Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Dvojmesačné fitness členstvo vo FIT UP! za cenu 1 – aj VIP!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Rezervácia nie je vopred potrebná.
Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, nakoľko budem odcestovaný, viem si voucher uplatniť teraz napr. 19.6.2019 s čerpaním členstva až od 1.7.2019–1.9.2019. Ďakujem
Dobrý deň, túto otázku sme dostali mailom, a odpísali sme na ňu. Prajeme pekný deň
Dobry den, priblizne koncom septembra 2018 som sa registroval a zakupil som si mesacne clenstvo. Teraz ak to spravne chapem tak ja si neviem uplatnit ani jednu ponuku nakloko som uz registrovany ale uz dlhsiu dobu ako 6mesiacov. Je to prosim tak?
Dobrý deň, vo Vašom prípade si môžete zakúpiť ponuku 3 alebo 4
(2 mesiace fitness členstva/VIP členstva za cenu jedného pre neregistrovanú
osobu). Pod pojmom registrovaná osoba chápeme klienta, ktorý od ukončenia
členstva po ďalšiu registráciu nepresiahol obdobie 6 mesiacov.
Dúfam, že sa nám podarilo zodpovedať na Vašu otázku ;o). Prajeme
pekný deň.
Dokedy sa dá zakúpiť voucher? Dokedy platí táto akcia?
Dobrý deň,
trvanie akcie (predaj na zlavomate.sk) je od: 13.5.2019 – 28.6.2019
platnosť voucheru (teda dátum odkedy dokedy sa dá voucher uplatniť) je od
1.6.2019 do 30.6.2019
Dobrý deň, táto otázka tu už bola od Nika, ale podľa mňa je
nejednoznačne odpovedaná, tak sa pýtam znovu:
Pri ponuke 2 mesiace pri VIP členstve pre neregistrovanú osobu je uvedené,
že v cene je aj 1 x registračný poplatok. Pri VIP ponuke pre registrovanú
osobu tento registračný poplatok v cene nie je. Takže moja otázka znie, či
je registračný poplatok v cene IBA pri ponuke VIP členstve pre
neregistrovanú osobu, pri ostatných ponukách sa registračný poplatok
platí?
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za chybnú informáciu o registračnom
poplatku, ktorú sme práve napravili v popisoch, čo je obsahom ceny.
Ponúkame 4 varianty členstiev, a to:
- 1. variant… 2 mesiace fitness členstva vo FitUP za cenu jedného pre
registrovanú osobu s členskou kartou.
- 2. variant… 2 mesiace VIP členstva vo FitUP za cenu jedného pre
registrovanú osobu s členskou kartou
- 3. variant… 2 mesiace fitness členstva vo FitUP za cenu jedného pre
neregistrovanú osobu
- 4. variant… 2 mesiace VIP členstva vo FitUP za cenu jedného pre
neregistrovanú osobu.
.
- 1. a 2. variant, je pre členov, ktorý boli našimi klientmi, a ich
členstvo nie je ukončené viac ako 6 mesiacov.
- 3. a 4. variant, je pre nových klientov, ktorý u nás nemali
uzatvorené členstvo, alebo bývalých členov, ktorý majú ukončené
členstvo viac ako 6 mesiacov. V týchto dvoch variantoch, je v cene
registračný poplatok, ktorý sa v klasickom a VIP členstve nelíši.
Prajeme pekný deň.
Dobrý deň,
som vašou členkou iba mesiac, aj ja si môžem zakúpiť tento voucher?
Môžem si ho uplatniť až 1.6. a bude platiť do 31.7.2019, keďže je to
voucher na 2mesiace?
Dobrý deň, prosím kontaktujte info@fitup.sk, ktorý preverí Vašu požiadavku. Nevieme sa Vám presne vyjadriť, pokiaľ nevieme všetky informácie o Vašom členstve. Veríme, že sa nám podarí Vašu žiadosť vyriešiť k spokojnosti oboch strán. Prajeme pekný deň!
Dobrý den,
Permanentka sa dá uplatnit az po 01.06.2019 ? Alebo môžem aj pred daným
dátumom ?
ďakujem
Dobrý deň,
zakúpený voucher je možné uplatniť v dátumoch od 01.06.2019 do
30.06.2019.
Dúfame, že sme Vám pomohli.
Prajeme pekný deň!
Dobry den, aka je vyska registracneho poplatku? Je pri klasickom clenstve a VIP clenstve rozdielna cena registracneho poplatku? Dakujem vopred
Dobrý deň, pri mesačnom členstve je výška registračného poplatku
10€. Táto suma sa nelíši pri klasickom a VIP členstve.
Dúfame, že sme Vám pomohli.
Prajeme pekný deň!
Dobry den, dna 30.06.2019 mi automaticky konci rocne (vopred vyplatene) clenstvo vo Fit Up-e. Je prosim vas mozne si zakupit tento kupon a zaregistrovat sa dna 30.06.2019? Dakujem.
Dobrý deň, na túto otázku Vám momentálne nevieme presne zodpovedať,
nakoľko musíme preveriť všetky informácie o Vašom členstve.
Prosíme, kontaktujte info@fitup.sk s Vašou
požiadavkov. Veríme, že sa nám podarí Vašu žiadosť vyriešiť
k spokojnosti oboch strán.
Prajeme pekný deň!
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcela by som sa iba pre opýtať (iba pre upresnenie, či tejto ponuke chápem správne). Voucher je možné zakúpiť do 30.06.2019 s platnosťou na 2 mesiace (t. j. môžem ho využívať v letných mesiacoch júl, august) – čiže 2 mesiace od zakúpenia voucheru? Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
Dobrý deň, voucher je možé uplatniť vo FitUp! do 30.6.2019. Od dňa registrácie budete mať aktívne členstvo 2 mesiace. Pekný deň