrej
máj 2019
 2,0/5

Ochota personálu

Wellness je otvorené len 4 hodiny, aj to nie každý deň. Ak sa v malom priestore objaví mimo hotelových hostí aj verejnosť, nedá sa využiť ani dvojhodinový voľný vstup efektívne. Moje skúsenosti nielen v štvorhviezdičkových, ale aj v trojhviezdičkových hoteloch v zahraničí, ale často aj v slovenských zariadeniach sú také, že wellness je omnoho väčšie, hlavne bazén a vstup je neobmedzený a to každý deň.

Hodnotené: 10. mája 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Katarína
apríl 2019
 5,0/5

celkovo služby a prostredie

Hodnotené: 29. apríla 2019 – Skupina priateľov
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Anna
apríl 2019
 3,0/5

Ochotný personál, lepšia strava ako v minulom roku, každý deň upratané izby.

Problémy s kúrením .

Hodnotené: 26. apríla 2019 – Partneri
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Jiřina
marec 2019
 4,0/5

bohaté raňajky, welnes bez stráženia času, starostlivosť o čistotu na izbe

Na recepcii o nás nevedeli, musela som mailom posielať svoju rezerváciu zo zľavomatu. Je potrebné kontaktovať hotel a dohodnúť sa na termíne, aj keď po zaplatení na zľavomate bolo napísané, že nieje potrebné kontaktovať hotel.

Hodnotené: 29. marca 2019
Hodnotená ponuka: Pobyt s wellness a bazénom na Liptove v Hoteli Jánošík****
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovný popis.
Hore