Otvorený voucher: Po zakúpení voucheru je potrebná záväzná rezervácia na kokavcova1@gmail.com s predmetom e‑mailu „Rezervácia Zľavomat“ a textom e‑mailu, ktorý obsahuje: meno a priezvisko ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a počet nocí pobytu a kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den. Chceli by sme sa informovat ohladom vasej ponuky na Zlavomate.
Chceli by sme vediet ci sa daju spajat dva 4-dnove vouchery dohromady a ci by
ste mali volny termin od soboty 3.8.2019. Dakujem a prajem pekny den. Kotlarova
Martina
Zlavomat.sk
Dobrý deň Peter,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, dá sa zakúpiť viac voucherov a následne o tom informovať hotel, aby
Vás nechali na tej istej izbe.
Nakoľko vouchre sú iba otvorené, termín je nutné rezervovať priamo cez
hotel e-mailom na: dagmara.spisiak@gmail.com
Prajeme Vám pekný deň.
Lenka
Dobry den mate este volny termun id 3–7.8 dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko sa voucher dá objednať iba bez termínu, ohľadom
dostupných kapacít sa prosím informujte priamo cez hotel e-mailom na: dagmara.spisiak@gmail.com
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana Štefankovičová
Dobry den chcela by som sa opytat ci mate este volny termin buduci tyzden od
9.7 do 12.7
Chcel by som sa informovat na Vašu ponuku ohladom ubytovania na 3 noci
2 osoby v termíne od 27.04 do 29.04. či by ste mali volné, a za akú
cenu.
Ďakujem, S pozdravom Kahát Marian
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Marián,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Cena pobytu sa odvíja
od variantu, ktorý si zakúpite. Ohľadne dostupnosti voľných kapacít na
Vami vybraný termín sa môžete informovať priamo u prevádzkovateľa na kokavcova1@gmail.com.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Chceli by sme sa informovat ohladom vasej ponuky na Zlavomate. Chceli by sme vediet ci sa daju spajat dva 4-dnove vouchery dohromady a ci by ste mali volny termin od soboty 3.8.2019. Dakujem a prajem pekny den. Kotlarova Martina
Dobrý deň Peter,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, dá sa zakúpiť viac voucherov a následne o tom informovať hotel, aby Vás nechali na tej istej izbe.
Nakoľko vouchre sú iba otvorené, termín je nutné rezervovať priamo cez hotel e-mailom na: dagmara.spisiak@gmail.com
Prajeme Vám pekný deň.