Otvorený Voucher:Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopre emailom na recepcja@krakowexpress.pl alebo telefonicky na +48 12 614 57 00 (poľsky alebo anglicky)
pri rezervácii je potrebné zaslať číslo kupónu
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
V dvojlôžkovej izbe nie je možné umiestniť prístelku
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Do poznámky pri online rezervácii uveďte celkový počet osôb, vrátane detí spolu s ich vekom (anglicky alebo poľsky)
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
ďakujeme za Vaše otázky a za záujem o naše ponuky. Ohľadne tejto
informácie sa môžete informovať priamo u prevádzkovateľa na recepcja@krakowexpress.pl,
alebo telefonicky na +48 12 614 57 00.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ máte s komunikáciou problémy, neváhajte nás kontaktovať
na podpora@zlavomat.sk,
kde Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.Je možné doplatiť si večere?
Dobrý deň, Rastislav,
ďakujeme za Vaše otázky a za záujem o naše ponuky. Ohľadne tejto informácie sa môžete informovať priamo u prevádzkovateľa na recepcja@krakowexpress.pl, alebo telefonicky na +48 12 614 57 00.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ máte s komunikáciou problémy, neváhajte nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, kde Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.