Rezervácia a overenie voľnej kapacity na tel. čísle: +36–52/271–431 alebo e‑mailom: foglalas@hotelaurum.hu (anglicky alebo maďarsky).
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Ak si chcete predĺžiť pobyt je potrebné si zakúpiť viac voucherov.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, prosím o informáciu pobyt platný do 23.6.2019, či je
možné po zakúpení použiť v auguste 2019. Pobyt počas pracovných
dní – nástup Ne,PO,UT pre 2 osoby 4 dni. Alebo najprv rezervovať termín
až potom zakúpiť poukaz. Za informáciu veľmi pekne ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Ibolya,
ďakujeme za Vašu otázku za záujem o naše ponuky. Ak je voucher platný do
30.6.2019 tak rezervovať pobyt si je možné iba do tohto dátumu. Samozrejme,
hotel môžete kontaktovať ešte pred kúpou voucheru, dohodnúť si termín,
oni Vám ho predbežne rezervujú a následne po kúpe voucheru im rezerváciu
potvrdíte.
Prajeme Vám pekný deň.
Luba
je mozne uplatnit si voucher na velkonočny pobyt pre 2 osoby?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Luba,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne dostupnosti
voľných kapacít na Vami vybraný termín sa môžete informovať priamo
u prevádzkovateľa na tel. čísle +36–52/271–431, alebo e‑mailom na foglalas@hotelaurum.hu
a následne si môžete zakúpiť voucher „VEĽKONOČNÝ POBYT“.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, prosím o informáciu pobyt platný do 23.6.2019, či je možné po zakúpení použiť v auguste 2019. Pobyt počas pracovných dní – nástup Ne,PO,UT pre 2 osoby 4 dni. Alebo najprv rezervovať termín až potom zakúpiť poukaz. Za informáciu veľmi pekne ďakujem.
Dobrý deň Ibolya,
ďakujeme za Vašu otázku za záujem o naše ponuky. Ak je voucher platný do 30.6.2019 tak rezervovať pobyt si je možné iba do tohto dátumu. Samozrejme, hotel môžete kontaktovať ešte pred kúpou voucheru, dohodnúť si termín, oni Vám ho predbežne rezervujú a následne po kúpe voucheru im rezerváciu potvrdíte.
Prajeme Vám pekný deň.