Otvorené vouchery: rezerváciu termínu si dohodnite čo najskôr e‑mailom na recepce@vinarstviukaplicky.cz – s recepciou sa tiež dohodnite v prípade špeciálnych požiadaviek na ubytovanie (klimatizácia, prístelky atď.).
Sčítanie voucherov nie je možné.
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň. Chcem sa spýtať,či je možné kúpiť voucher s platnosťou do 30. 06. 2019. Ďakujem .
S pozdravom Burdejová
Dobrý deň, Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Momentálne máme v ponuke len vouchery s platnosťou do 30.4.2019.
Prajem Vám krásny deň.