Je nám to ľúto, ale ponuka už vypršala. Jej detail si môžete prezrieť nižšie.

Jedinečný výlet do Izraela: Tel Aviv, Mŕtve more, Betlehem a Jeruzalem

4,1 / 5 STARTRIP s. r. o. Tel Aviv, Jeruzalem, Betlehem, Eilat Izrael 16 predajov 17 zostáva

Hodnotenie podniku STARTRIP s. r. o.

4,1/5 (2 903 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Zuzana

super výlet a sprievodca

počasie nevyšlo moc :(

5. 10. 2020
Juliána

Nakoľko nás bolo málo, autobus bol malý a nepohodlný.

23. 8. 2020
Marika

Nedodržaný čas odchodu a viackrát. Zbytocne natiahnutý čas pri vyzdvihnutí klientov na miestach. Harmonogram mohol byť časovo viac prepracovaný, potom bol zbytočne návrat neskorý.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 6 mesiacmi

Dobrý deň Ďakujeme za Vašu reakciu. Mrzí nás, no v Bratislave čo bolo prvé nástupné miesto sa klient omeškal ( čo sa samozrejme môže stať každému ) Klient bol s nami v kontakte a oboznámil nás s problémom, a preto sme si považovali za ľudské vyjsť mu v ústrety a pár minút ho počkať. Samozrejme sme si boli vedomí, že toto oneskorenie nebude mať dopad na kvalitnú organizáciu ďalšieho programu. Keďže sme klientov mali aj z ďalších troch nástupných miest po trase zájazdu ( žiadne mimoriadne zachádzky ), bolo nevyhnutné aby sme ich vyzdvihli. Vzhľadom k tomu, že sme mali malé omeškanie už v úvode zájazdu, tak všetci klienti z ďalších nástupných miest boli už pripravení a nedošlo už k žiadnemu zdržiavaniu pri nástupe. Celý zájazdu prebehol podľa stanoveného harmonogramu vrátane návratu. S pozdravom Ing. Pavlovičová

4. 8. 2020
Richard
1. 7. 2020
Marian

Nekonal sa kvôli Kovid 19, nebolo jasné kde a kedy mám zadať miesto nástupu,
a teraz nemám ani zájazd, ani peniaze!

1. 6. 2020
Patrícia

Voucher nebol uplatnený, nakoľko sa vyskytla situácia s koronavírusom. Peniaze späť nám odmietli vrátiť a ponúkli nám zájazdy v nižšej hodnote až o 60 eur na voucher. Teraz máme doma 2 vouchre s platnosťou jedného roka, ktoré už nechceme využiť, ale budeme musieť, lebo nemáme na výber. Tu je vidno ze riziko znáša vždy iba zákazník. Takže nie ďakujem, nabudúce pôjdem cestovkou, ktorá ani v tejto situácii nemá problém s vracaním peňazí.

24. 4. 2020
Tatiana

V súčasnej situácií mám negatívnu skúsenosť s postupmi CK. Mesiac pred odchodom na zájazd som sa chcela informovať, ako bude CK postupovať, ak nebude možné cestovať kvôli situácií vo svete. Odpoveďou mi bolo, že aktuálne nemáme žiadne obmedzenia pre zájazd. 5 dní na to rozoslala CK mail, v ktorom dala zákazníkom kvôli súčasnej situácií na výber zo 4 možností:
1. bezplatne zmeniť termín zájazdu,
2. požiadať o vystavenie darčekového voucheru, v plnej výške Vašej úhrady s platnosťou voucheru do…,
3. stornovať objednané služby v tej dobe s 30 %,
4. ponechať rezerváciu bez zmeny a cestovať v rezervovanom termíne.

Spolu s priateľovou mamou sme sa rozhodli ponechať objednávky bez zmeny, pretože sme chceli cestovať v konkrétny termín. E‑mail sme im poslali v deň, dokedy sme mali poslať naše vyjadrenie. Súčasne sme teda riešili 2 objednávky, každú trochu iným spôsobom. Na prvú odpísali, že berú na vedomie a mne odpísali, že už mi vystavili poukaz. Pričom sme si vybrali rovnaké možnosti. Na to som reagovala, že nesúhlasím s daným postupom, pretože nič také nemajú uvedené vo VOP, že toto môžu spraviť bez súhlasu klienta a klient predpokladá, že ak nestihne reagovať na e‑mail, ktorú možnosť si vyberie, zostáva objednávka nezmenená. Napriek tomu, že sme použili voucher zo zľavomatu, máme sa riadiť už VOP cestovnej kancelárie, keďže zmluvu máme s ňou. Takto mi aj odpovedal zľavomat. Z CK obratom odpísali, že to preveria. V ten istý deň som sa rozhodla spraviť rázny krok pri mojej objednávke a odstúpiť od mojej zmluvy s odvolaním na § 21 odst. 2 Zákona č. 170/2018 Z.z. a žiadala som vrátenie celej sumy. CK sa nevyjadrovala. Chápem, že toho mali na vybavenie asi trochu viac. Tak som čakala.

Na 18ty deň od tohto mailu, sme na obe objednávky dostali úplne rovnakú odpoveď. V tomto mi príde postupovanie CK nekorektné a ďalej budeme riešiť. Nahneval ma predovšetkým úvod e‑mailu:

„Z dôvodu, že ste neboli ochotní prijať nami ponúkané ústretové riešenia, ktorými sa CK snažila zachovať čo najviac proklientsky a ponúknuť svojim zákazníkom riešenia, pri ktorých by neutrpeli žiadnu ujmu, sme si dali vypracovať právne stanovisko k riešeniu Vašej objednávky. CK vznikli náklady s Vašou objednávkou a CK nedisponuje s Vami uhradenou čiastkou za zájazd v plnej hodnote. Náklady pozostávajú z:
– cena za ubytovanie – ktorá bolo uhradené vopred,
– záloha sprievodcovi – ktorá bola uhradená vopred,
– záloha na dopravu – ktorá bola uhradená vopred,
– provízia cestovnej agentúre – ktorá bola uhradená vopred.

Do tohto času sme sa prioritne venovali komunikácii s našimi obchodnými partnermi. Sme veľmi vďační za množstvo pozitívnych reakcií z ich strany. Mimoriadne nám záleží na tom, aby mali naši klienti ochránené všetky finančné prostriedky, ktoré zaplatili za objednaný zájazd a ktoré boli zaslané na účty dodávateľov služieb. Preto za najúčinnejší a najkorektnejší považujeme odklad plnenia (termínu) zájazdu do obdobia vhodného na cestovanie.

Na základe uvedených faktov sme Vám vytvorili darčekový voucher v hodnote plnej Vašej platby. Tento darčekový voucher je možné použiť do 31.6.2021 ( cestovanie je možné aj v neskoršom termíne ) na akýkoľvek zájazd z našej ponuky.“

Z mojej komunikácie jasne vyplývalo, že som sa zaujímala o zájazd a vybrala som si z ponúkaných možností. Vybrala som si tú, ktorá nám vyhovovala najviac. Keby sme mali inú možnosť, vybrali by sme inak, ale jednoducho, cestovať sme chceli v konkrétny termín a nikto z nás nerátal vo februári pri objednávaní s tým, že v apríli to možné nebude. CK mi neposkytla stanovisko k odstúpeniu od zmluvy. Keďže na stránkach mali napísané, že pre rýchlejšiu komunikáciu máme písať e‑maily, tak sme tak robili. Po zistení, že sme neboli ochotní prijať ich riešenia, som CK znova napísala, že nesúhlasím s ich tvrdením a naďalej trvám na pôvodnom odstúpení od zmluvy a vrátení plnej sumy, aj keby ich mali vrátiť o niečo neskôr. Rovnako pri druhej objednávke napísali stanovisko, keďže CK nepostupuje v rámci svojich VOP a nevie zájazd zrealizovať v stanovený termín, žiadajú peniaze naspäť. Takže čakáme na ďalšiu odpoveď. Z mailu, ktorý rozoslali klientom mám pocit, že sa vôbec nezaoberali objednávkam individuálnejšie, ale rozhodli sa všetkých odbaviť rovnako. Poslať totožne napísaný text, pridať darčekový poukaz, s ktorým sme nesúhlasili a podmienky k nemu. Ja som postupovala v súlade s VOP kancelárie, so zákonom a odporúčaniam SOI pri odstúpení od zmluvy v aktuálnej situácií. Od CK nemáme žiadne vyjadrenie v paragrafoch, zákonoch, ani častiach VOP, na ktoré sa odvolávajú a na základe ktorých majú právo takto postupovať. Nájde sa veľa klientov, ktorým ponúkané možnosti vyhovujú. My to žiaľ nie sme.

Pevne dúfam, že CK zmení rétoriku a zamyslí sa, či tým chce stratiť súčasných, či potencionálnych klientov. Táto situácia vo svete bude v najbližšej dobe preverením dôveryhodnosti a korektnosti viacerých CK, ako sa zachovajú ku klientom. Niektoré naozaj bezproblémovo vracajú plnú sumu, s inými budú klienti asi musieť bojovať.

9. 4. 2020
Ján

Destinacie

Zazil som mene nucitelsky a o to viac poznatkov zo zivota a realii

6. 4. 2020
Lukáš

Paríž

Cestovanie, hororové ubytovanie a strava, zlá organizácia..

30. 3. 2020
peti

Skryte poplatky za cestovanie , daleko od pariza ubytovanie.

30. 3. 2020
peter

Nikam sa nešlo koli situácii a žiaľ storno zájazdu je ťažké CK nechce vrátiť peniaze… Smutné

21. 3. 2020
Ivan

vzhladom na okolnosti(koronavirus) sme absolvovali maximum z programu, a taktiež operatívnost pri organizácii navratu z karantény bola ukážkova…

bez pripomienok

10. 3. 2020
Anonym

Nevyužil som

9. 3. 2020
Zdenka

Program zájazdu bol skvelo naplánovaný.

25. 2. 2020
Lucia

Zájazd bol super, boli sme spokojní so sprievodkyňou, ktorá nám poukazovala celý Paríž v plnej jeho kráse.

Nepáči sa nám jednanie cestovnej kancelárie ADRIA TRAVEL, ktorá zrušila nástupné miesta len pár dní pred zájazdom. Čo by bolo v poriadku, keby nezavádzala pri vrátení príplatku za tieto nástupné miesta.
Nepáčila sa nám ani komunikácia zo strany cestovnej kancelárie, ktorá nepravdivo odpovedá na otázky. Po upozornení na vrátenie príplatku nám úplne prestala odpovedať.
CK ADRIA TRAVEL / STARTRIP s. r. o. už nikdy viac !!!

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 11 mesiacmi

Dobrý deň pán Brna, mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie, resp. vytrhnutie z kontextu a neúplné a nepravdivé vyjadrenia. Realizácia nástupného miesta je vždy podmienená počtom záujemcov o dané nástupné miesto. O tom, že nie je dostatok záujemcov o nástup v Žilne, sme Vás informovali pri zaslaní pokynov k zájazdu, čo je 7 dní pred samotným odchodom na zájazd. V tomto čase už bolo aj pre nás zrejmé, že toto nástupné miesto pre nezáujem klientov nebude môcť byť realizované. Prepáčte, ale skutočne nevieme o tom informovať mesiace pred samotnou realizáciou zájazdu. Zabudli ste uviesť, že sme Vám doporučili presný spoj ktorým je možné cestovať do Trnavy ( ktorá bola s príplatkom 10 EUR / osoba ) aby ste s tým nemali žiadne starosti. Náš autobus bol pristavený priamo pred stanicou a v prípade meškania vlaku, bol pripravený Vás počkať. Neviem čo by sme pre Vás mohli urobiť viac. Rozdiel platby medzi nástupným miestom ŽIlina a Trnava, Vám bol vrátený na Váš účet v deň, kedy ste nám zaslali Vaše číslo účtu. Pozrite si prosím históriu našej vzájomnej mailovej komunikácie. Do 12 hod. máte od nás odpoveď na každý Váš zaslaný mail. Rozdiel platby máte obratom po obdržaní čísla účtu vrátenú na účte, takže skutočne nerozumiem Vášmu tvrdeniu, že sme prestali odpovedať. Sme radi tomu, že sa Vám na zájazde páčilo, že splnil Vaše očakávania a že naši zamestnanci vrátane sprievodkyne pre Vás zabezpečili všetky objednané služby k Vašej plnej spokojnosti. S pozdravom Ing. Pavlovičová

21. 2. 2020
Ivana

Celkový program zájazdu. Aj informácie od pani sprievodkyne.

19. 2. 2020
Anonym

Organizácia zázdu, nevedomosť šoférov, namiesto toho, aby Vás autobus niekde vyzdvihol, my, ako klienti CK, sme sa museli hnať a uháňať niekoľko km za ním, a to každý deň! To iné CK nemajú.

11. 1. 2020
Marianna
10. 1. 2020
Dominik

Videli sme všetko a všade sme boli

Milióny ľudí všade
Je to len pre pocit že ste tam na Silvestra ale všade je chaos naháňanie
Neužijete si to patricne

9. 1. 2020