Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 (0)33 3250 100 alebo e‑mailom: info@holidayinn-trnava.sk
Pri objednávaní mailom zadajte číslo kupónu už pri rezervácii.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom predstihu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, ak by som chcel pobyt pre 2 dospelých a 2 deti (15 a
11 rokov) ako mám postupovať pri rezervácii? Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Martin,
ďakujeme za Vaše otázky a za záujem o naše ponuky. V tom prípade je
potrebné zakúpiť voucher pre 2 osoby a za deti následne uhradiť príplatok
po nástupe na pobyt. Výšku príplatkov si môžete prezrieť v sekcii
„Deti“.
Samozrejme, recepciu je potrebné vopred informovať, že sa na pobyt chystáte
s deťmi.
Prajem Vám krásny deň.
Dana Švancarova
Dá sa prísť k vám aj v nedelu do obeda tento víkend ?dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Švancarová,
podľa nášho online kalendáru rezervácií je tento termín dostupný na
jednu noc s nástupom od nedele. Prípadne môžete ohľadom termínu
kontaktovať hotel priamo, nech sa páči, kontakt info@holidayinn-trnava.sk
+421 333 250 100. Prajem príjemný deň
Jelena Timkova
Dobry den.Ak by sme sa rozhodli prist s vnukmi 12 a 8 roc.ktori ziju
v zahranici kolko by sme platili za welness v hotely a tiez vstup do Spa
pretoze je tam cena len pre 2 osoby a priplatok za deti je le pristelka a
polpenzia. Pobyt by sme chceli uskutocnit od 24.aprila do 26.aprila cize
2 noci. Dakujem.Jelena Timkova
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Jelena,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Ohľadne tejto
informácie sa môžete obrátiť priamo na prevádzkovateľa na tel. čísle
+421 (0)33 3250 100, alebo e‑mailom na info@holidayinn-trnava.sk.
Prajem Vám krásny deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ak by som chcel pobyt pre 2 dospelých a 2 deti (15 a 11 rokov) ako mám postupovať pri rezervácii? Ďakujem.
Dobrý deň, Martin,
ďakujeme za Vaše otázky a za záujem o naše ponuky. V tom prípade je potrebné zakúpiť voucher pre 2 osoby a za deti následne uhradiť príplatok po nástupe na pobyt. Výšku príplatkov si môžete prezrieť v sekcii „Deti“.
Samozrejme, recepciu je potrebné vopred informovať, že sa na pobyt chystáte s deťmi.
Prajem Vám krásny deň.