Netermínový variant: Rezervácia a overenie voľnej kapacity na tel. čísle: +36–20/285–2164, +36–47/588–552 alebo e‑mailom: info@hotelkelep.hu (anglicky alebo maďarsky).
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Ak si chcete predĺžiť pobyt je potrebné si zakúpiť viac voucherov.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
V prípade, že na Vami vybranom termíne pobytu nebude z kapacitných dôvodov hotela možné ubytovať sa, môžete si zakúpiť otvorený voucher a doplatiť si za izbu vyššieho štandardu po dohode s recepciou.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, personal v hoteli a na celom pobyte rozprava slovensky?
Dakujem za odpoved
Zlavomat.sk
Dobrý deň Diana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Nakoľko sa hotel
nachádza v Maďarsku, komunikácia bude iba v maďarskom alebo anglickom
jazyku.
Prajeme Vám pekný deň.
anita
Dobrý deň,k tejto ponuke môžme vybrať nástup aj od piatku do
nedele?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Anita,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Áno, je možné si
zvoliť aj variant s nástupom na pobyt v piatok.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, personal v hoteli a na celom pobyte rozprava slovensky?
Dakujem za odpoved
Dobrý deň Diana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Nakoľko sa hotel nachádza v Maďarsku, komunikácia bude iba v maďarskom alebo anglickom jazyku.
Prajeme Vám pekný deň.