Program trochu chaoticky, pani sprievodkyňa by si to mala lepšie zorganizovať. A klienti by si mali z kontrolovať peniaze a nie na mieste zdržovať a robiť sa, že o tom nevedia, že majú staré peniaze.
Vyjadrenie podniku
Pred 5 rokmi
Ďakujeme za postrehy. Mohli by ste konkretizovať, v čom bola podľa Vás chaotickosť?
Jediná cestovka, ktorá ponúkala nástupné miesto v Nitre na tento zájazd, nakoniec sa nástupné miesto nekonalo, pre nedostatok prihlásených, peniaze nám nevrátili, lebo storno zájazdu už bol po limite termínu (7 dní ), keďže pokyny posielajú až 5 dní pred zájazdom 🙁🙁🙁 čo sme nemohli vedieť, že nás bude málo 🙁🙁🙁
Vyjadrenie podniku
Pred 5 rokmi
Nástupné miesto v Nitre (ako doplnková, negarantovaná služba) bolo uvedené už v prvotnej ponuke na zľavomate s podmienkou jej realizácie pri minim. 10 záujemcov o toto nástupné miesto. Aj na zmluve (prihláške) pri jej potvrdení bola táto podmienka uvedená, že ju zatiaľ negarantujeme. Suma za nerealizované nástupné miesto bola klientovi vrátená.