Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 18 263 16 30, +48 18 263 10 17 30, mobil: +48 602 291 900 alebo prostredníctvom e‑mailu recepcja@zajazd-chyzne.pl.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,
ked chceme isť na 2 dňoví pobyt od kedy do kedy tam môžme realne byť
presnu hodinu myslim. Chceme isť s 4 mesačným babom v termine od 4.7 do
5.7.
Ďakujem za info.
Hotel Zajazd Chyżne** & Hotel Zajazd Chyżne***
Dobré ráno,
V hoteli ** k tomuto dátumu mám len izby s oddelenými lôžkami, zatiaľ
čo v hoteli *** sa nachádza ďalšia izba s manželskou posteľou.
S pozdravom,
Lenka Surcova
Dobrý deň dá sa zakúpiť voucher a platiť priamo na mieste alebo treba
hneď uhradiť ďakujem
Hotel Zajazd Chyżne** & Hotel Zajazd Chyżne***
Dobrý deň,
Platba sa vykonáva pri kúpe VOUCHERA na stránke ZLAVOMAT, v hoteli platíte
len za doplnkové služby, napr.
S pozdravom,
Zajazd Chyżne
Mária
Dobrý den,
je možné pri variante 3 dni a 2 dospelý za 99 EUR pre rodinu
s 2,5 ročným a 3 mesačným dieťaťom prispôsobiť izbu? Čiže detskú
postieľku, manželskú posteľ a jednu jednoložkovú izbu. Ďakujem
Hotel Zajazd Chyżne** & Hotel Zajazd Chyżne***
Dobrý deň, Samozrejme, môžem ponúknuť jednu izbu s manželskou
posteľou (dieťa 2,5) so štátom na lôžku a pre dieťa na 3 mesiace,
detské pristelku zdarma.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
ked chceme isť na 2 dňoví pobyt od kedy do kedy tam môžme realne byť presnu hodinu myslim. Chceme isť s 4 mesačným babom v termine od 4.7 do 5.7.
Ďakujem za info.
Dobré ráno,
V hoteli ** k tomuto dátumu mám len izby s oddelenými lôžkami, zatiaľ čo v hoteli *** sa nachádza ďalšia izba s manželskou posteľou.
S pozdravom,